Vi er så meget i tvivl om de navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

mullesmith2

Missi skriver:

Stemmer for Alexander og Benjamin to flotte navne som begge os er lange så

Ja jeg sagde også Alexander istedet for Alex men det syntes min kæreste ikke hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Missi

mullesmith2 skriver:

Ja jeg sagde også Alexander istedet for Alex men det syntes min kæreste ikke hehe

Mænd skal ikke altid bestemme hehe

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

LouiseNielsen skriver:

Eller....

Simon og Sander??

Mads og Emil??

Simon og Alex??

Benjamin Og Kristoffer??

Kristoffer og Alexander??

Bare nogen forslag....

Yes Bejamin og Kristoffer... det har jeg også foreslået herhjemme meeen nej kæresten kan ikke lide Kristoffer, syntes ellers det er såååå sødt.

Anmeld

7. november 2010

LouiseNielsen

mullesmith2 skriver:

Yes Bejamin og Kristoffer... det har jeg også foreslået herhjemme meeen nej kæresten kan ikke lide Kristoffer, syntes ellers det er såååå sødt.

Jaaa det syntes jeg også....

Min mand bryder sig heller ikke om det....

Anmeld

7. november 2010

Pigent

mullesmith2 skriver:

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

Jeg synes det er en sød tanke det der med A og B.

Så må jeg bare sige at hvis jeg en dag skulle for tvillinger så skal de starte med sammen bogstav.

Benjamin er jeg ikke vild med. Alex er jeg heller ikke vild med.
Anders kan gå men så skal der være med et navn som det passer sammen og det gør det ikke sammen med Benjamin.

Hvad med Bastian og Anton eller Bertil og Alfred/Anton/Anders?

Hvis den skal hedde Benjamin. Hvad Bejamin og Alexander/Andreas?

Hvis i gerne vil bruge Simon eller Emil.
Så tænker jeg Emil og Elias eller Simon og Silas/Sebastian/Sofus/Storm?

Hvis jeg en dag får to tvillinger(hvad jeg nok ikke gør) så skal de hedde Viktor og Valdemar eller måske Micas og Magnus/Mikkel.

Her er der nogle navne som jeg synes passer sammen
Oscar og Oliver
Andreas og Alexander
Noah og Nicki
Daniel og David
Frederik og Felix/Frithjof
William og Waldemar
Bertil og Bastian

Anmeld

7. november 2010

bagger26

Benjamin - Berthram

Benjamin - Sebastian

Benjamin - Valdemar

Benjamin - Christian

Benjamin - Frederik

Benjamin - Jonathan

Benjamin - Mathias

Benjamin - Nicolai/Nickolas/Nicklas

Benjamin - Johannes

Anmeld

7. november 2010

Ida.

Jeg kender et par tvillingedrenge, der hedder Sebastian og Benjamin - det passer flot sammen synes jeg!!

Men ja det er møgsvært det der med navne - det ér bare en helt vildt stor beslutning!!

Anmeld

7. november 2010

Svenne

Arthur og Benjamin ...

Anmeld

7. november 2010

Heidi B

Det er lidt svært at forklare, men jeg prøver....

Man skal passe på med at kalde dem tvilling A og tvilling B, Jeg mener så er det meget udstillet hvem der kom først, og det er altså noget de går op i.... Jeg har Jeppe og Mikkel på 4 år, og de er meget beviste om at Jeppe er ældst, måske bliver det ekstra udtalt når man kalder dem A og B navne. Hmm ved ikke om det er til at forstå....

Men vi havde også store kvaler mht navne.... Da de var i min mave skulle de hedde Silas og Jonas.... men pludselig synes jeg at Jonas ikke passede til Silas alligevel... Vi rystede posen, og smed papiret med navne vi havde ud, og først efter 3 uger fandt vi ud af hvad de skulle hedde....

Min  mand hedder Jesper, og i starten synes nogen at Jeppe var for tæt på hans navn, men faderen sagde at det gjorde ikke noget nu han var ældste søn., og nu kan de ikke hedde andet...

Og hvis de skal hedde noget langt til fornavn, skal de helst ikke have et for langt efternavn....

Bare min mening...

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Heidi B skriver:

Det er lidt svært at forklare, men jeg prøver....

Man skal passe på med at kalde dem tvilling A og tvilling B, Jeg mener så er det meget udstillet hvem der kom først, og det er altså noget de går op i.... Jeg har Jeppe og Mikkel på 4 år, og de er meget beviste om at Jeppe er ældst, måske bliver det ekstra udtalt når man kalder dem A og B navne. Hmm ved ikke om det er til at forstå....

Men vi havde også store kvaler mht navne.... Da de var i min mave skulle de hedde Silas og Jonas.... men pludselig synes jeg at Jonas ikke passede til Silas alligevel... Vi rystede posen, og smed papiret med navne vi havde ud, og først efter 3 uger fandt vi ud af hvad de skulle hedde....

Min  mand hedder Jesper, og i starten synes nogen at Jeppe var for tæt på hans navn, men faderen sagde at det gjorde ikke noget nu han var ældste søn., og nu kan de ikke hedde andet...

Og hvis de skal hedde noget langt til fornavn, skal de helst ikke have et for langt efternavn....

Bare min mening...

Ja du siger noget der... med a og b navne... åh gud hvad skal vi dog kalde de to banditter altså. Hmmm der er bare mange gode forslag... vi skal lige ligge hovedet i blød og spekulere over hva hulen vi gør. Heldigvis behøver vi ikke kalde dem noget endnu men det ville være rart at vide hvad de skulle hedde snart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.