Vi er så meget i tvivl om de navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mullesmith2 skriver:

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

Nu har jeg læst lidt med.

Hvad med Benjamin og Jonathan -  Jonathan og Benjamin

Det er da sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

FrkT

Jeg stemmer klart på Benjamin og Alexander, det synes jeg er to super søde navne. Men synes det er EKSTREMT GRIMT () med navnet Alex kun, så hvis han skal hedde Alexander er det altså meeeeeget sødere hvis han bliver kaldt for Sander 

Synes også Benjamin og Sebastian, som en foreslog, er super sødt sammen. Eller Benjamin og William 

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er da sødt!

Det duer ikke med Jonathan det skal vores venners søn hedde.

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

FrkT skriver:

Jeg stemmer klart på Benjamin og Alexander, det synes jeg er to super søde navne. Men synes det er EKSTREMT GRIMT () med navnet Alex kun, så hvis han skal hedde Alexander er det altså meeeeeget sødere hvis han bliver kaldt for Sander 

Synes også Benjamin og Sebastian, som en foreslog, er super sødt sammen. Eller Benjamin og William 

Jeg kan heller ikke lide Alex... og er heller ikke ret vild med Alexander men det er bedre end Alex... Jeg syntes simpelthen det er så svært. Sidder med en følelse af at vi aldrig finder på nogen navne....

Anmeld

7. november 2010

mor_sabina

Benjamin og Bertram
Benjamin og Valdemar
Benjamin og Maximillian
Benjamin og Mathias
Benjamin og Rasmus
Benjamin og William
Benjamin og Villads

Jamen man kunne jo blive ved, men synes det er pænest med lidt lange drengenavn til begge to. Og så er det nok rigtig det med a og b tvilling!?

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

mor_sabina skriver:

Benjamin og Bertram
Benjamin og Valdemar
Benjamin og Maximillian
Benjamin og Mathias
Benjamin og Rasmus
Benjamin og William
Benjamin og Villads

Jamen man kunne jo blive ved, men synes det er pænest med lidt lange drengenavn til begge to. Og så er det nok rigtig det med a og b tvilling!?

Bertram kan kæresten ikke lide Valdemar hedder min venindes søn, Mathias hedder min bror, Resten er heller ikke lige noget nogen af os bryder os om... Hvordan hulen kan man være så kræsen med navne altså... der er bare nærmest intet der er godt nok... er ikke engang helt sikker på Benjamin. Hmmm Jeg er helt besværlig.. i know..

Anmeld

7. november 2010

mullesmith2

Missi skriver:

Mænd skal ikke altid bestemme hehe

Tror også bare jeg bestemmer så er det meget nemmere hehe

Anmeld

7. november 2010

twinboys

Det er så pisse svært at finde to gode navne til vores drenge syntes jeg. Vi havde egentlig bestemt os til Emil og Simon men nu er vi kommet i tvivl, rigtig meget og vi kan ikke lide de samme navne så det gør det bare endnu sværere.

Men vi er enige om Benjamin til den ene og så havde vi tænkt Anders eller Alex til den anden så kunne man jo kalde den første altså tvilling A for noget med A og tvilling B for noget med B hehe

Ej åh gud det er sku noget så svært at vælge navne, jeg ved slet ikke hvilke navne jeg kan li mere... er forvirret.

Alexander og Benjamin

Da mine drenge lå i maven tænkte jeg meget på jonathan og jesper for har jo en casper... du ved de tre røver fra kardemommeby

Men så spurgte folk for sjovt om jeg så var den sure tante sofie og så kom de ikke til at hedde det...

Vi valgte to herskernavne... med vokaler som forbogstav og slutter på er...

MAjbritt

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da sødt!

Bare sørg for at føde før dem

Anmeld

7. november 2010

Jibbe

Hmm jeg har ikke så mange forslag men i skal nok finde ud af hvad de skal hedde. Måske først når de kommer ud :-) så kan man de hvad de ligner. Her hed Frej, Carl al den tid han lå i maven! Men da han kom ud lignede han slet ikke en Carl og det tog næsten 14 dage før vi besluttede os.
Hilsen Lisbeth som troede du havde gang i noget baby kom ud ting imorges da du ikke havde været online siden i forgårs ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.