Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Det lyder rigtig godt, Dorthe Glæder mig til at se billederne, når forbindingerne er væk. Hvornår skal de fjernes?

De skal tjekkes om 10 dage de er syet med tråd der opløser sig selv. Hvert vedhæng er syet med 3-5 sting så det læger nok ret hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Der var faktisk én der sagde freak om det/hende...det chokerede mig meget og gjorde mig ked af det  Og så sad vi over for en ældre kvinde i bussen der bare fuldstændig uhæmmet sad og gloede på dem  Var lige ved at sige noget, men tog mig i det.

Nogle mennesker sku skamme sig

Ej, hvor sindssygt! Det er da dem der er freaks

Anmeld

5. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

De skal tjekkes om 10 dage de er syet med tråd der opløser sig selv. Hvert vedhæng er syet med 3-5 sting så det læger nok ret hurtigt

Orv. Det var hurtigt, så er hun nok snart tip top igen

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Kirle skriver:

PAW! Freak?? Det var godt nok hårdt!! Hold da op hvor vildt! Også er man jo helt vildt sensitiv med sit barn i forvejen. Jeg kan huske 5ugers tjek hvor lægen udbryder "se det er en rigtig dreng!" og det eneste jeg kunne tænke var "ok hvem tænker du så se en forkert dreng om - og vil min være forkert næste gang eller... " Og det er jo bare nada i forhold til sådanne bemærkninger...

Før var jeg lidt i chok nu er jeg helt paf! Det kan man altså bare ikke tillade sig! Der er vist nogle derude der både skal se at blive voksen OG skamme sig!

Det er jeg virkelig ked af at høre!

Lige præcis  Så derfor har jeg været meget beskyttende over for hende...heldigvis er hun for lille til at forstå det. Hun kan tidsnok komme til at stifte bekendtskab med afstumpede personer...indtil da beskytter jeg hende med næb og klør.

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Ej, hvor sindssygt! Det er da dem der er freaks

Ja fuldstændigt..troede først jeg havde hørt forkert, men næh nej desværre

Anmeld

5. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Lige præcis  Så derfor har jeg været meget beskyttende over for hende...heldigvis er hun for lille til at forstå det. Hun kan tidsnok komme til at stifte bekendtskab med afstumpede personer...indtil da beskytter jeg hende med næb og klør.

Ja det skal man også. Det er det eneste man kan gøre og HELDIGVIS er hun stadig for lille til at forstå det OG ikke mindst at det er noget som man kan fikse!

Men det eneste man egentlig kan gøre er at lære dem hvordan man håndtere dumme kommentarer for de skal nok komme uanset hvad. nu er min søn stor af sin alder. Og der var været nogle bemærkninger på den bekostning ala "kan han virkelig ikke det endnu?!" - bare sådan almindelige forventninger til hvad han kan og burde kunne gøre. Det kan jeg gøre noget ved. Dér kan jeg forsvare ham. Men jeg kan kun lære ham hvordan han skal håndtere de chokansigter når de finder ud af hans alder. Det gør så ondt men det er en del af livet desværre

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Kirle skriver:

Ja det skal man også. Det er det eneste man kan gøre og HELDIGVIS er hun stadig for lille til at forstå det OG ikke mindst at det er noget som man kan fikse!

Men det eneste man egentlig kan gøre er at lære dem hvordan man håndtere dumme kommentarer for de skal nok komme uanset hvad. nu er min søn stor af sin alder. Og der var været nogle bemærkninger på den bekostning ala "kan han virkelig ikke det endnu?!" - bare sådan almindelige forventninger til hvad han kan og burde kunne gøre. Det kan jeg gøre noget ved. Dér kan jeg forsvare ham. Men jeg kan kun lære ham hvordan han skal håndtere de chokansigter når de finder ud af hans alder. Det gør så ondt men det er en del af livet desværre

Åh hvor synd! det kender jeg faktisk godt til som pædagog...at man en gang imellem "kommer til" at glemme hvor gamle visse børn er hvis de er store af deres alder...det er synd for dem og giver nogle nederlag fordi de selvfølgelig ikke kan imødekomme folks forventninger.

Det er jeg selv meget bevidst om i mit arbejde

Ja man må gøre sit bedste som mor...man kan ikke feje alle sten på vejen væk,men man kan lære sine børn at gå uden om dem...eller sparke dem væk selv

Anmeld

5. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja fuldstændigt..troede først jeg havde hørt forkert, men næh nej desværre

Padder siger jeg bare! Det er min venindes og mit ord for røve

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Padder siger jeg bare! Det er min venindes og mit ord for røve

Enig

Anmeld

5. november 2010

SussieThyssen

dorthemus skriver:

Tusind tak  Ja puha, håber ALDRIG jeg skal opleve det igen

Hvor er hun blevet fin..dejlig har hun hele tiden været..men nu er hun bare superdejlig som prikken over i'et.
Skønt at det gik så flot.
1000 knus

Og en masse krammere til jer begge 2.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.