Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

TineA

Tutter skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad er det/de mest pinlige ting du har gjort?

Der er mulighed for at svarer anonymt 

Kan selv starte:

Jeg har en b-ven, som hedder Frank, sidste år en aften da jeg var pænt lysten, skriver jeg sms til ham, om han ikke har lyst til og komme forbi, skrev hvad jeg havde lyst til og hvad jeg ville gøre ved ham! Sender beskeden og 2 min efter kommer der svar. Tænkte det var da hurtigt, indtil jeg ser det er min far der skriver "Hmm, den var vidst ikke til mig"  Siden den dag står min far under navnet daddy i tlf.bogen

Noooooooooo !!! Det MÅ bare ikke ske ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

TineA

Min lillebror og jeg er nede at handle. Han har sin kurv, jeg har min og så trisser vi ellers rundt og tager de ting vi nu skal have.
Da vi er ved at være ved kassen, går Emil rundt og kigger på noget og der står så en indkøbskurv ved siden af mig fyldt op med diverse dåsemad - alt fra tomatsuppe til hakkedrenge - ikke liiiige min kop the. Så råber jeg ned til Emil - "Ej, helt ærligt Emil, det er simpelthen for KLAMT det mad du har i kurven, det spiser du bare ikke, FØJ!"
Hvorefter Emil svarer : "Øhh,.. Tine. Det er ikke min kurv"

Hahahaha, jeg kunne grave mig ned og ejeren af kurven kiggede meget underligt på mig (han stod ved siden af og hørte jo det hele)

Eller en dag hvor jeg er på Baresso med en veninde, vi sidder ude foran og jeg fortæller og forklarer med STORE armbevægelser og hovsa.. Bag mig kommer en dame med en hel bakke med kaffe og ja, det fløj rundt. Er du gal, hun blev stiktosset og ville ikke lade mig betale for en ny omgang..

Anmeld

2. november 2010

Pena

Nå nu ruller minderne frem så kom lige på en mere.

I mit barndomhjem er der aldrig rigtig blevet talt om at man havde sex og sådan.

En dag var min mor på besøg med sin lille mikrohund (som nemt kan gå under sengen. Sagen var den at jeg på det tidspunkt havde en lille hyggeven, så pludselig kommer bettehunden gående med et brugt kondom i munden den havde fundet under sengen.

Hvordan reagerer man lige i den situation. Der var vist ikke nogen af os der sagde noget. Men jeg fik da hurtigt bedt hunden om pænt at aflevere.....

Og apropos de der dårlige biler i min barndom, så kørte vi på motorvejen (igen i den alder hvor alt er pinligt) og min mor havde lidt travlt så hun ville overhale. Midt i overhalingen begyndte billen at hakke pga noget skidt i kaburatoren. Dvs vi fik med nød og næppe hakket os forbi bilen og ind foran. Men så fik bilen virkelig åndenød og farten gik ned, så bilen bag os skummede af vrede over at vi i første omgang havde taget en krig om at hakke forbi i en overhaling, og derefter miste gassen så de måtte overhale med det samme igen.

Min mor skreg af grin, og jeg sad med jakken over hovedet af skam.

Nogen gange tænker jeg på at folk med nye biler virkelig går glip af mange oplevelser..

Aj i får lige en mere. Ikke pinlig men ret sjov set i bakspejlet.

Scenariet var: Juleaften, gammel bil, mig og mine tre søskende og min mor.

Der var dyb frost. Vi havde lige pakket hele bilen for nu skulle vi til Sønderjylland og holde jul. Hurraaa.

De tre små søskende på bagsædet med julegaver over det hele. Alt var klar. Men tror i så ikke den ene bagdør nægtede at lukke pga frost. Og min mor prøvede at hælde kogende vand på og alt muligt. Intet virkede og hun fik et meltdown og erklærede at nu skulle vi altså holde jul hjemme alene da døren ikke ville lukke. Ja det eneste der var i huset var noget toast.

Vi erklærede selvfølgelig at så ville vi begå kollektivt selvmord hvis vi ikke kom afsted (eller noget i den retning) Ihvertfald forstod hun at det IKKE var en løsning. Så som sidste udvej hentede hun et reb og bandt det fra den ene dør til den anden, således at den ikke lige kunne springe op.

Så mine søskende sad på bagsædet med et reb foran snuden, og fik at vide at ville de til juleaften så skulle de fandme sidde stille.

For pokker mand selvfølgelig nok ikke så skide smart gjort, men hva pokker skulle hun gøre.

Og jeg har stadig alle mine søskende, så det gik jo godt....

Anmeld

2. november 2010

TineA

Kunne vist en til
Jeg var avisbud i mine unge dage. Jeg kørte på en lækker Puch Maxi og en styrthjelm som mest af alt lignede en gammeldags dykkerhjelm (øndig med ø!!!) Oveni det har jeg min mors flyverdragt i str. 50 på!

Det er vinter, det er på Lolland og jeg kommer på Puchen og skal smide en avis i en postkasse. Der ligger en helvedes masse sne og is og jeg kan ikke styre dyret og BANG - så smadrer jeg ind i en postkasse og den vælter og bliver ødelagt. I panik skynder jeg mig væk.

Om sommeren får jeg mig så en kæretse der bor lige ved siden af "gerningsstedet". Vi snakker en dag om løst og fast og så siger han " ja, og så her i vinter, kørte avisDRENGEN min mormor og morfars postkasse ned og skred bare...." Noooooooo!!!

Jeg blev så flov, men krøb til korset og fortalte, at jeg var hans lille avisDRENG :p

Anmeld

2. november 2010

Anonym

Har en gang hygget lidt med min fars kones søn - lidt meget
En dag ligger vi i sengen og jeg har en tubetop og bukser på og har dynen over mig - vi har ikke lavet noget på det her tidspunkt og er heller ikke igang. Vi ser faktisk bare film. Men fordi dynen ligger over mig på den måde, ser det ud som om jeg er nøgen og ind kommer de gamle - Jeps - de så underlige ud i hovedet! Men en stor lettelse bredte sig, da de fandt ud af at jeg altså ikke var nøgen.

Hvad der så skete de følgende måneder, skal de vidst bare være glade for, at de ikke ved ...

Anmeld

2. november 2010

Anonym

Øhh..
Jeg kan også et par stykker, så dem får I lige.

Den første jeg kommer i tanke om, var til min 19 års fødselsdag.
Jeg fyldte år en fredag, så jeg skulle jo i byen TORSDAG, for efter midnat var der jo gratis champagne til fødselaren... Wuhuu!!!
Nå men CultShakere var lige kommet frem dengang, så den fik jo ikke får lidt med disse nye drikker, og jeg arbejdede jo på dette diskotek, hvor vi festede, så jeg kunne jo bare skrive drikkevarene på regningen, og så ville det blive trukket fra min løn...
Det var en mega sjov aften, det jeg husker, og veninden og jeg tog direkte i skole dagen efter. En skoledag hvor vi altså skulle spille dukketeater overfor en hel børnehave, hvilket ikke lige passede mit lille hoved..
Anyways, hen midt på formiddagen får jeg det virkelig skidt, og jeg forstår ikke en skid. Det trykker for mit bryst, og jeg er svimmel, mit hjerte galopere og jeg synes jeg har svært ved at trække vejret. Da jeg har en fejl på den ene hjerteklap bliver dette taget ret seriøst og der bliver derfor ringet efter en ambulance.
Jeg bliver sendt "babubabu" på hospitalet hvor de tager blodprøver, kigger øjne, måler hjerte osv osv osv... De tog det rigtig seriøst, og jeg var selv skide bange.
Men de finder INTET!!! Der er tre (3!!!!) længer inde omkring stuen og tjekke mig, og de kommer alle frem til samme resultat. Mit hjerte, og defekte hjerteklap har det fint.. Men hvad fanden er der så med mig??
Til sidst kommer en sygeplejerske og en læge ind og kigger meget seriøst på mig, jeg bliver super skrækslagen og har allerede set døden i øjnene.
Så spørg sygeplejersken meget seriøst "Har du været i byen igår?"
Ja, det måtte jeg jo indrømme at jeg havde.
"Har du taget stoffer?".. Nej det havde jeg ihvertfald ikke. Hader det skidt.
"Har du så drukket meget kaffe?" .. Heller ikke, jeg elsker duften men HADER smagen!
"Hvad har du så indtaget??" spørg lægen, på sådan en måde at han ikke tror på mig.
"Jeg har spist 2 rundstykker, drukket en cola, en Redbull og igår drak jeg CultShakere" erkendte jeg.
"Hvor mange af de der CultShakere?" Spurgte lægen.
Det vidste jeg ikke lige, men jeg kunne da hurtigt finde ud af det, ved at ringe til min chef, og høre ham, da det jo ville stå på min regning.

Efter ti minutters samtale med chefen, kommer lægen og sygeplejersken tilbage på stuen, og helt rød i hovedet må jeg indrømme at der er blevet købt 41!!! CultShakere på min regning igår.
Jeg har selvfølgelig ikke drukket dem alle sammen selv, veninden har selvfølgelig også fået.

Lægen klapper mig på skulderen, og siger.
"Tillykke med fødselsdagen, du har CultShaker Chok! - En CultShaker svarer til 8 kopper kaffe! - Jeg håber ikke vi ser dig igen imorgen!" Og så gik han, MEGET vredt, ud af døren.

Og så kunne jeg så gå derfra med meget røde øre, og tage tilbage på skolen og fortsætte dukketeateret!
(Og en bytur samme aften)

En anden pinlig en var her for en månedstid siden.
Jeg sad på sofaen, havde lige været i bad, og var derfor let påklædt. Ved siden af sad manden med hans computer på skødet. Også friskbadet og kun iført et håndklæde rundt om livet.
Pludselig beslutter han sig for at "overfalde" mig på sofaen og give mig en ordentlig omgang.. Øj, det var dejligt.
Under "agten" hører jeg at der kommer en sms, på min telefon som ligger nede i den anden ende af sofaen, men tænker selvfølgelig ikke videre over det.
Da vi er færdige, og skal til og i seng, tjekker jeg lige telefonen, for at sætte alarmen. Jeg havde fået en sms fra min far hvor der stod:
"Det er godt nok sent du laver telefonfis.... Er der endnu et barnebarn på vej???! Sov godt, når I kommer så langt"

Så vi var simpelthen kommet til at ringe op til min far, mens vi var i fuld gang på sofaen..
^GUD hvor var det pinligt!!!

Anmeld

2. november 2010

Becks

Anonym skriver:

En anden pinlig en var her for en månedstid siden.
Jeg sad på sofaen, havde lige været i bad, og var derfor let påklædt. Ved siden af sad manden med hans computer på skødet. Også friskbadet og kun iført et håndklæde rundt om livet.
Pludselig beslutter han sig for at "overfalde" mig på sofaen og give mig en ordentlig omgang.. Øj, det var dejligt.
Under "agten" hører jeg at der kommer en sms, på min telefon som ligger nede i den anden ende af sofaen, men tænker selvfølgelig ikke videre over det.
Da vi er færdige, og skal til og i seng, tjekker jeg lige telefonen, for at sætte alarmen. Jeg havde fået en sms fra min far hvor der stod:
"Det er godt nok sent du laver telefonfis.... Er der endnu et barnebarn på vej???! Sov godt, når I kommer så langt"

Så vi var simpelthen kommet til at ringe op til min far, mens vi var i fuld gang på sofaen..
^GUD hvor var det pinligt!!!

HAHAHAHAHAHAHA Det er lige før den er værre ned min hehe hvor godt 

Anmeld

2. november 2010

Anonym

Tutter skriver:

HAHAHAHAHAHAHA Det er lige før den er værre ned min hehe hvor godt 

Din er godt nok også slem... Hvorfor lige vores fædre??

Anmeld

2. november 2010

Becks

Anonym skriver:

Din er godt nok også slem... Hvorfor lige vores fædre??

Ja vores stakkels fædre, hvorfor lige dem! Haha stakler..

Da jeg var 16, havde jeg en ny kæreste med hjem og han skulle sove der. Min mor var til have fest i den gård vi boede i. Hun fortalte ALLE at jeg havde denne her kæreste på besøg, så alle kom op på værelset og skulle sige hej og det der var værre..

Nå men der havde været stille i nogle timer, så vi hyggede lidt, jeg ligger nede ved ham og du ved nok.. Da min mor kommer ind uden og banke på og uden vi hører det.. Indtil hun siger, "Nå skat, du slikker nok slikkepind hva?" Der kunne jeg have gravet mig ned  Men det mest pinlige var, at hun sætter sig på sengekanten, og fortæller om blomsterne og bierne  Måske ikke lige den rette timing - Hun var så fuld og havde slet ingen situationsfornemmelse.. Men det gode er, at hun ikke kan huske det - tror jeg 

Anmeld

2. november 2010

Mumto3

Ej, mand! Kan slet ikke huske hvornår jeg har grinet så meget!!!

Hold kæft hvor er I sjove!!!

Jeg vil rigtig gerne bidrage, men det eneste jeg kan komme itanke om, er en gang hvor jeg startede nyt arbjde. Alle havde deres personlige kaffekrus, og jeg skulle også selv have et med.

Jeg styrter ud for at finde et, og finder da også et jeg synes er rigtig godt. Det er sådan en blanding af at være rigtig smart, I ved sådan et krus uden hank, men alligvel meget klassisk i faconen. Det er måske lidt stort, men jeg kan rigtig godt lide det. Så det køber jeg, så jeg kan have det med på arbejde. Problemet var bare at det var en VASE!!! Hold kæft det var pinligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.