Vi er så meget i tvivl om de navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

mullesmith2

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh kom sådan til at tænke at Benjamin og Gabriel  eller Benjamin og Hannibal også kunne være sødt.

Der er så mange gode at man ville ønske man skulle have 10 børn så man kunne få alle navnene brugt heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mullesmith2 skriver:

Der er så mange gode at man ville ønske man skulle have 10 børn så man kunne få alle navnene brugt heheh

Lige præcis.

Synes Benjamin passer rigtig godt sammen med andre 3 stavelsesnavne der indeholder a og i

Anmeld

7. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvis i kan lide Anders, så kan i måske også lide Adrian?

Anmeld

7. november 2010

Vial

Chip og Chap?? Bare et forslag?

Nej, jeg tror, at det er vigtigt, at det bliver to helt forskellige navne, for de har tilpas mange ligheder i forvejen.

Det der med samme forbogstav holder ikke. A og B løsningen er da meget sød, men er selv tvilling, og det er rigtigt som Heidi skriver. Det betyder SÅ meget, hvem der kom først, når man er barn (jeg var den, der kom et minut senere end min søster...argh).

Et kort og langt navn ville da være fint. Benjamin er rigtig sødt. Alex er ikke lige min kop te.

Hilsner fra Alvin og Violas mor (de navne er jo total ens med bogstaver, men det er jo dreng og pige, så de bliver nok ikke sammenlignet lige så meget).

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Chip og Chap?? Bare et forslag?

Nej, jeg tror, at det er vigtigt, at det bliver to helt forskellige navne, for de har tilpas mange ligheder i forvejen.

Det der med samme forbogstav holder ikke. A og B løsningen er da meget sød, men er selv tvilling, og det er rigtigt som Heidi skriver. Det betyder SÅ meget, hvem der kom først, når man er barn (jeg var den, der kom et minut senere end min søster...argh).

Et kort og langt navn ville da være fint. Benjamin er rigtig sødt. Alex er ikke lige min kop te.

Hilsner fra Alvin og Violas mor (de navne er jo total ens med bogstaver, men det er jo dreng og pige, så de bliver nok ikke sammenlignet lige så meget).

Ja jeg tror også bare de får helt forskellige navne. Nu må vi se hvad de ligner når de kommer ud hehe Syntes også bare Alvin er kanont sødt, har jeg også forslået men der er ikke enighed hehe

Anmeld

7. november 2010

Pena

mullesmith2 skriver:

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

Kald dem da Dan og Mark...... Gik faktisk på efterskole med to drenge der hed det og de var bedste venner, så ja man kan jo tænke sig til hvad de bare hed i daglig tale.

Aj det får mig til at tænke på en anden dreng på skolen der hed Bjørn Arne Lykken Lo......

Aj.

Mine to tvillinge fætre hedder Andreas og Nicolaj. Synes jeg faktisk passer rigtig fint sammen. Men det er jo også fordi man er vant til det.

Problemet med tvillinger af samme køn er vel også lidt at så får den ene måske ynglingsnavnet, og hvad så med den anden???

Min moster valgte med vilje navne med lige mange stavelser. Og ca lige lange, da det kan være synd hvis den ene kan skrive sit navn meget tidligere end den anden.

Måske I simpelthen skulle lægge det lidt fra jer, og så se hvad de ligner når de kommer ud?

Men for pokker hvor I da bøvler med de navne

Men jeg synes jo også man skal passe på det ikke bliver for Mads & Mikkel agtigt, hvis du forstår. Altså noget der passer FOR godt sammen.

Anmeld

8. november 2010

Missi

mullesmith2 skriver:

Hold nu op med at kommentere på de der underlige måder.

Jeg bestemmer da selv hvornår jeg vil finde navnene til mine drenge altså... og jeg syntes det er dejligt at høre hvad andre syntes er gode navne sammen. Og få lidt inspiration.

det er os super skønt at have det på plads inden man føder

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

Søddepødde skriver:

Kald dem da Dan og Mark...... Gik faktisk på efterskole med to drenge der hed det og de var bedste venner, så ja man kan jo tænke sig til hvad de bare hed i daglig tale.

Aj det får mig til at tænke på en anden dreng på skolen der hed Bjørn Arne Lykken Lo......

Aj.

Mine to tvillinge fætre hedder Andreas og Nicolaj. Synes jeg faktisk passer rigtig fint sammen. Men det er jo også fordi man er vant til det.

Problemet med tvillinger af samme køn er vel også lidt at så får den ene måske ynglingsnavnet, og hvad så med den anden???

Min moster valgte med vilje navne med lige mange stavelser. Og ca lige lange, da det kan være synd hvis den ene kan skrive sit navn meget tidligere end den anden.

Måske I simpelthen skulle lægge det lidt fra jer, og så se hvad de ligner når de kommer ud?

Men for pokker hvor I da bøvler med de navne

Men jeg synes jo også man skal passe på det ikke bliver for Mads & Mikkel agtigt, hvis du forstår. Altså noget der passer FOR godt sammen.

Nej jeg syntes heller ikke det skal være for mads og mikkel agtigt (kender iøvrigt enæggede tvillinger der hedder det).

Jeg tænker også Nikolaj og Steffen.

Jeg er blevet lidt vild med navnet Steffen, tror det er fordi jeg har set den der "godt at se dig du gamle testen" fra IKEA hvor hende den gravide rejser sig og slår i bordet og råber STEFFEN efter hendes mand.. hehe

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

Missi skriver:

det er os super skønt at have det på plads inden man føder

Ja det syntes jeg også det er meget men det må vi jo så se om vi får på plads

Anmeld

8. november 2010

LauraLW

Er det rigtigt forstået at I ligger nogenlunde fast på Benjamin?

Her er lidt forslag:

Gustav

Oskar

Aksel

Malthe

Konrad

Elliot

August

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.