Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Pyha! Der blev jeg også lige våd i øjnene, bare at at læse om det, og da jeg så så billeder, pyha......

Men tillykke med at det er godt overstået Det er bare så sejt gået af både mor og datter!!!

Tak Nanna  Jeg håber heller aldrig jeg skal opleve det igen...puha!!!

Jeg ringer snart ang. support med Manducaen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

dorthemus

Pia. skriver:

Det gik da lige i hjertet at læse... Er glad for alt forløb som det skulle og både din lille prinsesse og du er okay...

Stort knus fra Pia - til jer begge to

Tusind tak, Pia..det varmer

Anmeld

5. november 2010

mor-til-vanessa

dorthemus skriver:

Tusind tak Ja ikke!? Synes det er helt fantastisk...tænker, at jeg vil have det skrevet på væggen i børneværelset

det lyder som en rigtig godt ide. tror også lige jeg låner teksten :-)

Anmeld

5. november 2010

Laulund87

Dejligt at høre at det gik godtOg ja det med narkosen er aldrig sjovt, men rigtig godt for Runa at du var med inde og sige godnat til hende

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Dejligt at høre at det gik godtOg ja det med narkosen er aldrig sjovt, men rigtig godt for Runa at du var med inde og sige godnat til hende

Tak  Det kunne aldrig komme på tale, at jeg ikke skulle være der...bare tanken om, at hun skulle se sin mor forlade hende med en masse fremmede mennesker...nej tak!

I dag er hun heldigvis sig selv igen

Anmeld

5. november 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Tak  Det kunne aldrig komme på tale, at jeg ikke skulle være der...bare tanken om, at hun skulle se sin mor forlade hende med en masse fremmede mennesker...nej tak!

I dag er hun heldigvis sig selv igen

Nej det kan jeg godt forstå! Jeg har det lige skidt hver gang, men med ind, det skal jeg Hun plejer dog bare at skælde narkoselægen lidt ud og så lukker hun øjnene..Hehe.

Super hun er på toppen i dag!

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå! Jeg har det lige skidt hver gang, men med ind, det skal jeg Hun plejer dog bare at skælde narkoselægen lidt ud og så lukker hun øjnene..Hehe.

Super hun er på toppen i dag!

Hahaha hvor sjovt  Runa kiggede bare interesseret på alle de mennesker der stod og pillede ved hende

Anmeld

5. november 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Hahaha hvor sjovt  Runa kiggede bare interesseret på alle de mennesker der stod og pillede ved hende

Hun har lidt temperament Godt hun ikke blev bange eller ked af det

Anmeld

5. november 2010

VictorsMoar

Uha din beskrivelse satte godtnok lige gang i tårekanalerne...

Hvor er det dejligt at lille Runa har det godt og tog det hele så flot

Det må have krævet masser af styrke af dig.. Men jo, man finder styrken et sted for ens børn!!

Nyd en rigtig hygge-weekend sammen

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

VictorsMoar skriver:

Uha din beskrivelse satte godtnok lige gang i tårekanalerne...

Hvor er det dejligt at lille Runa har det godt og tog det hele så flot

Det må have krævet masser af styrke af dig.. Men jo, man finder styrken et sted for ens børn!!

Nyd en rigtig hygge-weekend sammen

Tak

Ja man vil gøre ALT for sine børn  Det gør jo nærmest fysisk ondt på én selv når de lider og har det svært

Men ja, denne weekend skal vi bare hygge og tage det stille og roligt...skøøønt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.