Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Bare mig..

Det var faktisk lidt hårdt at læse - Men det  var selvfølgelig også en hård omgang..

Er glad for, at det til sidst blev godt, og at hun ikke har ondt..

Hvor er hun bare dygtig..

Jeg havde også stortudet hvis det var min datter der skulle i narkose.. - Min kæreste skal det d. 25 nov. og jeg er ved at gå ud af mit gode skind pga det.. - Og så tænker jeg bare, at hvis det var min datter, ved sgu ikke hvad jeg ville gøre....  

Dejligt det er overstået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det var faktisk lidt hårdt at læse - Men det  var selvfølgelig også en hård omgang..

Er glad for, at det til sidst blev godt, og at hun ikke har ondt..

Hvor er hun bare dygtig..

Jeg havde også stortudet hvis det var min datter der skulle i narkose.. - Min kæreste skal det d. 25 nov. og jeg er ved at gå ud af mit gode skind pga det.. - Og så tænker jeg bare, at hvis det var min datter, ved sgu ikke hvad jeg ville gøre....  

Dejligt det er overstået!

Tak Nej narkose er skisme ikke for sarte sjæle  Men de er dygtige...det skal nok gå godt med din kæreste

Ja nu er det bare fuld fart frem OG MED BARE TÆER

Anmeld

5. november 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

Tak Nej narkose er skisme ikke for sarte sjæle  Men de er dygtige...det skal nok gå godt med din kæreste

Ja nu er det bare fuld fart frem OG MED BARE TÆER

Nej det er det sgu ikke.. Han sagde, at jeg ikke behøvede tage med, men arh, det vil jeg nu nok.. Ved godt man ikke skal tænke den tanke, men jeg kan alligevel ikke lade være... "Hvad nu hvis det går galt, og jeg ikke har sagt farvel i sidste øjeblik"!!?

Jeg ville ikke tilgive mig selv, at jeg ikke havde taget med, og slet ikke overfor vores datter!

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej det er det sgu ikke.. Han sagde, at jeg ikke behøvede tage med, men arh, det vil jeg nu nok.. Ved godt man ikke skal tænke den tanke, men jeg kan alligevel ikke lade være... "Hvad nu hvis det går galt, og jeg ikke har sagt farvel i sidste øjeblik"!!?

Jeg ville ikke tilgive mig selv, at jeg ikke havde taget med, og slet ikke overfor vores datter!

Nej tag da med, det vil han også blive glad for  

Det skal nok gå

Anmeld

5. november 2010

LISBETH:-)

Snøft snøft snøft¨åhhh hvor jeg bare føler med dig og Runa, men godt det er overstået.

Hadder at vi snart skal igennem næsten det samme. Er så misundelig over at du nu har fået det overstået.

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Snøft snøft snøft¨åhhh hvor jeg bare føler med dig og Runa, men godt det er overstået.

Hadder at vi snart skal igennem næsten det samme. Er så misundelig over at du nu har fået det overstået.

Det ved jeg godt, søde Lisbeth  Håber I får Pernille også..men det tror jeg I gør...hun er skide dygtig og virkelig rar og omsorgsfuld.

Hvordan har Elina det idag? Jeg gruer for den 5 måneders vaccine

Anmeld

5. november 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Det ved jeg godt, søde Lisbeth  Håber I får Pernille også..men det tror jeg I gør...hun er skide dygtig og virkelig rar og omsorgsfuld.

Hvordan har Elina det idag? Jeg gruer for den 5 måneders vaccine

Har svaret på din pb

Men hun har det meget bedre idag - heldigvis!!!!!!

Anmeld

5. november 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Tak Maria  Jamen lad os hurtigst finde et tidspunkt...jeg er helt åben for aftaler i uge 46, altså ugen efter næste uge. Hvad passer dig bedst...I må meget gerne komme her

Det vil vi gerne!! vi kan alle dage undtagen onsdag?

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Det vil vi gerne!! vi kan alle dage undtagen onsdag?

Fint så lad os aftale den 15.

Anmeld

5. november 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Fint så lad os aftale den 15.

Det er en aftale!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.