Anonym skriver:
ER nødt til at være ano...det er simpelthen det mest pinligste - morsomt men mega pinligt.
Første Nytår med manden var vi børnefrie og vi skulle bare være ham og jeg og masser af god mad og hygge.
Manden har så købt en gave til mig..sådan et vibrerende æg med fjernbetjening.
I løbet af aftenen "ifører" jeg mig der hersens æg og giver ham fjernbetjeningen.
Tiden gør og vi bliver godt snaldrede og lystige og jeg går derfor ud på toilettet for at få ægget ud igen.
Men AK snoren knækker og ægget sidder der endnu.
Manden er optimistisk og siger "så må vi jo bare selv" Resultatet er at det skide æg stort set bliver skubbet helt op i livmoderen.
Vi må jo så ligge og til at sove uden mere hygge.
Jeg vågner så ved at ægget begynder at vibrerer..stopper..vibrerer og giver manden en ordentlig albue for at få ham til at aflevere den fjernbetjening.
MEN han har den ikke!!! Ægget er bare gået amok og har nu sit eget liv!!!
1½ time kører det skide æg on and off og til sidt må jeg kapitulere og ringe til lægevagten.
Kl er 8 d.1 januar og jeg må jo fortælle hvad mit problem er.
Behøver jeg at fortælle at lægen IKKe kunne lade være med at skraldgrine.
Kan fortælle det er DØDpinligt at skulle til vagtlæge for at få fjernet et vibrerende æg!
Behøver jeg at sige at vi IKKE har prøvet flere æg?!
Jeg havde engang en kammerat der var sygeplejerske på skadestuen. Han havde de mest FUCKED UP historier om folk der var kommet ind med diverse ting der sad fast i forskellige kanaler!
Jeg kan godt forstå at du har været MEGA flov, men du skal bare vide at et vibrationsæg i tissekonen er INGENTING i forhold til hvad de ellers ser derude af mærkværdige genstande proppet op i numsen (ofte på mænd) og så de mest langt ude undskyldninger for hvordan tingene er endt der!! Så hvis det er til en trøst, så er det ikke din historie der bliver underholdt med til julefrokosten på skadestuen/lægevagten!!