Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Becks

Mumto3 skriver:

Ej, mand! Kan slet ikke huske hvornår jeg har grinet så meget!!!

Hold kæft hvor er I sjove!!!

Jeg vil rigtig gerne bidrage, men det eneste jeg kan komme itanke om, er en gang hvor jeg startede nyt arbjde. Alle havde deres personlige kaffekrus, og jeg skulle også selv have et med.

Jeg styrter ud for at finde et, og finder da også et jeg synes er rigtig godt. Det er sådan en blanding af at være rigtig smart, I ved sådan et krus uden hank, men alligvel meget klassisk i faconen. Det er måske lidt stort, men jeg kan rigtig godt lide det. Så det køber jeg, så jeg kan have det med på arbejde. Problemet var bare at det var en VASE!!! Hold kæft det var pinligt!!!

Hehe den var sgu god.. Den nye kaffekop er en kaffevase thihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Anonym

Tutter skriver:

Ja vores stakkels fædre, hvorfor lige dem! Haha stakler..

Da jeg var 16, havde jeg en ny kæreste med hjem og han skulle sove der. Min mor var til have fest i den gård vi boede i. Hun fortalte ALLE at jeg havde denne her kæreste på besøg, så alle kom op på værelset og skulle sige hej og det der var værre..

Nå men der havde været stille i nogle timer, så vi hyggede lidt, jeg ligger nede ved ham og du ved nok.. Da min mor kommer ind uden og banke på og uden vi hører det.. Indtil hun siger, "Nå skat, du slikker nok slikkepind hva?" Der kunne jeg have gravet mig ned  Men det mest pinlige var, at hun sætter sig på sengekanten, og fortæller om blomsterne og bierne  Måske ikke lige den rette timing - Hun var så fuld og havde slet ingen situationsfornemmelse.. Men det gode er, at hun ikke kan huske det - tror jeg 

NOOOO!!!
Ej, hvor akavet.. Kan dælme godt forstå du ville ønske du var langt væk.

Jeg har også en noget så pinlig mor, når hun bliver fuld.
Da jeg lige var fyldt 18, var jeg til en stor techno-fest på hjembyens diskotek og det var meningen at jeg skulle ses med den her fyr, som jeg havde set lidt til, og fået et KÆMPE crush på.
Jeg havde selvfølgelig fortalt min mor lidt om ham, men ikke mere end at vi bare var "gode venner"

Nå men aftenen på diskoteket går super godt, og vi hygger os vildt meget. Inden vi skal hjemad vil jeg lige smutte en tur på toilettet, og da jeg kommer ud ser jeg min fyr stå og snakke med en dame. Men på grund af lyset og larmen kan jeg hverken se eller høre hvem det er, så jeg sludder lige færdig med min veninde inden jeg vil bevæge mig hen til min fyr igen.

Da jeg skal til at gå hen mod ham, ser jeg at han står og danser med den her dame... Eller rettere, HUN svinger ham rundt, og absolut ikke som man gør til en techno-fest.

Da jeg kommer derhen kan jeg se at det er min mor han står og sludder og danser med!!! :O
Hun var kommet lige fra en julefrokost, i sin flotte lange kjole, og havde fået øje på ham og jeg, lige inden jeg var smuttet på toilet, og så havde hun jo grebet chancen og taget en sludder med ham.

Fyren var meget rød i hovedet, og fortalte at min mor havde stået og snakket om at det var rart med en svigersøn, og han ikke skulle bekymre sig, for hun vidste at jeg var sexuelt aktiv osv osv osv....

Der kunne jeg dælme også grave mig ned.
Det endte med at jeg smed min mor på en taxa, og så sov jeg hjemme hos en veninde.
Fyren hørte jeg først fra 3 dage efter... Han ville bare lige høre om jeg havde set hans nøgler

Anmeld

2. november 2010

SussieThyssen

Tutter skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad er det/de mest pinlige ting du har gjort?

Der er mulighed for at svarer anonymt 

Kan selv starte:

Jeg har en b-ven, som hedder Frank, sidste år en aften da jeg var pænt lysten, skriver jeg sms til ham, om han ikke har lyst til og komme forbi, skrev hvad jeg havde lyst til og hvad jeg ville gøre ved ham! Sender beskeden og 2 min efter kommer der svar. Tænkte det var da hurtigt, indtil jeg ser det er min far der skriver "Hmm, den var vidst ikke til mig"  Siden den dag står min far under navnet daddy i tlf.bogen

Upps..sidder her og stor griner.
For temmeligt mange år siden var jeg single i nogle år, og jeg havde indrettet mig ganske udmærket med en elsker/kæreste.
Vi sås gerne engang hver 14 dag og så fik den hele "armen".
På det tidspunkt var jeg flyttet hjem til mine forældre, hvor min datter og jeg så boede et par år, og en aften ringede min "ven" så for at høre om jeg kom forbi.
Det var min far, der tog telefonen og så gik han ud og kaldte på mig med ordene:
- Det er xx...nu er han tyk bag ørerne igen! 

Nå men det var det med det pinlige.
Det mest pinlige jeg har gjort er....at hive halen af min undulat.
Og det var bestemt ikke med vilje.
Jeg skulle flytte hende fra et gammelt bur over i et nyt. Jeg stikker hånden ind i burdet, får kun halvvejs fat i hende, hun smutter og der stod jeg tilbage med hele hendes fine lange hale..det eneste der var tilbage var 2 små sølle fjer.
Eiiii..hvor var det altså flovt..og jeg havde sort samvittighed i dagevis.
Og det har jeg faktisk stadig..selvom det nu er nogle år siden...og jeg tror ikke hun bærer nag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2010

Becks

Anonym skriver:

NOOOO!!!
Ej, hvor akavet.. Kan dælme godt forstå du ville ønske du var langt væk.

Jeg har også en noget så pinlig mor, når hun bliver fuld.
Da jeg lige var fyldt 18, var jeg til en stor techno-fest på hjembyens diskotek og det var meningen at jeg skulle ses med den her fyr, som jeg havde set lidt til, og fået et KÆMPE crush på.
Jeg havde selvfølgelig fortalt min mor lidt om ham, men ikke mere end at vi bare var "gode venner"

Nå men aftenen på diskoteket går super godt, og vi hygger os vildt meget. Inden vi skal hjemad vil jeg lige smutte en tur på toilettet, og da jeg kommer ud ser jeg min fyr stå og snakke med en dame. Men på grund af lyset og larmen kan jeg hverken se eller høre hvem det er, så jeg sludder lige færdig med min veninde inden jeg vil bevæge mig hen til min fyr igen.

Da jeg skal til at gå hen mod ham, ser jeg at han står og danser med den her dame... Eller rettere, HUN svinger ham rundt, og absolut ikke som man gør til en techno-fest.

Da jeg kommer derhen kan jeg se at det er min mor han står og sludder og danser med!!! :O
Hun var kommet lige fra en julefrokost, i sin flotte lange kjole, og havde fået øje på ham og jeg, lige inden jeg var smuttet på toilet, og så havde hun jo grebet chancen og taget en sludder med ham.

Fyren var meget rød i hovedet, og fortalte at min mor havde stået og snakket om at det var rart med en svigersøn, og han ikke skulle bekymre sig, for hun vidste at jeg var sexuelt aktiv osv osv osv....

Der kunne jeg dælme også grave mig ned.
Det endte med at jeg smed min mor på en taxa, og så sov jeg hjemme hos en veninde.
Fyren hørte jeg først fra 3 dage efter... Han ville bare lige høre om jeg havde set hans nøgler

OHHH NO!! Pinlige mødre og stakkels fædre, haha tak for et godt grin

Anmeld

2. november 2010

Becks

SussieThyssen skriver:

Upps..sidder her og stor griner.
For temmeligt mange år siden var jeg single i nogle år, og jeg havde indrettet mig ganske udmærket med en elsker/kæreste.
Vi sås gerne engang hver 14 dag og så fik den hele "armen".
På det tidspunkt var jeg flyttet hjem til mine forældre, hvor min datter og jeg så boede et par år, og en aften ringede min "ven" så for at høre om jeg kom forbi.
Det var min far, der tog telefonen og så gik han ud og kaldte på mig med ordene:
- Det er xx...nu er han tyk bag ørerne igen! 

Nå men det var det med det pinlige.
Det mest pinlige jeg har gjort er....at hive halen af min undulat.
Og det var bestemt ikke med vilje.
Jeg skulle flytte hende fra et gammelt bur over i et nyt. Jeg stikker hånden ind i burdet, får kun halvvejs fat i hende, hun smutter og der stod jeg tilbage med hele hendes fine lange hale..det eneste der var tilbage var 2 små sølle fjer.
Eiiii..hvor var det altså flovt..og jeg havde sort samvittighed i dagevis.
Og det har jeg faktisk stadig..selvom det nu er nogle år siden...og jeg tror ikke hun bærer nag.

Kærligst
Sussie

Hehe der var den med fædrene igen hihi

Haha stakkels fugl, godt hun ikke bærer nag 

Anmeld

2. november 2010

mariamiss6

KaMa skriver:

Jeg skrev en gang ind til Woman. De havde/har i hvert blad, hvor en læser kan skrive ind om noget pinligt. Min historie kom i:

Naaaaaarj for en vild date hahahahahahhaha hold nu kæft det var morsomt, jeg var færdig af grin hehehehehhe.....

Anmeld

2. november 2010

Anonym

Jeg har lavet den, at en gang da jeg var sammen med en ekskæreste, og han boede hjemme, lå vi inde på hans værelse og hyggede os. Hans værelse er lige ved siden af køkkenet, med en tynd væg! Hans mor havde en veninde på besøg, og vi troede de sad oppe i stuen, så vi hyggede os godt og grundigt! IKKE lydløst! Da vi så er færdige finder vi ud af, at hans mor og veninden faktisk sad liiige ude i køkkenet, og grinte højlydt da vi sagde farvel til veninden..

Så har jeg også lavet den, at han en gang var igang med tungen forneden, og så kommer jeg til at slå en prut med f***en.

Anmeld

2. november 2010

Anonym

For ca 10 år siden havde jeg en kæreste, og første gang jeg skulle møde hans familie var til en mosters 50 års fødselsdag, og der var rigeligt med rødvin både under og efter middagen. Jeg tog godt for mig - men i og med at jeg faktisk sad ned hele aftenen opdagede jeg slet ikke, hvor fuld jeg var, før jeg rejste mig op og skulle hjem. Kæresten og jeg skulle køre ca 1 time i tog for at komme hjem, og den bevægelse toget lavede var ikke god for min alt for fulde krop, og de endte med at jeg kastede op ud over hele legeafdelingen i toget  

Anmeld

2. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

En anden pinlig en var her for en månedstid siden.
Jeg sad på sofaen, havde lige været i bad, og var derfor let påklædt. Ved siden af sad manden med hans computer på skødet. Også friskbadet og kun iført et håndklæde rundt om livet.
Pludselig beslutter han sig for at "overfalde" mig på sofaen og give mig en ordentlig omgang.. Øj, det var dejligt.
Under "agten" hører jeg at der kommer en sms, på min telefon som ligger nede i den anden ende af sofaen, men tænker selvfølgelig ikke videre over det.
Da vi er færdige, og skal til og i seng, tjekker jeg lige telefonen, for at sætte alarmen. Jeg havde fået en sms fra min far hvor der stod:
"Det er godt nok sent du laver telefonfis.... Er der endnu et barnebarn på vej???! Sov godt, når I kommer så langt"

Så vi var simpelthen kommet til at ringe op til min far, mens vi var i fuld gang på sofaen..
^GUD hvor var det pinligt!!!

Hahahhaha cool far alligevel

Anmeld

2. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Jeg skrev en gang ind til Woman. De havde/har i hvert blad, hvor en læser kan skrive ind om noget pinligt. Min historie kom i:

”Mød min skøre familie!”

Hvad enten hun ville det eller ej, fik månedens læser præsenteret hele sin vanvittige familie for sin nye kæreste allerede på deres anden date”

Tegning:  PERNILLE KJELDSEN

Det tegnede til at blive en rigtig dejlig søndag. Humøret var i top, da jeg dagen før havde været på en fantastisk date med en skøn mand.

Denne søndag skulle jeg ud til min søster, hvor hele familien var samlet til fødselsdag. Alt var godt, og min date fra aftenen før havde allerede ringet og spurgt, om vi skulle ses igen – måske samme aften?

Ivrig som jeg var, aftalte vi, at han skulle hente mig hos min søster tidligt på aftenen.

Fødselsdagen i familiens skød gik rigtig godt og min søsters søn på 7 mdr. var et naturligt midtpunkt – kun overskygget lidt af, at familien havde fået nys om, at jeg blev hentet af en potentiel svigersøn.

Da tiden nærmede sig for min afhentning, begyndte det at undre mig lidt, at det virkede, som om mine forældre holdt deres afsked hen – indtil det med gru gik op for mig, at de havde tænk sig, at vi skulle følges ned på gaden!! I en alder af 27 år synes jeg – trods min modenhed – at det lige var et nummer for pinligt.

Løbsk telefon

Omsider begyndte mine forældre dog at gøre sig klar til at gå. Selv sad jeg i sofaen med min nevø på skødet - en anelse utålmodig, da klokken var blevet så mange at min date sikkert allerede ventede nede på gaden i sin bil.

Til stor morskab for selskabet havde min far taget min søsters hue på og lod, som om han præsenterede sig for sin ”nye svigersøn”. Alt i mens gnavede min nevø på min mobiltelefon. Pludselig smed den lille fyr telefonen fra sig – og apparatet røg på gulvet og gled ind under sofabordet. Til min store rædsel kunne jeg se, at der var lys i displayet, og pludselig kunne jeg svagt høre en stemme sige: ”Hallo, hallo….?”.

Alt i mens havde min ”morsomme” søster overtaget min fars ”standup-nummer, og hun sagde med meget høj og skarp stemme – stadig til stor fryd for hele familien: ”Nå, du må så være Karinas nye kæreste - er du interesseret i at få børn?? – Det vil Karina nemlig meget gerne snart have”. Hun fortsætter sit nummer med at tilføje: ”Karina har jo kendt rigtig mange mænd, og er jo ikke kræsen….bla, bla, bla.…”

Imens min familie gjorde sig morsomme på min bekostning, prøvede jeg desperat at få afsat knægten, så jeg kunne kravle ned på gulvet og få fat i telefonen. Inden jeg overhovedet nåede så langt, havde samtlige familiemedlemmer introduceret sig for den fiktive svigersøn, og alle var så optaget af deres egne morsomheder, at de ikke bemærkede min paniske kamp for at få afsat nevøen og fisket telefonen op.

Wanted: Tastelås

Da jeg lang om længe fik fat i telefonen, hørte jeg til min rædsel min dates stemme ”hallo Karina, er du der?” Jeg trykkede på ”afbryd”-knappen – ganske enkelt for flov til at sige noget. Samtidig håbede jeg, at jeg aldrig mere skulle se den ellers meget lækre fyr.

Der gik dog ikke mere end fem minutter, så modtog jeg en sms fra ham. Han holdt nede på gaden og syntes, at jeg skal skynde mig ned til ham, så jeg slap for alt det mobberi fra familien.

Da jeg kom ned til ham, grinede han til mig. Jeg kiggede hårdt på ham, og sagde med blussende kinder: ”Jeg kan ikke tale om det! Vi kan måske grine af det om ti år, hvis vi kender hinanden til den tid!”

Senere samme aften på en restaurant ringede min dates telefon. Det var såmænd hans mor, som i løbet af aftenen var blevet ringet op flere gange af hans telefon, som lå i hans bukselomme. Hun var meget nysgerrig efter at høre, hvad det var for en kvindestemme i baggrunden.

På den måde lykkes det os at blive introduceret for hinandens familier allerede på date nummer to - – takket være mobiltelefoner og manglende tastaturlås.

Haha hvor er det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.