Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Tusind tak for dine søde ord

Ja uhhhhh det ville jeg bare ikke kunne klare...den sidste måned har været forfærdelig for den ene tå (den lilla) har været mega øm og blødt og vokset til dobbelt størrelse  Og hun er jo i en alder hvor børn naturligt interesserer sig for deres fødder og det måtte hun bare ikke!!! Så det var på høje tid

Desuden glæder det mig, at vi nu slipper for at fremmede mennesker glor på dem...så kan de koncentrere sig om hvor dejlig hun er i stedet

Rettelse: mente rigtige EKSTRA fingre

Jamen har det været så udtalt? Jeg har set jeg ved ikke hvad mange fotos af Runa og har aldrig set dem? Men jeg kan godt forstå du er lettet over at det nu i hvertfald ikke KAN influere på hvordan hun er. Men hold da op med sådan en lille præmiebaby er der da ingen tørre tårer!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Pige2009

Hvor er det dejligt, at det hele gik efter planen Selvfølgelig er det bare super hårdt at se sin lille guldklump ligge i narkose, men både dig og Runa klarede det rigtig godt

Hvordan går det nu?

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Kirle skriver:

Rettelse: mente rigtige EKSTRA fingre

Jamen har det været så udtalt? Jeg har set jeg ved ikke hvad mange fotos af Runa og har aldrig set dem? Men jeg kan godt forstå du er lettet over at det nu i hvertfald ikke KAN influere på hvordan hun er. Men hold da op med sådan en lille præmiebaby er der da ingen tørre tårer!  

Forstod godt hvad du mente, hehe

Der har været nogle episoder som ikke har været så rare...som mor vil man jo bare beskytte sit afkom  Jeg har aldrig forsøgt at skjule dem på fotos af hende og de har jo også været en del af hende. Derfor har jeg taget billeder af dem så hun kan se dem engang.

Anmeld

5. november 2010

Tulle28

Snøft snøft... Jeg sidder og tuder lidt over dit indlæg (og det gør min kæreste faktisk også... Shhh). Jeg kan levende forestille mig den følelse du har haft da Runa blev lagt i narkose, den angst du har følt da du forlod operationsstuen og mens du ventede på at de blev færdige... GODT at det nu er overstået!! Dygtige lille Runamusen 

Stort knus Tulle

Anmeld

5. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Forstod godt hvad du mente, hehe

Der har været nogle episoder som ikke har været så rare...som mor vil man jo bare beskytte sit afkom  Jeg har aldrig forsøgt at skjule dem på fotos af hende og de har jo også været en del af hende. Derfor har jeg taget billeder af dem så hun kan se dem engang.

Godt

Ej har der det?! Hvor vildt! Det er da bare så ligegyldigt at hun havde de ekstra lemmer. Det havde jeg alligevel ikke troet - er lige lidt i chok...

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Hvor er det dejligt, at det hele gik efter planen Selvfølgelig er det bare super hårdt at se sin lille guldklump ligge i narkose, men både dig og Runa klarede det rigtig godt

Hvordan går det nu?

Tak Linda Jamen jeg kan overhovedet ikke mærke nogen forskel på Runa idag  havde nok håbet hun var mere træt...hehe  Hun har været præcis lige så glad som alle andre dage

Jeg er mega spændt på at se resultatet når forbingerne er væk

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Kirle skriver:

Godt

Ej har der det?! Hvor vildt! Det er da bare så ligegyldigt at hun havde de ekstra lemmer. Det havde jeg alligevel ikke troet - er lige lidt i chok...

Der var faktisk én der sagde freak om det/hende...det chokerede mig meget og gjorde mig ked af det  Og så sad vi over for en ældre kvinde i bussen der bare fuldstændig uhæmmet sad og gloede på dem  Var lige ved at sige noget, men tog mig i det.

Nogle mennesker sku skamme sig

Anmeld

5. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Tak Linda Jamen jeg kan overhovedet ikke mærke nogen forskel på Runa idag  havde nok håbet hun var mere træt...hehe  Hun har været præcis lige så glad som alle andre dage

Jeg er mega spændt på at se resultatet når forbingerne er væk

Det lyder rigtig godt, Dorthe Glæder mig til at se billederne, når forbindingerne er væk. Hvornår skal de fjernes?

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Tulle28 skriver:

Snøft snøft... Jeg sidder og tuder lidt over dit indlæg (og det gør min kæreste faktisk også... Shhh). Jeg kan levende forestille mig den følelse du har haft da Runa blev lagt i narkose, den angst du har følt da du forlod operationsstuen og mens du ventede på at de blev færdige... GODT at det nu er overstået!! Dygtige lille Runamusen 

Stort knus Tulle

Tak  Ja så står man der og ved ikke hvor man skal gøre af sig selv mens der sidder 5-6 mennesker omkring ens barn og holder det dyrebareste i deres hænder.

Håber aldrig at skulle opleve det igen

Anmeld

5. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Der var faktisk én der sagde freak om det/hende...det chokerede mig meget og gjorde mig ked af det  Og så sad vi over for en ældre kvinde i bussen der bare fuldstændig uhæmmet sad og gloede på dem  Var lige ved at sige noget, men tog mig i det.

Nogle mennesker sku skamme sig

PAW! Freak?? Det var godt nok hårdt!! Hold da op hvor vildt! Også er man jo helt vildt sensitiv med sit barn i forvejen. Jeg kan huske 5ugers tjek hvor lægen udbryder "se det er en rigtig dreng!" og det eneste jeg kunne tænke var "ok hvem tænker du så se en forkert dreng om - og vil min være forkert næste gang eller... " Og det er jo bare nada i forhold til sådanne bemærkninger...

Før var jeg lidt i chok nu er jeg helt paf! Det kan man altså bare ikke tillade sig! Der er vist nogle derude der både skal se at blive voksen OG skamme sig!

Det er jeg virkelig ked af at høre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.