Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Anonym

Skulle skrive en besked til min veninde, der havde mødt en lækker fyr og håbede på sex om aftenen. Jeg skrev dagen efter :" Hvad så, fik du pik i går" Uheldigvis sendte jeg den til min mor, der stod lige før hende i telefonbogen!! Jeg var så flov jeg kunne dø Heldigvis svarede min mor aldrig... og vi har aldrig snakket om det. Men kan stadig få røde ører når jeg ser hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Barbamama

Macaab skriver:

Fuck hvor er den sjov...

Kunne lige se overskriften i avisen

Ha ha ha ja!!!

Anmeld

5. november 2010

Barbamama

Louisiana28 skriver:

Sikke en masse gode historier - tak for nogle gode grin

Jeg husker engang min ekskæreste og jeg gik tur med hunden op gennem byen, hvor vi møder en ven og står og sludre lidt. Hunden har lang line,  snuser lidt rundt, og stiller sig så og lægger en ordentlig kage midt på fortovet. Det er dog ikke det pinlige - havde selvfølgelig poser med, til at samle op. Vi kigger på den her lort, og den ser altså meget mærkelig ud, har en ret underlig farve. Vi går helt tæt på, og kan så se, at lorten ligger i et kondom! Som hunden jo må ha' ædt hjemmefra! Folk kiggede noget, da de gik forbi  Vi fandt en hundepose frem i en vældig fart!

En anden historie - det er så ikke mig selv det er sket for, heldigvis! En veninde skulle for nogle år siden på date med den her fyr. Hun havde selvfølgelig gjort sig lækker, taget en ny nederdel på, og afsted hun tog. De mødtes i et storcenter og gik lidt rundt og kiggede butikker og snakkede. På et tidspunkt tager de rulletrappen, og mens de står der og snakker, kan min veninde pludselig mærke, at der er noget der rykker i hende. Og det rykker mere og mere voldsomt. Til sin rædsel opdager hun, at hendes nederdel sidder fast i rulletrappen! Den hiver mere og mere i hendes nederdel, og hun forsøger, at få den ud igen, men forgæves. Til sidst har rulletrappen ædt hele nederdelen, og hun står dér, kun i trusser. Men ikke nok med dét, rulletrappen skaber sig helt vildt, og går så i stå. En vagt kommer løbende, ser hvad der er sket, og forlanger, at min veninde betaler en bøde på 500 kr, for at ha' ødelagt rulletrappen! Og så skal hun ellers følge med vagten gennem hele centeret i sine trusser, og da hun endelig får lov at gå, måtte hun tage med toget hjem - stadig kun i trusser! Hun hørte ikke fra daten igen...

Ha ha ha ha ha ej nej nej jeg er helt færdig!!!

Anmeld

5. november 2010

missie20

LouiseNielsen skriver:

2) Her i sommers gik jeg nede i byen og syntes egentlig der sad noget og drillede ved min bukseben. Men tænkte ik vider over det... Kommer så ned på jensens bøfhus, går hele vejenen igennem for at komme op oven på hvor toilettet er. Og gæt hvad??? Mit lækre bind var gledet ud af mine trusser og hang ud af mit bukseben.... PINLIGT!!!

Wow jeg ville dø, hvis det var mig... For filen hvor pinligt.

Anmeld

5. november 2010

DM88

Louisiana28 skriver:

Hehe, tak  Kom lige i tanke om en mere. Det er så heller ikke sket for mig - mit liv har åbenbart ikke været så spændende, eller også har jeg fortrængt det  Nå, men en anden veninde skulle til læge og ha' foretaget en gynækologisk undersøgelse. Hun havde lige skiftet læge, så hun kendte ikke den læge hun skulle hen til. Det viste sig, at være en lidt ældre herre, hun havde fået til læge. Nå, men hun skal jo ha' foretaget den her gynækologiske undersøgelse, og hun ligger dér med spredte ben, da lægen spørger: "Mastruberer du"? Hun tænker; 'Guuuuud, kan det ses'??!! Hun beslutter, at hun vil være lidt kæk, så hun svare: "Ja, lidt onani bliver det da til engang imellem". "Hvabehager"? - spørger lægen. Hun tænker, at det er en ældre herre, han hører nok ikke så godt, så hun siger rigtig højt: "JA; LIDT ONANI BLIR' DET DA TIL ENGANG IMELLEM"!! Så kigger lægen op mellem hendes ben og siger: "Jeg spurgte; hvad studerer du"?...

HAHAHAHAHA !!!

Skriger af grin!!

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Anonym skriver:

Skulle skrive en besked til min veninde, der havde mødt en lækker fyr og håbede på sex om aftenen. Jeg skrev dagen efter :" Hvad så, fik du pik i går" Uheldigvis sendte jeg den til min mor, der stod lige før hende i telefonbogen!! Jeg var så flov jeg kunne dø Heldigvis svarede min mor aldrig... og vi har aldrig snakket om det. Men kan stadig få røde ører når jeg ser hende!

Jeg ville dø, hvis jeg havde sendt sådan én til min mor!

Anmeld

4. marts 2011

Tkcuf

Jeg har da præsteret at tisse i sengen efter en veninde julefrokost for et par mdr siden.. Min kæreste vågnede simpelthen op i mit tis  Not cool!

Men han var sød og forstående som altid og har lovet ikke at nævne det igen.. Men pinligt i en alder af 21 år og tisse i sengen altså

Anmeld

4. marts 2011

quar20

haha griner det pinligste jeg nogensinde har oplevet var at jeg boede hjemme ( var 17½ ) - min kæreste og jeg havde sex - jeg sad ovenpå ham og pludselig kommer min far hjem og står i døren ind til mit værelse og siger han har købt lørdags hygge til i aften..!!

SPØRG lige om jeg sprang ned og under dynen ..!!

Min fars kommentar efterfølgende var : I har da vidst fået nok lørdags hygge..!!

TAK far..!!

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Er engang blevet "fanget" på kamera med en x af Nordeas kamera i en weekend 

Eller klassikeren: opdaget af svigermor, fordi hun ikke kunne banke på  Nøøøj det er til gengæld pinligt bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.