Kirle skriver:
Ja det skal man også. Det er det eneste man kan gøre og HELDIGVIS er hun stadig for lille til at forstå det OG ikke mindst at det er noget som man kan fikse!
Men det eneste man egentlig kan gøre er at lære dem hvordan man håndtere dumme kommentarer for de skal nok komme uanset hvad. nu er min søn stor af sin alder. Og der var været nogle bemærkninger på den bekostning ala "kan han virkelig ikke det endnu?!" - bare sådan almindelige forventninger til hvad han kan og burde kunne gøre. Det kan jeg gøre noget ved. Dér kan jeg forsvare ham. Men jeg kan kun lære ham hvordan han skal håndtere de chokansigter når de finder ud af hans alder. Det gør så ondt men det er en del af livet desværre 
Åh hvor synd! det kender jeg faktisk godt til som pædagog...at man en gang imellem "kommer til" at glemme hvor gamle visse børn er hvis de er store af deres alder...det er synd for dem og giver nogle nederlag fordi de selvfølgelig ikke kan imødekomme folks forventninger.
Det er jeg selv meget bevidst om i mit arbejde 
Ja man må gøre sit bedste som mor...man kan ikke feje alle sten på vejen væk,men man kan lære sine børn at gå uden om dem...eller sparke dem væk selv 
Anmeld