Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.184 visninger
128 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2010

Becks

Ja som overskriften lyder, hvad er det/de mest pinlige ting du har gjort?

Der er mulighed for at svarer anonymt 

Kan selv starte:

Jeg har en b-ven, som hedder Frank, sidste år en aften da jeg var pænt lysten, skriver jeg sms til ham, om han ikke har lyst til og komme forbi, skrev hvad jeg havde lyst til og hvad jeg ville gøre ved ham! Sender beskeden og 2 min efter kommer der svar. Tænkte det var da hurtigt, indtil jeg ser det er min far der skriver "Hmm, den var vidst ikke til mig"  Siden den dag står min far under navnet daddy i tlf.bogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Kan selv starte:

Jeg har en b-ven, som hedder Frank, sidste år en aften da jeg var pænt lysten, skriver jeg sms til ham, om han ikke har lyst til og komme forbi, skrev hvad jeg havde lyst til og hvad jeg ville gøre ved ham! Sender beskeden og 2 min efter kommer der svar. Tænkte det var da hurtigt, indtil jeg ser det er min far der skriver "Hmm, den var vidst ikke til mig"  Siden den dag står min far under navnet daddy i tlf.bogen

Jeg tror jeg DØDE hvis det skete for mig ...hihihi

Anmeld

1. november 2010

Becks

dorthemus skriver:

Jeg tror jeg DØDE hvis det skete for mig ...hihihi

Det var så pinligt!!!

Turde ikke se ham i øjnene i laaaang tid efter haha.. 

Anmeld

1. november 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Det var så pinligt!!!

Turde ikke se ham i øjnene i laaaang tid efter haha.. 

Det tror jeg på

Anmeld

1. november 2010

Diana...

Tutter skriver:

Kan selv starte:

HAHAHAHAHA den har jeg også lavet før dog kom jeg til at sende den til min chef

Anmeld

1. november 2010

Becks

Diana... skriver:

HAHAHAHAHA den har jeg også lavet før dog kom jeg til at sende den til min chef

Haha pinligt søde 

Anmeld

1. november 2010

BinaMor

oh my god hvor pinligt! jeg har en ligende (desværre)

jeg og manden havde taget nogle "sjove"() billeder og lagt på computeren.. og en dag, så skal svigermor liige se noget ferie halløj.. og vups.. så er der et billede der ABSOLUT ikke måtte komme frem i dagens lys. tøer ikke engang skrive hvad det var nøj vi blev hvide i hovedet. og svigeren gik.

en anden var. jeg og en veninde er til koncert og vi skal på toilet. jeg er godt oppe at køre og efter min tissetår vil jeg skræmme livet af min veninde for kan høre hun stadig er på wc. stiller mig parat og da døren går op springer jeg ud foran med hænderne oppe i eksosist stil og skiger WAAAUUUHHH

og en gammel dame ståt foran mig.. og hvad gør jeg. løber min vej istedet for at sige undskyld

og har maaaange flere... men så ender det bare med jeg får en pinlighedspris. hehe.. øøv.

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Kan selv starte:

årg gud:O
jeg ville være total DØD hvis det var mig:i

Anmeld

1. november 2010

Becks

BinaMor skriver:

oh my god hvor pinligt! jeg har en ligende (desværre)

jeg og manden havde taget nogle "sjove"() billeder og lagt på computeren.. og en dag, så skal svigermor liige se noget ferie halløj.. og vups.. så er der et billede der ABSOLUT ikke måtte komme frem i dagens lys. tøer ikke engang skrive hvad det var nøj vi blev hvide i hovedet. og svigeren gik.

en anden var. jeg og en veninde er til koncert og vi skal på toilet. jeg er godt oppe at køre og efter min tissetår vil jeg skræmme livet af min veninde for kan høre hun stadig er på wc. stiller mig parat og da døren går op springer jeg ud foran med hænderne oppe i eksosist stil og skiger WAAAUUUHHH

og en gammel dame ståt foran mig.. og hvad gør jeg. løber min vej istedet for at sige undskyld

og har maaaange flere... men så ender det bare med jeg får en pinlighedspris. hehe.. øøv.

Den med sviger var måske lidt uheldig haha 

Anmeld

1. november 2010

Diana...

Det mest pinlige jeg har gjort arhmen altså det jo mig vi snakke om jeg har jo lavet 1000 pinlige ting hi hi. men sjovt nok så det eneste første der kommer frem er at jeg kom til at slå en høj prut foran min mand  

Men jeg har drukket mig så stiv at jeg har overbrækket min bedstevens lejlighed og han måtte få renset gulvtæppe bagefter (jeg har så ikke drukket siden)

Jeg her ligger og bollet med min tidligere chef i vertinderum hvor en af medarbejderne kommer ind for at hente noget legetøj (vi havde glemt og lukke døren)

Jeg kan blive ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.