Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Tusind tak Ja hun er bare en glad baby

Uha det lyder som et meget større indgreb...hvor længe siden er det og har hun nogen mén??

Dejligt

Jamen hun har ingen men idag. Hun blev opereret da hun var omkring 3-4 mdr gammel, så det var bestemt ikke sjovt. Og hun har et fint lille ar på sin venstre fod I starten skulle hun gå med specielle sko som støttede og var hårde bagtil. Det skal hun heldigvis ikke idag Jeg gav hende masken på dengang Fuck jeg tudede da jeg forlod rummet.. hun er 5 år idag og løber rundt som alle andre børn, så det er bare skønt Hun gik da hun var 14 mdr. Hun havde skinne på osv og vi skulle til fys. Det var hun ikke altid glad for. hehe..

Sussie 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Dejligt

Jamen hun har ingen men idag. Hun blev opereret da hun var omkring 3-4 mdr gammel, så det var bestemt ikke sjovt. Og hun har et fint lille ar på sin venstre fod I starten skulle hun gå med specielle sko som støttede og var hårde bagtil. Det skal hun heldigvis ikke idag Jeg gav hende masken på dengang Fuck jeg tudede da jeg forlod rummet.. hun er 5 år idag og løber rundt som alle andre børn, så det er bare skønt Hun gik da hun var 14 mdr. Hun havde skinne på osv og vi skulle til fys. Det var hun ikke altid glad for. hehe..

Sussie 38+4

Sejt!!! Tak for din historie

Anmeld

5. november 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Sejt!!! Tak for din historie

Selv tak Dorthe Smiler...

Anmeld

6. november 2010

Mutti2

dorthemus skriver:

Tusind tak  jamen hun har sandelig også fået mange kys og kram hele dagen...er bare så lettet over at det er veloverstået

Det kunne jeg godt forestille mig Skønt at hun har sådan en fantastisk mor Der er da klart ikke noget bedre for hende lige nu, en mors varme, tryghed og ikke mindst kærlighed

Jeg kan godt forstå det er en stor lettelse at hun nu er på den anden side. Puha, kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være som mor, at stå på sidelinien til det.

Det er super flot som du har klaret det

Stort kram til dig, søde

Anmeld

6. november 2010

DK

Hvor dejligt det nu er ovre!!

Hendes små ekstre fingre så egentlig ikke slemme ud, men tæerne lignede noget der har gjort ondt/været rigtig træls! Dejligt at hun kom af med dem!!

Jeg synes det lyder til at du klarede det SUPER flot!! Altså jeg græd også før dig i historien, bare herhjemme fra!! Du er SUPER sej, men ikke helt så sej som Runa, der bare var frisk og ovenpå så hurtigt!!

I er nogle cool madammer i to!!!

Anmeld

6. november 2010

Riksen

Hvor dejligt at det endelig er overstået, og at det er veloverstået. Jeg kan kun forestille mig hvor hårdt det har været for dig at overlade din guldklump til fremmede mennesker - men jeg synes du klarede det flot. Og det gjorde smukke Runa da også. Kan godt forstå at du er stolt af hende.

Anmeld

6. november 2010

dorthemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Det kunne jeg godt forestille mig Skønt at hun har sådan en fantastisk mor Der er da klart ikke noget bedre for hende lige nu, en mors varme, tryghed og ikke mindst kærlighed

Jeg kan godt forstå det er en stor lettelse at hun nu er på den anden side. Puha, kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være som mor, at stå på sidelinien til det.

Det er super flot som du har klaret det

Stort kram til dig, søde

Ihh tak for dine dejlige ord..de varmer meget

Stort knus til dig også

Anmeld

6. november 2010

dorthemus

DK skriver:

Hvor dejligt det nu er ovre!!

Hendes små ekstre fingre så egentlig ikke slemme ud, men tæerne lignede noget der har gjort ondt/været rigtig træls! Dejligt at hun kom af med dem!!

Jeg synes det lyder til at du klarede det SUPER flot!! Altså jeg græd også før dig i historien, bare herhjemme fra!! Du er SUPER sej, men ikke helt så sej som Runa, der bare var frisk og ovenpå så hurtigt!!

I er nogle cool madammer i to!!!

Tusind tak, Ditte

Og ja, du har ret; hendes tæer har voldt mange problemer, især den ene som til sidst blev meget øm og hæmmede hende meget desværre..hun er jo en pige med masser af krudt i motorisk set og hun kunne til sidst ikke lide at støtte på fødderne  Og hun har aldrig fået lov til, at ligge med bare tæer og "opdage" dem som andre børn i hendes alder, fordi jeg var bange forat hun skulle rive i dem. Det var simpelthen SÅ sødt tidligere idag hvor hun sad på mit skød og havde tabt den ene sok...pludselig fik hun øje på de små pølser der sad og vippede på foden, hun kiggede helt paralyseret på dem og tog så rundt om dem for første gang...det rørte mig dybt!

Anmeld

6. november 2010

dorthemus

Riksen skriver:

Hvor dejligt at det endelig er overstået, og at det er veloverstået. Jeg kan kun forestille mig hvor hårdt det har været for dig at overlade din guldklump til fremmede mennesker - men jeg synes du klarede det flot. Og det gjorde smukke Runa da også. Kan godt forstå at du er stolt af hende.

Tusind tak  Ja jeg er meget stolt af hende...det kan jeg vist ikke skjule, hehe

Anmeld

8. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Åh hvor synd! det kender jeg faktisk godt til som pædagog...at man en gang imellem "kommer til" at glemme hvor gamle visse børn er hvis de er store af deres alder...det er synd for dem og giver nogle nederlag fordi de selvfølgelig ikke kan imødekomme folks forventninger.

Det er jeg selv meget bevidst om i mit arbejde

Ja man må gøre sit bedste som mor...man kan ikke feje alle sten på vejen væk,men man kan lære sine børn at gå uden om dem...eller sparke dem væk selv

Det tror jeg alle gør. man afkoder alt ud fra en norm, et gennemsnit og det falder alle i ind imellem. Det er jo også lidt skørt at dem som er 2år ældre er måske et halvt hoved mindre end Tjalfe. Der er ikke noget at sige til at det sker. Man skal bare prøve at gøre det så lidt som muligt så Tjalfe ikke får alt for mange nederlagsfølelser ved at der bliver forlangt noget som han slet ikke kan endnu.

Håber at Runa er kommet sig helt og du har set hvordan det hele ser ud nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.