Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Svei

Tutter skriver:

Ja som overskriften lyder, hvad er det/de mest pinlige ting du har gjort?

Der er mulighed for at svarer anonymt 

Kan selv starte:

Jeg har en b-ven, som hedder Frank, sidste år en aften da jeg var pænt lysten, skriver jeg sms til ham, om han ikke har lyst til og komme forbi, skrev hvad jeg havde lyst til og hvad jeg ville gøre ved ham! Sender beskeden og 2 min efter kommer der svar. Tænkte det var da hurtigt, indtil jeg ser det er min far der skriver "Hmm, den var vidst ikke til mig"  Siden den dag står min far under navnet daddy i tlf.bogen

Er du så færdig....tror aldrig jeg kunne se mine far i øjnene igen...

Tja...det pinligste for mig var noget med alkohol og en stor fest/koncert med tusind mennesker og så pludselig blive ædru da man står og synger duet med Torben Lendager.... eller året efter hvor jeg opdager at jeg har autografer fra Bamses venner i min taske...floooot Eva, så var jeg da lige back stage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

LouiseNielsen

Kruse90 skriver:

hahahah jeg SKRALD griner.

HVor må det dog være pinligt!

hahahaha kan slet ikke stopppe igen

Var SÅ pinligt......

Anmeld

1. november 2010

Becks

Jbk skriver:

Er du så færdig....tror aldrig jeg kunne se mine far i øjnene igen...

Tja...det pinligste for mig var noget med alkohol og en stor fest/koncert med tusind mennesker og så pludselig blive ædru da man står og synger duet med Torben Lendager.... eller året efter hvor jeg opdager at jeg har autografer fra Bamses venner i min taske...floooot Eva, så var jeg da lige back stage...

Hehe var også piiiinligt.. Hvis jeg får nævnt navnet Frank, siger han altid "HAM snakker vi IKKE om" 

Haha, så har der sgu da været gang i den 

Anmeld

1. november 2010

Svei

Tutter skriver:

Hehe var også piiiinligt.. Hvis jeg får nævnt navnet Frank, siger han altid "HAM snakker vi IKKE om" 

Haha, så har der sgu da været gang i den 

Hvor sjovt-griner- stakkels din far...

Ja, jeg synes godt nok tit det er noget med alkohol når det er pinligt for mig....

Anmeld

1. november 2010

LouiseNielsen

Jbk skriver:

Ja, jeg synes godt nok tit det er noget med alkohol når det er pinligt for mig....

Heldigvis kan man sige, sååå kan du tillade dig at bruge det som en undskyldning... Hehe

Anmeld

1. november 2010

Becks

Jbk skriver:

Har også lidt ondt af ham, ham der troede hans datter var uskyldigheden selv haha..

Ja, den kender jeg godt 

Anmeld

1. november 2010

Svei

LouiseNielsen skriver:

Heldigvis kan man sige, sååå kan du tillade dig at bruge det som en undskyldning... Hehe

Ja... det kan du have ret i... men altså, det er sgu træls man skal dumme sig sådan..

Anmeld

1. november 2010

Svei

Tutter skriver:

Har også lidt ondt af ham, ham der troede hans datter var uskyldigheden selv haha..

Ja, den kender jeg godt 

Puha...har selv frygtet sådan noget...også med billeder, kan sgu lige se det for mig...ej ej ej...bliver helt flov ved tanken...

Anmeld

1. november 2010

Becks

Jbk skriver:

Puha...har selv frygtet sådan noget...også med billeder, kan sgu lige se det for mig...ej ej ej...bliver helt flov ved tanken...

heheh

Anmeld

1. november 2010

mariamiss6

Nåh mange af jer ved jo jeg har den her grønne muldvarp til vibrator...

en dag mens jegboede samen med kæresten havde vi leget lidt med den, og efterfølgende lagt den på natbordet.... tænkte ikke videre over det og fik heller ikke lige ordnet den som det første dagen efter
Så komme min svoger på besøg, som er en gangske ung fyr, han har vel været 18-20 år gammel på det tidspunkt.... Af uransaglige årsager jeg ikke kan huske skal han liiige et eller andet i soveværelset, og først da han HAR været deroppe kommer jeg i tanke om lille mulle der ligger på natbordet... Tænker, nåh stakkels unge mand, så kan han jo selv forestille sig resten, men vi snakker ikke om det, og han virker ikke sær... så tænker lidt at han måske slet ikke har opdaget den...

Noget tid efter, er vi dog til et eller andet halløj (måske nytår) hos svigerne, og taleemnet falder - igen af uransaglige årsager - på diverse sexlegetøj, og midt i samtalen udbryder min svoger nok så kækt og stolt: "Maria har en grøn en, det er en muldvarp"

Jeg måbede bare, og måtte så redde den ved at spilel cool og svare noget á la: "jaja det er rigtigt nok, den er faktisk meget god"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.