Så ved Kirstine hvordan babyer bliver til: man boller :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.920 visninger
76 svar
0 synes godt om
11. november 2010

DK

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

<3

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

hæhæ hvor er hun sød og go, når nu moren ikke vil åbne op for emnet Godt gået Kirstine!

Anmeld

11. november 2010

DK

Hun er 6 år. SEKS ÅR!!!!

TOTALT LILLE!!!!

eller...

Anmeld

11. november 2010

Heidi B

Super skrevet....

Anmeld

11. november 2010

<3

Ej det er hun altså ikke. (Faktisk er hun vist lidt sen på den.) Herhjemme er vi nået til at babyen er inde i maven og den kommer ud af maven (fik ks) og har været rundt om at det er "når der er rigtigt meget kærlighed mellem far og mor at babyen kommer ind i maven". Den er godtaget indtil videre men Tjalfe er jo kun 3år

Anmeld

11. november 2010

Silas&Mille

Kan kun sige: De kære børn!

Anmeld

11. november 2010

DK

Altså Kirstine ved at kvinder har æg inde i maven og at de så pludselig begynder at vokse, og derefter bliver til en baby som kvinden så føder ud af tissekonen!

Nu ved hun så også bare hvad der skal til for at ægget begynder at vokse!

Suk! Altså... jeg er bare slet slet slet ikke klar til at den information skal flyde rundt i hendes lille uskyldige krop!

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHAHA - den dejlige unge!!! Og så lige dig, din stakkel, der ikke er superpjattet med den slags "snak" i forvejen Men se det fra den lyse sidew - du slipper for at være den der skal forklare hende det

Knus og kram

Anmeld

11. november 2010

oo

HAHA!! hvor er det sjovt! jeg læste lige højt for Søren, der skævede ned på Sol med rædsel i øjnene

forresten, kan du ikke sende din adresse, jeg skal på posthuset om lidt

Anmeld

11. november 2010

linemus

Ha ha ha

Her tror Sebastian (også 6 år) stadig på farens historie om, at han købte en pille på apoteket, som jeg så slugte, og sådan kom Sebastian ind i min mave. Da vi skulle have Nanna og Signe, havde de tilbud på apoteket: 2 for 1 pris!

Forleden dag kom han hjem og sagde, at han vidste godt, hvad bolle var. "Det er når drengen gør sådan her foran pigen", og så stod han og lavede bollebevægelser foran mig (jeg var ved at dø af grin, men forsøgte at kvæle det). Lidt efter sagde han, at han faktisk ikke helt vidste hvad det var

Sjov alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.