Vi er så meget i tvivl om de navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.410 visninger
72 svar
0 synes godt om
7. november 2010

mullesmith2

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Noneother

mullesmith2 skriver:

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

Synes da Alex og Benjamin lyder fint.
Ved ikke hvorfor, men synes de andre er lidt for ordinære og kedelige. -Selvom jeg egentlig osse havde tænkt på Simon til min dreng.

Anmeld

7. november 2010

Fines mor

Jeg ville personligt vælge to lige lange navne, eks. Alexander og benjamin;-) Benjamin betyder lille. så det kunne jo være den mindste af dem. Eller som du selv siger tvilling A og B.

Anmeld

7. november 2010

Guldet

mullesmith2 skriver:

Emil og Simon er nogle flotte navne..

Sys også Mads og Emil lyder sødt..

Anmeld

7. november 2010

LouiseNielsen

Eller....

Simon og Sander??

Mads og Emil??

Simon og Alex??

Benjamin Og Kristoffer??

Kristoffer og Alexander??

Bare nogen forslag....

Anmeld

7. november 2010

Missi

Stemmer for Alexander og Benjamin to flotte navne som begge os er lange så

Anmeld

7. november 2010

sarahb

Missi skriver:

Anmeld

7. november 2010

Sofia

Her er mine A + B bud

Benjamin og Adam

Benjamin og Anton

Benjamin og August

Benjaming og Asger

Benjamin og Andreas

Håber I finder de helt rigtige navne! Knus

Anmeld

7. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Fines mor skriver:

Jeg ville personligt vælge to lige lange navne, eks. Alexander og benjamin;-) Benjamin betyder lille. så det kunne jo være den mindste af dem. Eller som du selv siger tvilling A og B.

Anmeld

7. november 2010

Ellim

Missi skriver:

Enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.