Vi er så meget i tvivl om de navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Sofus er et skønt navn! Det samme er Emil.

Emil er det eneste navn jeg har været vild med fra starten, men samtidig er der mange der siger at det er for brugt et navn... men altså jeg elsker det navn og jeg må nok bare skide på hvad andre siger og hvad andre hedder og så kalde min ene søn for Emil og så Spurgte jeg kæresten om han ikke lige kunne fortælle mig hvad den sparkende tvilling hed i min mave mens han lagde med hovedet derpå og mærkede og så siger han bare Sofus... og tja why not... Må lige snakke med ham om det var var sjov eller hvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Pigent

Nej jeg syntes heller ikke det skal være for mads og mikkel agtigt (kender iøvrigt enæggede tvillinger der hedder det).

Jeg tænker også Nikolaj og Steffen.

Jeg er blevet lidt vild med navnet Steffen, tror det er fordi jeg har set den der "godt at se dig du gamle testen" fra IKEA hvor hende den gravide rejser sig og slår i bordet og råber STEFFEN efter hendes mand.. hehe

Steffen det kan jeg godt (: men Nikolaj er ikke lige mig.

Hvis i gerne vil have at den ene skal hedde Steffen hvad så med Steffen og Anders? eller Steffen og Viktor/Magnus/Rasmus?

Emil og Sofus lige min smag. (:

Anmeld

9. november 2010

Vaia

Hvad så med Emil og Benjamin?

Ellers:

Magnus

Mikkel

Nicklas

Frederik

Håber i kommer til enighed om drengenes navne

Anmeld

9. november 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

Christan og Valdemar  det hed vores helt ind til uge 20 i gravidteten for manden var overbevist om det var drenge..... men den gik ikke for vi fik jo to piger.. så det blev til Amalie og Laura.....  Amalie efter mikael´s mormor, det skulle den første pige hedde vi fik lige meget om der så var kommet en. og Laura fordi det passede godt til.

Det er meget svært det med navne syndes jeg, for man vil gerne de macher hinannen men afligevel må de ikke ligne hinannen for meget syndes jeg da det jo er to indiver og ikke skal sammenlines i deres måde at være på og udvikling.... jeg ville gerne at Laura havde heddet Emilia men det var alt for tæt blev vi egni om...... syndes uanset hvilke nave i vælger så skal det nok passe på de to dejlige baniditter der kommer ud at din smukke mave

Anmeld

9. november 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Christan og Valdemar  det hed vores helt ind til uge 20 i gravidteten for manden var overbevist om det var drenge..... men den gik ikke for vi fik jo to piger.. så det blev til Amalie og Laura.....  Amalie efter mikael´s mormor, det skulle den første pige hedde vi fik lige meget om der så var kommet en. og Laura fordi det passede godt til.

Det er meget svært det med navne syndes jeg, for man vil gerne de macher hinannen men afligevel må de ikke ligne hinannen for meget syndes jeg da det jo er to indiver og ikke skal sammenlines i deres måde at være på og udvikling.... jeg ville gerne at Laura havde heddet Emilia men det var alt for tæt blev vi egni om...... syndes uanset hvilke nave i vælger så skal det nok passe på de to dejlige baniditter der kommer ud at din smukke mave

Det er meget sjovt du skriver Christian og valdemar for det hedder min bedste venindes to drenge... såå det duer sku nok ik helt hehe Tror det ender med en Sofus og en Emil  Men nu må vi se vi kan ombestemme os 1000 gange endnu hehe

Anmeld

9. november 2010

Pigent

mullesmith2 skriver:

Det er meget sjovt du skriver Christian og valdemar for det hedder min bedste venindes to drenge... såå det duer sku nok ik helt hehe Tror det ender med en Sofus og en Emil  Men nu må vi se vi kan ombestemme os 1000 gange endnu hehe

Hep hep for Emil og Sofus(:

Elsker elsker de navne.

Anmeld

9. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Missi skriver:

Stemmer for Alexander og Benjamin to flotte navne som begge os er lange så

Anmeld

14. november 2010

mullesmith2

Kan man Godt bruge Anders og John som mellemnavne til nogen navne?? Har snakket lidt om de skulle hedde vores fædres navne men syntes ikke helt John er så godt som fornavn, hmm

Anmeld

14. november 2010

bøgelund

mullesmith2 skriver:

Kan man Godt bruge Anders og John som mellemnavne til nogen navne?? Har snakket lidt om de skulle hedde vores fædres navne men syntes ikke helt John er så godt som fornavn, hmm

Emil John .........

Sofus Anders ......

det kan man da sagtens.. de vil jo nok alligevel kun blive kaldt ved fornavn.. 

Vores skal hedde Anna Kirstine.. men kun kaldes Anna.. 

Anmeld

14. november 2010

Pigent

Jeg synes godt i kan bruge Anders og John som mellemnavne.

Synes det er bedst sådan her Sofus John og Emil Anders.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.