Så ved Kirstine hvordan babyer bliver til: man boller :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Valle81

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

Griner:0)

Lige præcis på samme måde, nærmest ordret foregik det da Asta kom hjem fra skole sidste år hvor hun var startet i 0. klasse og jeg ventede Anton:0)

ha ha griner i stor stil, og hun sagde også det med, ej mor har du så også bollet med min rigtige far for at få mig:0)

Og den kom jo også lige igen her forleden, da vi fortalte at hun skal være storesøster igen. Efter glædes jubel og bare det nu bliver en pige kom: Addd mor så har Kenny og dig bollet igen:0)

Det er så meget humor, jeg er ved at flække af grin men prøver virkelig at holde masken.

Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

DK

18januar/kats skriver:

HAAAHHHHAHAAHHAA.... Neeeej jeg havde gravet mig ned!!!
Det var da heldigvis (forholdsvis) hurtigt overstået - saved by the Disney Channel.
 Måske var det bare lige den bekræftelse hun skulle have... at sådan laver man altså babyer..
Og som Rosa skriver.. du slipper for at skulle forklare det
Hvem har i øvrigt været så venlig at overgive så detaljerede informationer om babyproduktion til englen?

En ellers meget sød pige på 7 år. Hendes farmor og farfar er naboer til mine forældre (i et sommerhus område i Hals) og de to piger leger rigtig tit sammen når de er deroppe! Hun har jo så vist det siden efterårsferien, da det er sidste gang de har leget sammen, så Kirstine må have gået og tygget på det i en rum tid!

Anmeld

11. november 2010

linemus

DK skriver:

Jamen jeg tænkte nemlig også at hun nok ikke rigtig vidste hvad det var! Men det gjorde hun jo så bare!!!

Vi har jo altid fortalt at ægget bare pludseligt ud af det blå begynder at vokse!

Bare vent, en dag møder han en der ved præcist hvordan, og så skal i også spørges ud!!

Jeg er nu mere bange for, at han bliver til grin i skolen, for han er meget stædig og skal nok holde på sin fars forklaring

Han har også spurgt sin faster, om hende og kæresten ikke snart skulle på apoteket Og engang han var sur på mig, råbte han "Du bestemmer ikke over mig! Det er far, der har købt mig!!"

Anmeld

11. november 2010

heaven

HAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAA - ej ej ej ej ej, hvor godt.... tak for dagens grin....!!!!!

Jannie

Anmeld

11. november 2010

Valle81

DK skriver:

Læææænge har historien med ægget i maven været holdbar! Og det er jo heller ikke en løgn, man udelader jo bare lidt af sandheden!!

Her har det heddet at når to viksne der elsker hinanden højt kysser hinanden kan der komme en baby ind i maven:0) Men den holder ikke mere:0)

Nej nu boller mor og far og far stikker tissemanden ind i tissekonen og der fnises højlydt:0)

Anmeld

11. november 2010

trunte89

DK skriver:

Læææænge har historien med ægget i maven været holdbar! Og det er jo heller ikke en løgn, man udelader jo bare lidt af sandheden!!

Nemlig. Ingen grund til at lyve, meen heller ingen grund til at fortælle alt.

Anmeld

11. november 2010

DK

Pia. skriver:

Jamen så fik I da styr på det...

Det her er da den sødeste måde at forklare det på...

Se engang...

http://www.youtube.com/watch?v=ILeU-jc2F6s

EJJJJJJ Pia!!!!

Jeg kan vise hende derfra hvor sædcellerne ER kommet ind livmoderen! Men det der "bolleri" - NUL!

Anmeld

11. november 2010

Frk. Himmelblå

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

LOL!! Men den når  vi jo nok alle til før eller siden.

Jeg har indtil videre tænkt mig at køre "Sten og Stoffer"-stilen og påstå at vores piger er købt på udsalg i Bilka... Men lad os nu se, om den holder

Anmeld

11. november 2010

DK

linemus skriver:

Jeg er nu mere bange for, at han bliver til grin i skolen, for han er meget stædig og skal nok holde på sin fars forklaring

Han har også spurgt sin faster, om hende og kæresten ikke snart skulle på apoteket Og engang han var sur på mig, råbte han "Du bestemmer ikke over mig! Det er far, der har købt mig!!"

HA HA HA HA HA... Det er far der har købt mig

Anmeld

11. november 2010

DK

Valle81 skriver:

Her har det heddet at når to viksne der elsker hinanden højt kysser hinanden kan der komme en baby ind i maven:0) Men den holder ikke mere:0)

Nej nu boller mor og far og far stikker tissemanden ind i tissekonen og der fnises højlydt:0)

Åhhh gud. Jeg holder ikke til det!! Det er i grunden mærkeligt at jeg har det sådan med det, for altså... det var ikke forbudt emne hjemme hos mine forældre da jeg var barn!

Men jeg kan bare slet slet ikke håndtere at Kirstine VED at jeg har gjort det!! Seriøst, så skammer jeg mig simpelthen så meget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.