Vi er så meget i tvivl om de navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

hvorfor ikke bare vente til de kommer ud.
Så kan det jo være de "ligner" noget helt andet.
Blot en tanke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Benne-bob

Abraham og Benjamin, a og b navne, begge jødiske navne, og begge af amerikanske præsidenter :-P synes selv at Theodor er sødt og har selv en benjamin i forvejen....det kommer min næste (hvis der bliver en mere) nok til at hedde:-D.....har en idé om at Benjamin og Theodor kun kan blive til stærke mænd:-P

Anmeld

7. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mullesmith2 skriver:

Det duer ikke med Jonathan det skal vores venners søn hedde.

Er det ikke ligemeget? Jeg ville være ligeglad. Min bror og vores fætter - som han ses meget med, hans søn hedder det samme. Og det vidste de ikke (de afslørede ikke navn inden navngivningen) Og de er født med et par dages mellemrum så...

Det fungerer fint.

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Jibbe skriver:

Hmm jeg har ikke så mange forslag men i skal nok finde ud af hvad de skal hedde. Måske først når de kommer ud :-) så kan man de hvad de ligner. Her hed Frej, Carl al den tid han lå i maven! Men da han kom ud lignede han slet ikke en Carl og det tog næsten 14 dage før vi besluttede os.
Hilsen Lisbeth som troede du havde gang i noget baby kom ud ting imorges da du ikke havde været online siden i forgårs ;-)

Nej gid det var såvel at de ville komme ud... åååh jeg har det sku hårdt syntes jeg nok ikke kun fysisk men også psykisk af at gå og være så spændt og glæde mig til at få det overstået det hele og være hjemme igen med to velskabte børn... Er mig ubegribeligt hvordan de kan blive ved med at være derinde.

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

SussieThyssen skriver:

hvorfor ikke bare vente til de kommer ud.
Så kan det jo være de "ligner" noget helt andet.
Blot en tanke.

Kærligst
Sussie

Ja det ender det nok også med

Anmeld

7. november 2010

FrkT

mullesmith2 skriver:

Jeg kan heller ikke lide Alex... og er heller ikke ret vild med Alexander men det er bedre end Alex... Jeg syntes simpelthen det er så svært. Sidder med en følelse af at vi aldrig finder på nogen navne....

Hvad med Julian og Magnus?  Ikke a og b-navne, men de går godt sammen....

Anmeld

7. november 2010

Svei

Tag det roligt...der er da masser af tid endnu, du har ikke engang født endnu...se om ikke det kommer når de kommer...ellers led i olde og tipolde forældre, en på hver side, det ville da være sødt og noget der gav mening...

Anmeld

7. november 2010

Nadia&Daniel

Missi skriver:

Stemmer for Alexander og Benjamin to flotte navne som begge os er lange så

Anmeld

7. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh kom sådan til at tænke at Benjamin og Gabriel  eller Benjamin og Hannibal også kunne være sødt.

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

Tag det roligt...der er da masser af tid endnu, du har ikke engang født endnu...se om ikke det kommer når de kommer...ellers led i olde og tipolde forældre, en på hver side, det ville da være sødt og noget der gav mening...

Hold nu op med at kommentere på de der underlige måder.

Jeg bestemmer da selv hvornår jeg vil finde navnene til mine drenge altså... og jeg syntes det er dejligt at høre hvad andre syntes er gode navne sammen. Og få lidt inspiration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.