mullesmith2 skriver:
Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.
Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe
Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.
Kald dem da Dan og Mark...... Gik faktisk på efterskole med to drenge der hed det og de var bedste venner, så ja man kan jo tænke sig til hvad de bare hed i daglig tale.
Aj det får mig til at tænke på en anden dreng på skolen der hed Bjørn Arne Lykken Lo......
Aj.
Mine to tvillinge fætre hedder Andreas og Nicolaj. Synes jeg faktisk passer rigtig fint sammen. Men det er jo også fordi man er vant til det.
Problemet med tvillinger af samme køn er vel også lidt at så får den ene måske ynglingsnavnet, og hvad så med den anden???
Min moster valgte med vilje navne med lige mange stavelser. Og ca lige lange, da det kan være synd hvis den ene kan skrive sit navn meget tidligere end den anden.
Måske I simpelthen skulle lægge det lidt fra jer, og så se hvad de ligner når de kommer ud?
Men for pokker hvor I da bøvler med de navne
Men jeg synes jo også man skal passe på det ikke bliver for Mads & Mikkel agtigt, hvis du forstår. Altså noget der passer FOR godt sammen.
Anmeld