Runa endelig opereret (Mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Yikes  Hvad var der dog sket???

Det tog ½ time med selve operationen, men hun var i narkose i 1½ til to timer fordi de skulle gøre rummet klart til hende.

Han havde fået fingeren i klemme i en dør i Børnehavens midlertidige lokaler på en skole. Fingerpidsen på højre prinegfinger var glemt næsten af og vi fik beskeden: "Vi gør, hvad vi kan, for at redde fingerspidsen" Heldigvis lykkedes det 100 % og fingeren er helt uden mén idag

Det var længe hun skulle være i nakose, for en alligevel relativ kort operation. Godt de er så dygtige til det emd narkose som de er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

dorthemus

Shibby skriver:

Bare glad for at du klarede det her,,ses tydeligt på billederne at det har taget hårdt på dig,men utroligt nok at din 5 mdr gamle baby klarede det her bedre end sin mor..det er sgu vildt hvad de små unger kan

Hvordan reagerede du da runa blev lagt op og så at hun var anderledes?

Det er egentlig lidt mærkeligt, men jeg reagerede nærmest ikke. Hun har jo været scannet et hav af gange og det blev aldrig opdaget. Nok fordi der ikke var knogler i.

Da hun blev løftet op så jeg, at den ene tå hang og dinglede og jeg udbrød forskrækket: " Åhh nej, hendes tå er brækket!!!!". Så sagde de, at det er en ekstra tå og så at hun havde tre mere..kan huske at jeg bare svarede "nå, men heldigvis er den ikke brækket"....hahaha, det var åbenbart værre for mig

Jeg har personligt ikke haft problemer med dem, men har været meget sårbar over for fremmedes blikke. Var bange for, at de kun fokuserede på dem ig ikke på hvor fantastisk smuk og dejlig hun er

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Han havde fået fingeren i klemme i en dør i Børnehavens midlertidige lokaler på en skole. Fingerpidsen på højre prinegfinger var glemt næsten af og vi fik beskeden: "Vi gør, hvad vi kan, for at redde fingerspidsen" Heldigvis lykkedes det 100 % og fingeren er helt uden mén idag

Det var længe hun skulle være i nakose, for en alligevel relativ kort operation. Godt de er så dygtige til det emd narkose som de er

De er bare skide dygtige på Riget

Puhh hvor lyder det væmmeligt og vildt at man intet kan se nu

Anmeld

5. november 2010

Chalala85

Hvor er det dejligt at høre det hele er gået så godt. Synes virkelig Runa har klaret det flot og det har hendes mor bestemt også Jeg tror jeg ville stortude i største stil hehe.. får jo våde øjne bare at læse det

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

nutche skriver:

puha det lyder som en hård omgang. er glad for at alt gik godt.

Tak  Ja det har været en laaaang ventetid, men nu er det overstået..hurra

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

Chalala85 skriver:

Hvor er det dejligt at høre det hele er gået så godt. Synes virkelig Runa har klaret det flot og det har hendes mor bestemt også Jeg tror jeg ville stortude i største stil hehe.. får jo våde øjne bare at læse det

Tusind tak  Tro mig, jeg har også tudet og tudet

Anmeld

5. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

De er bare skide dygtige på Riget

Puhh hvor lyder det væmmeligt og vildt at man intet kan se nu

Ja, det er altså fantastisk, hvor dygtige de er derinde

Hvis man ved hvilken finger dte er og kigger godt efte kan man se, den lidt rundere en de andre fingre, nok pga arrene, men ellers er der inete at se idag

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Ahr hvor en fed kommentar på fødegangen

Du har sgu klaret det flot

Håber du fik atlt med dine veninder og får lidt venindetid med dem. Kunen måske være rart at der er lidt flere omkring dig i de her dage efter oprationen hvor du er lidt hormonella

Anmeld

5. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Ja, det er altså fantastisk, hvor dygtige de er derinde

Hvis man ved hvilken finger dte er og kigger godt efte kan man se, den lidt rundere en de andre fingre, nok pga arrene, men ellers er der inete at se idag

Sådan blir det også med Runa, tror jeg

Anmeld

5. november 2010

Chalala85

dorthemus skriver:

Tusind tak  Tro mig, jeg har også tudet og tudet

Det kan jeg bestemt godt forstå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.