Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

twinboys

Moar'en skriver:

Puha hvor er det bare hårdt at læse. Jeg føler med jer. Jeg har ingen gode råd, men ville bare sende en stor kramme og håber for i snart kan finde en læsning.

Takker for dit kram det varmede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

twinboys

Anne85 skriver:

jeg tænker også lidt at der jo er mange præmature børn der har problemer med mave-tarm kanalen og at dette jo kan føre til spiseforstyrrelser - måske du kan hente hjælp ved dansk præmatur forening?

Smiler lidt... god idé men ved du hvem der har siddet som emnerådgiver på den pind??? Mig mig mig fordi jeg som moar har kendt til dette her i 7½år fordi Alexander var der fra nyfødt til han blev 2år... Men tak alligevel

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

AnneP skriver:

puhhhha mit hjerte græder for dig og din søn!

Hvor er det forfærdeligt, og hvor ville man da bere gerne at man kunne komme med de vise ord, så men kunne hjælpe jer!

Tror slet ikke jeg har den fjerneste idé om hvor hårdt du har det!!! alle de følelser det her fører med sig!!! Afmagt, fustration, skyld, sorg, fortvivlelse..... osv

Ville bare lige give dig et kæmpe "space" kram! og krydser fingre for dig! 

takker for det varme kæmpe "space" kram...

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Henri84 skriver:

Jeg har desværre ikke nogle kloge ord at sige, men et kæmpe kram det skal du have

Tak søde og det varmer også meget...

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Sofia skriver:

Kære Majbritt.

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er rigtig ked af at høre om situationen. Det må være virkelig hårdt.

Mht. det rent praktiske, vil jeg gerne give mit bud på hvordan det administrative fungerer. Du har som forældremyndighedsindehaver de rettigheder der følger af Sundhedsloven, og du har som forældremyndighedsindehave ret til at udnytte retten til frit sygehusvalg i DK, på din søns vegne. Det er en patientrettighed at regionsrådet (er ikke klar over hvilken region du bor i), senest 8 hverdage efter, at et af sygehusene i din region har modtaget en henvisning af en patient, oplyser jer om hvilken dato og hvilket sted i skal til undersøgelse og behandling. Mange er ikke klar over at denne 8 dages frist findes, men den følger klart af Sundhedslovens § 90, og du kan roligt henvise til den, hvis der ender med at gå vildt lang tid inden I hører noget. Derudover skal Oliver som udgangspunkt tilbydes behandling inden en eller to måneder, hvor lang behandlingsfristen helt præcist er i jeres tilfælde ved jeg ikke, da det afhænger af flere ting. Men hvis ikke der på regionssygehuse kan tilbydes behandling indenfor behandlingsfristen, kan I i stedet udnytte det frie sygehusvalg, se om der er et andet offenltligt sygehus der kan hjælpe, eller overvej evt. et privat!

Jeg håber virkelig, der findes en løsning, og at han får det bedre!

Tanker, Sofia

Tusind tak søde... den vil jeg huske... Vi bor i Haderslev... hører egentlig til Sønderborg sygehus men har fået os flyttet til Kolding sygehus pga. fejl og mangler på Sønderborg sygehus...

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg ville sgu ikke lige springe videre uden at give en kommentar med på vejen...

Hvor er det dog frygteligt.. Jeg bliver så trist ved dette indlæg og kan kun blindt forestille mig hvordan det må være

Ja, ikke engang et "kram" virker vel.. Hmm.. Ja, jeg tænekr på jer, og håber I bliver henvist med det samme...

Jo et dejligt varmt kram gør en lille forskel så sender et retur til dig også med et tak og et smil

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Stephanie3 skriver:

Jeg har ingen råd. Men har bare lyst til at give dig et stort kram.

Tak for det store varme kram...

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Årh, søde Majbritt. Jeg vidste godt, det var skidt med dejlige Oliver, men ikke at det stod så grelt til.

Lad os håbe, jeres læge vil lave en henvisning, så I kan komme til Aarhus (sådan staves det jo nu) så hurtigt som muligt og få en udredning og måske kan de lave en plan fra status quo og så fremover.

Hold os opdateret herinde!

Ja jeg måtte bare ud af min skal kunne mærke den begyndte at revne så her er jeg... Jeps håber at de nordpå er lidt bedre end hernede og på fyn

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Dot D skriver:

Åhhh Majbrit, hvor det da skære i mit hjerte at læse din historie igen, hvor er det ikke menneskeligt af de instanser, IKKE at gøre noget. Tænker det måske kan skade hans opfattelse af DEM, der burde hjælpe ham, ikke jer familie, men læger o.lign. Håber virkeligt, at du finder nogen, der kan hjælpe ham

Dot

Håber jeg også håber de hører mig mit sidste kald...

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Jibbe skriver:

Øv hvor en trist fortælling... :\'(
Masser af tanker og kram herfra med ønsket om at der snart findes en løsning!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.