Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

DK

dorthemus skriver:

Tusind tak, Ditte

Og ja, du har ret; hendes tæer har voldt mange problemer, især den ene som til sidst blev meget øm og hæmmede hende meget desværre..hun er jo en pige med masser af krudt i motorisk set og hun kunne til sidst ikke lide at støtte på fødderne  Og hun har aldrig fået lov til, at ligge med bare tæer og "opdage" dem som andre børn i hendes alder, fordi jeg var bange forat hun skulle rive i dem. Det var simpelthen SÅ sødt tidligere idag hvor hun sad på mit skød og havde tabt den ene sok...pludselig fik hun øje på de små pølser der sad og vippede på foden, hun kiggede helt paralyseret på dem og tog så rundt om dem for første gang...det rørte mig dybt!

Århhh hvor sødt! Jamen det er jo naturligvis en helt ny verden! Til sommer kan i komme ud og få sand mellem tæerne på stranden! 

Hvordan går det med at hele? Er det allerede groet fint sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

dorthemus

DK skriver:

Århhh hvor sødt! Jamen det er jo naturligvis en helt ny verden! Til sommer kan i komme ud og få sand mellem tæerne på stranden! 

Hvordan går det med at hele? Er det allerede groet fint sammen?

Ja! Det blir SÅ sjovt  Det går fint med det...plastrene på hænderne er faldet af fordi hun piller i dem..hehe. Så nu er der et tyndt lag englehud...med det ser pænt ud. Om en uge skal vi til tjek og så håber jeg er alt er normalt

Tusind tak for dit lange og udførlige svar ang. testamente. Jeg skal nok svare ordentligt når jeg har mere tid.

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Kirle skriver:

Det tror jeg alle gør. man afkoder alt ud fra en norm, et gennemsnit og det falder alle i ind imellem. Det er jo også lidt skørt at dem som er 2år ældre er måske et halvt hoved mindre end Tjalfe. Der er ikke noget at sige til at det sker. Man skal bare prøve at gøre det så lidt som muligt så Tjalfe ikke får alt for mange nederlagsfølelser ved at der bliver forlangt noget som han slet ikke kan endnu.

Håber at Runa er kommet sig helt og du har set hvordan det hele ser ud nu

Lige præcis!

Det ser fint ud, men plastene sidder stadig på fødderne så jeg må vente en uge mere, men er MEGET spændt 

Anmeld

8. november 2010

DK

Ja! Det blir SÅ sjovt  Det går fint med det...plastrene på hænderne er faldet af fordi hun piller i dem..hehe. Så nu er der et tyndt lag englehud...med det ser pænt ud. Om en uge skal vi til tjek og så håber jeg er alt er normalt

Tusind tak for dit lange og udførlige svar ang. testamente. Jeg skal nok svare ordentligt når jeg har mere tid.

Ingen årsag!! 

Og da slet ingen stres!!

Anmeld

8. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Lige præcis!

Det ser fint ud, men plastene sidder stadig på fødderne så jeg må vente en uge mere, men er MEGET spændt 

DET kan jeg godt forstå... Jeg er også lidt spændt og jeg er endda på den anden side af computeren

Glæder mig til at læse opdateringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.