Så ved Kirstine hvordan babyer bliver til: man boller :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

DK

Tjuhl skriver:

HAHA!! hvor er det sjovt! jeg læste lige højt for Søren, der skævede ned på Sol med rædsel i øjnene

forresten, kan du ikke sende din adresse, jeg skal på posthuset om lidt

Uhh jo, jeg sender den nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

DK

Rosa skriver:

HAHAHAHA - den dejlige unge!!! Og så lige dig, din stakkel, der ikke er superpjattet med den slags "snak" i forvejen Men se det fra den lyse sidew - du slipper for at være den der skal forklare hende det

Knus og kram

Altså jeg vidste jo godt at hun på et tidspunkt ville lære hvordan og hvorledes sådan helt præcist! Men havde bare altid tænkt at "det kommer senere". Men det er så nu!

Ejj... jeg føler mig SÅ skyldig fordi jeg har gjort sådan noget og at hun VED det. Jeg er 1 mia. gange mere flov over at hun ved at jeg har "bollet" frem for dengang jeg stolt fortalte min egen mor at jeg havde haft sex første gang!

VENT du bare til Jonathan stiller den slags spørgsmål!!

Anmeld

11. november 2010

2babygirls

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

For grineren !!! Skreg af grin

Kan lige forstille mig det. Min niece på 10år spurgte min søster om hun stadig havde et stort hul dernede efter hun havde født Brormand Noah hihi.. neeej neeej det vokser skam sammen igen.. PYHA

Anmeld

11. november 2010

DK

Tjuhl skriver:

HAHA!! hvor er det sjovt! jeg læste lige højt for Søren, der skævede ned på Sol med rædsel i øjnene

forresten, kan du ikke sende din adresse, jeg skal på posthuset om lidt

Ja, og i kan jo "desværre" ikke engang sige at hun blev lavet inde ved lægen!

Ejj... det er så absolut hæsligt!

Anmeld

11. november 2010

trunte89

Haha.. Hvor er hun dog bare god. ( Og elsker din måde at skrive det på )
Gruer for den dag min datter kommer og stiller de spørgsmål. Tror jeg vil reagere og tænke på samme måde som dig!

Anmeld

11. november 2010

DK

linemus skriver:

Ha ha ha

Her tror Sebastian (også 6 år) stadig på farens historie om, at han købte en pille på apoteket, som jeg så slugte, og sådan kom Sebastian ind i min mave. Da vi skulle have Nanna og Signe, havde de tilbud på apoteket: 2 for 1 pris!

Forleden dag kom han hjem og sagde, at han vidste godt, hvad bolle var. "Det er når drengen gør sådan her foran pigen", og så stod han og lavede bollebevægelser foran mig (jeg var ved at dø af grin, men forsøgte at kvæle det). Lidt efter sagde han, at han faktisk ikke helt vidste hvad det var

Sjov alder

Jamen jeg tænkte nemlig også at hun nok ikke rigtig vidste hvad det var! Men det gjorde hun jo så bare!!!

Vi har jo altid fortalt at ægget bare pludseligt ud af det blå begynder at vokse!

Bare vent, en dag møder han en der ved præcist hvordan, og så skal i også spørges ud!!

Anmeld

11. november 2010

DK

Tina&Martin skriver:

For grineren !!! Skreg af grin

Kan lige forstille mig det. Min niece på 10år spurgte min søster om hun stadig havde et stort hul dernede efter hun havde født Brormand Noah hihi.. neeej neeej det vokser skam sammen igen.. PYHA

Ja det var jo også et godt spørgsmål!!

Anmeld

11. november 2010

Pia.

DK skriver:

Hvad kom der ud af den lille rosenmund på den lille engel i går:

"jeg ved godt hvordan man laver børn: man boller!"

Christ, mutter her var ved at få kaffen i den gale hals! -Nå nå siger jeg så, og hvad betyder at bolle så?

"Det betyder når faren putter tissemanden op i morerns tissekone"

Jep... jamen deeet... øhh....

"har dig og Mikkel også gjort det da i lavede Bimmeren?"

Øhhh....host, host, host.... Mikkel skynder sig så at sige at "ja det har vi", inden jeg når at flicke en løgn-historie sammen om at Neeeej, sådan noget er der da INGEN der kunne finde på!

"gør i det så stadigvæk?"

(EEEEJJJJJ NU HOLDER VI!!!!) Jeg siger så at "nej, det gør vi ikke mere nu da Bimmeren er i maven!"

"gjorde du det så med min far for at lave mig?"

(JEG DØR!!!! JEG DØØØØØR) "Øhhh ja, det gjorde vi!" (Mikkel ruller rundt af grin inde i stuen!)

"Nå, skal vi ikke se Disney Channel?"

JO!!! Endelig!!

(God oh mighty, lad mig hurtigt sygne bort og aldrig aldrig mere være nødt til at kigge mit barn i øjnene!!!!)

-KH Sippe Ditte

Jamen så fik I da styr på det...

Det her er da den sødeste måde at forklare det på...

Se engang...

http://www.youtube.com/watch?v=ILeU-jc2F6s

Anmeld

11. november 2010

Kats

HAAAHHHHAHAAHHAA.... Neeeej jeg havde gravet mig ned!!!
Det var da heldigvis (forholdsvis) hurtigt overstået - saved by the Disney Channel.
 Måske var det bare lige den bekræftelse hun skulle have... at sådan laver man altså babyer..
Og som Rosa skriver.. du slipper for at skulle forklare det
Hvem har i øvrigt været så venlig at overgive så detaljerede informationer om babyproduktion til englen?

Anmeld

11. november 2010

DK

trunte89 skriver:

Haha.. Hvor er hun dog bare god. ( Og elsker din måde at skrive det på )
Gruer for den dag min datter kommer og stiller de spørgsmål. Tror jeg vil reagere og tænke på samme måde som dig!

Læææænge har historien med ægget i maven været holdbar! Og det er jo heller ikke en løgn, man udelader jo bare lidt af sandheden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.