Vi er så meget i tvivl om de navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

mullesmith2

LauraLW skriver:

Er det rigtigt forstået at I ligger nogenlunde fast på Benjamin?

Her er lidt forslag:

Gustav

Oskar

Aksel

Malthe

Konrad

Elliot

August

Jeg er ikke sikker på Benjamin det er bare det eneste navn vi begge havde skrevet på hver vores seddel. Vi lavede hver vores seddel hvor vi skrev et navn for hver bogstav i alfabetet og så måtte vi sammenligne bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

LauraLW

mullesmith2 skriver:

Jeg er ikke sikker på Benjamin det er bare det eneste navn vi begge havde skrevet på hver vores seddel. Vi lavede hver vores seddel hvor vi skrev et navn for hver bogstav i alfabetet og så måtte vi sammenligne bagefter

Ok. Jeg tror jeg ville lade være med at fokusere på om det skulle starte med noget bestemt :-) Det kan være der pludselig dukker et fantastisk navn op, som I begge kan lide.

Og jeg kan godt følge dig! Jeg tænkte og tænkte og tænkte og synes kun jeg kunne finde pigenavne der startede med A - men pludselig vidste jeg bare at hun skulle hedde Vilma, og det var bare helt rigtigt :-)

Anmeld

8. november 2010

<3

mullesmith2 skriver:

Nej jeg syntes heller ikke det skal være for mads og mikkel agtigt (kender iøvrigt enæggede tvillinger der hedder det).

Jeg tænker også Nikolaj og Steffen.

Jeg er blevet lidt vild med navnet Steffen, tror det er fordi jeg har set den der "godt at se dig du gamle testen" fra IKEA hvor hende den gravide rejser sig og slår i bordet og råber STEFFEN efter hendes mand.. hehe

Altså sålænge det ikke bliver Nikolaj og Steen

Det er dødsvært med navne. Vi lavede en top 5 liste over pige og drenge navne der opfyldte vores kriterier og som vi var enige om. Så da vores søn kom til verden havde vi et udgangspunkt

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

Altså sålænge det ikke bliver Nikolaj og Steen

Det er dødsvært med navne. Vi lavede en top 5 liste over pige og drenge navne der opfyldte vores kriterier og som vi var enige om. Så da vores søn kom til verden havde vi et udgangspunkt

Det er bare ikke til at blive enig om nogen navne hehe

Anmeld

8. november 2010

felicity

mullesmith2 skriver:

Yes Bejamin og Kristoffer... det har jeg også foreslået herhjemme meeen nej kæresten kan ikke lide Kristoffer, syntes ellers det er såååå sødt.

Tristan og Justin

Anmeld

8. november 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Ja jeg tror også bare de får helt forskellige navne. Nu må vi se hvad de ligner når de kommer ud hehe Syntes også bare Alvin er kanont sødt, har jeg også forslået men der er ikke enighed hehe

Det havde da været så sjovt med en anden tvillingedreng med navnet Alvin. Du må fortælle manden at før jordegernet fik navnet, så var det altså et gammelt nordisk navn, som betyder ædel ven. Det er da ikke skidt at kalde sin søn.. hehe.

Anmeld

8. november 2010

Frøken Sørensen

Missi skriver:

Stemmer for Alexander og Benjamin to flotte navne som begge os er lange så

Anmeld

8. november 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Det havde da været så sjovt med en anden tvillingedreng med navnet Alvin. Du må fortælle manden at før jordegernet fik navnet, så var det altså et gammelt nordisk navn, som betyder ædel ven. Det er da ikke skidt at kalde sin søn.. hehe.

Ja jeg kan lige nævne det for ham  Ellers har jeg tænkt på Sofus der betyder Klog og Emil som betyder venlig... det er da også meget gode egenskaber hehe

Anmeld

8. november 2010

mor_sabina

Måske kan i finde noget betydning, nogle familiemedlemmer eller navnedage?

Fx terminsdato, undfangelsesdato, dato for positivtest eller påbegyndt projektbaby?

Personligt kan jeg godt lide der er en mening med navnet, og måske det giver sig selv når betydningen er med, så er det ikke så svært at vælge mere!?

Anmeld

8. november 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Ja jeg kan lige nævne det for ham  Ellers har jeg tænkt på Sofus der betyder Klog og Emil som betyder venlig... det er da også meget gode egenskaber hehe

Sofus er et skønt navn! Det samme er Emil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.