Så ved Kirstine hvordan babyer bliver til: man boller :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Altså jeg vidste jo godt at hun på et tidspunkt ville lære hvordan og hvorledes sådan helt præcist! Men havde bare altid tænkt at "det kommer senere". Men det er så nu!

Ejj... jeg føler mig SÅ skyldig fordi jeg har gjort sådan noget og at hun VED det. Jeg er 1 mia. gange mere flov over at hun ved at jeg har "bollet" frem for dengang jeg stolt fortalte min egen mor at jeg havde haft sex første gang!

VENT du bare til Jonathan stiller den slags spørgsmål!!

Hvis han spørger så får han da heeele 70'erturen med tegn-og-fortæl og de rigtige nudanske ord Ellers kunne det være at vi skulle tage ungerne med på søndag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

quity

Jamen det er da også rart at vide nu hvor man har gået og tænkt på det

Sikke dejlig hun er...

Anmeld

11. november 2010

DK

Rosa skriver:

Hvis han spørger så får han da heeele 70'erturen med tegn-og-fortæl og de rigtige nudanske ord Ellers kunne det være at vi skulle tage ungerne med på søndag?

Jeg tror faktisk at Kirstine ville more sig RET meget på søndag! Altså jeg er jo ikke bonert! Vi går gladeligt nøgne rundt herhjemme osv. Det er kun liiige det der med sex. Jeg synes altså bare at hun er for lille endnu til at blive sat ind i den side af kærligheden!

Anmeld

11. november 2010

Mettemus

Arhahaha! Hvor er det godt! Gud hvor er hun skøn - og klog! Hun skal nok drive det vidt

Anmeld

11. november 2010

Mi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Så fik man lige store øjne hva'

Vi har fået vores med kunstig befrugtning, så vi har givet dem den version og sprunget hele sex delen elegant over. Dejligt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Jeg tror faktisk at Kirstine ville more sig RET meget på søndag! Altså jeg er jo ikke bonert! Vi går gladeligt nøgne rundt herhjemme osv. Det er kun liiige det der med sex. Jeg synes altså bare at hun er for lille endnu til at blive sat ind i den side af kærligheden!

Altså Jonte har endnu ikke opdaget "snoppen" og det har jeg det HELT fint med - jeg kan nemlig godt blive bonert over at se en lille en der ligger og trækker i elastikken Men ja - Kirstine ville da garanteret synes det var pænt sjovt, ligesom os store piger... Det er værrere med mænnerne 

Anmeld

11. november 2010

<3

Så fik Tjalfe set nedenstående video. Havde det lidt skidt med at han skulle se "bolle-scenerne" men nu skulle det være. Og jeg kan love jer for at det var spændende! Han ville se den to gange og vi snakkede med om undervejs at det var ligesom mor og far, og Tjalfe lå inde i min mave og far var glad, og at han kom ud af min mave og ikke som på videoen. Der var ikke så meget ny info men mere en konkretisering som var vældig spændende

http://www.youtube.com/watch?v=ILeU-jc2F6s&feature=related

Anmeld

11. november 2010

Barbamama

Ha ha ha jeg er færdig af grin!!!!

Anmeld

11. november 2010

VIPpigen

Hehe... Du redede lige hele min dag. Hvor er hun da skøn... Håber jeg først skal have den snak når tøsen her er hvertfald 10 (tror dog det bliver før den tid )

Anmeld

11. november 2010

Manakauapo

DK skriver:

EJJJJJJ Pia!!!!

Jeg kan vise hende derfra hvor sædcellerne ER kommet ind livmoderen! Men det der "bolleri" - NUL!

Den video så jeg, da jeg var 7 år. Min lærer syntes det var på tide, vi fandt ud af, hvordan man lavede børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.