DK skriver:
Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:
"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"
Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?
"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"
Jep... jamen deeet... øhh....
"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"
Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!
"gør i det så stadigvæk?"
(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"
"gjorde du det så med min far for at lave mig?"
(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)
"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"
JO!!! Endelig!!
(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)
-KH Sippe Ditte
Lige præcis på samme måde, nærmest ordret foregik det da Asta kom hjem fra skole sidste år hvor hun var startet i 0. klasse og jeg ventede Anton:0)
ha ha griner i stor stil, og hun sagde også det med, ej mor har du så også bollet med min rigtige far for at få mig:0)
Og den kom jo også lige igen her forleden, da vi fortalte at hun skal være storesøster igen. Efter glædes jubel og bare det nu bliver en pige kom: Addd mor så har Kenny og dig bollet igen:0)
Det er så meget humor, jeg er ved at flække af grin men prøver virkelig at holde masken.