Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Maria.

Nårh hun er så dejlig Dorthe! Er glad for at det gik godt, og at hun ikk har fået ondt efterfølgende!! Glæder mig til snart at se jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Mutti2

Ihhh hvor er hun blevet stor Og hvor er hun lige så smuk en prinsesse som da hun kom ud

Tillykke med en veloverstået operation

Hvor får man dog bare lyst til at kramme hende, når man ved hvad hun lige har været igennem

Stort knus til jer begge

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Nårh hun er så dejlig Dorthe! Er glad for at det gik godt, og at hun ikk har fået ondt efterfølgende!! Glæder mig til snart at se jer!

Tak Maria  Jamen lad os hurtigst finde et tidspunkt...jeg er helt åben for aftaler i uge 46, altså ugen efter næste uge. Hvad passer dig bedst...I må meget gerne komme her

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhh hvor er hun blevet stor Og hvor er hun lige så smuk en prinsesse som da hun kom ud

Tillykke med en veloverstået operation

Hvor får man dog bare lyst til at kramme hende, når man ved hvad hun lige har været igennem

Stort knus til jer begge

Tusind tak  jamen hun har sandelig også fået mange kys og kram hele dagen...er bare så lettet over at det er veloverstået

Anmeld

5. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du er så tapper moster Jeg var død af skræk, hvis det var en af mine unger... Og på den anden side overlever man selvfølgelig, fordi man jo BLIVER tapper

Forstår godt at du var så smadret igår, da vi snakkede.

Kæmpe møzzer... Glæder mig til at se hende uden ekstra Håber ikke det tog hendes superkræfter...

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Du er så tapper moster Jeg var død af skræk, hvis det var en af mine unger... Og på den anden side overlever man selvfølgelig, fordi man jo BLIVER tapper

Forstår godt at du var så smadret igår, da vi snakkede.

Kæmpe møzzer... Glæder mig til at se hende uden ekstra Håber ikke det tog hendes superkræfter...

Ja puha! Men man tager sig sammen for det SKAL man for sit barns skyld  Ja jeg var træt i går...fuldstændigt smadret i bøtten, men det hjalp at gå hjem i regnen...så kunne folk heller ikke se, at jeg gik og tudede lidt 

Hun har stadig sine superkræfter...bare rolig

Anmeld

5. november 2010

Miamaja

Jeg har aldrig set men har godt hort at nogle babyer fodes med ekstra 'taer' eller 'fingre''. Men smaa born og operationer..., uanset hvor lille indgrebet er, saa skaerer det lige ind i moderhjertet men hvor er hun bare perfekt! Og dejligt hun( og dig) klarede det saa fint

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Miamaja skriver:

Jeg har aldrig set men har godt hort at nogle babyer fodes med ekstra 'taer' eller 'fingre''. Men smaa born og operationer..., uanset hvor lille indgrebet er, saa skaerer det lige ind i moderhjertet men hvor er hun bare perfekt! Og dejligt hun( og dig) klarede det saa fint

Tak  det er åbenbart mere alm. end som så...især hos pigebørn  Men at Runa havde hele fire er alligevel usædvanligt. Fingrene lignede små minifingre mens tæerne bare var sådan nogle mærkelig tingester der bare var i vejen og ville komme til at hæmme hende mere og mere.

Nu kan jeg lade min datter ligge uden strømper uden at skulle frygte, at hun kommer til at hive i dem

Anmeld

5. november 2010

<3

Godt at høre! Tænkte forleden på at det var snart. Tror sgu jeg ville dø langsomt mens operationen stod på. Du er en stærk kvinde! Og efter at have set "dimserne" kan jeg godt forstå at du var bange for at hun skulle hive i dem *brr* har kun set rigtige fingre før.

Men altså så sød og køn og snydt ud af næsen på sin mor Dejlige Runa !

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Kirle skriver:

Godt at høre! Tænkte forleden på at det var snart. Tror sgu jeg ville dø langsomt mens operationen stod på. Du er en stærk kvinde! Og efter at have set "dimserne" kan jeg godt forstå at du var bange for at hun skulle hive i dem *brr* har kun set rigtige fingre før.

Men altså så sød og køn og snydt ud af næsen på sin mor Dejlige Runa !

Tusind tak for dine søde ord

Ja uhhhhh det ville jeg bare ikke kunne klare...den sidste måned har været forfærdelig for den ene tå (den lilla) har været mega øm og blødt og vokset til dobbelt størrelse  Og hun er jo i en alder hvor børn naturligt interesserer sig for deres fødder og det måtte hun bare ikke!!! Så det var på høje tid

Desuden glæder det mig, at vi nu slipper for at fremmede mennesker glor på dem...så kan de koncentrere sig om hvor dejlig hun er i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.