Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Kløver

twinboys skriver:

Det er med grædende hjerte at jeg skriver dette her indlæg... Men 7½ år med op og ned ture...

Jeg blev moar til et par dejlige drenge Oliver & Alexander, der kom til verden ekstrem for tidligt i uge 25 + 0 (2003 )

Vi har virkelig været igennem meget, og flere gange stået med manden med leen i nakken, som har ville tage vores drenge...Men han fik ikke lov, jeg stjal hans le...

Men det er ikke her jeg vil hen med dette indlæg, jeg har bare brug for luft, derfor skriver jeg nu om min elskede Oliver.

Han vejede ved fødslen 805gram og var selvfølgelig i respirator, kuvøse, ilt, operationer, sondemad og ja jeg kunne fortsætte...

Da han var omkring 2½mdr startede han med at blive ammet og min lille bitte pus åd og åd og jeg måtte stoppe ham hver gang for ellers blev han ved til han fik for meget og kastede op...

Da han senere startede på rigtig føde havde han det på samme måde, han har ingen sult eller mæthedsfornemmelse...Som jeg sagde da han var spæd, her har vi en kommende kok... Han elskede mad...

Årene gik og Oliver har altid været en lille bitte prut, han er ikke så høj og vejer bestemt heller ikke som andre på hans alder... Men han er jo også præmatur...

Pludselig fra den ene dag til den anden holdte Oliver op med at spise, han går til diætist og i børneambulatoriet... Hans vægt stod stille og han voksede ikke... Det blev værre og værre og han begyndte at hade måltider... Vi har gået til ergo været med i madlege... Vi har været pædagogiske og total upædagogiske med at få ham til at spise... Vi har prøvet alt...

Idag spiser han intet, hader mad, kaster op og har ingen energi ... Vores Oliver er her ikke... Han er træt, ked af det, sur, hidsig, tomme blikke ja jeg kan blive ved...Vi startede til spisepsyk i Odense voksensamtaler og de mener ikke de kan hjælpe mere... Vi er smidt ud, som jeg føler det og må klare det hele selv... Alle opgiver ham...

Jeg er lost, jeg er knækket, jeg er druknet, kan bare ikke mere.. Jeg hiver i de sidste tråde og har idag kontaktet en telefonlinie for anoreksi og bulemi og bedt dem kontakte mig og de kom med mange gode råd, som jeg så måtte fortælle var afprøvet og ikke havde hjulpet... Hun sagde han burde indlægges men det har vi jo været og de gjorde jo intet end at sende os hjem igen for de mener han er for lille...7½år... Hvad fanden gør man... De ved sgu for lidt om børn med spiseproblemer... Det har stået på i 2år nu...Skal vi virkelig vente 7år så han kun er skind og ben og gammel nok til at de kan tage ham ind... Hvad fanden er det for et sundhedssystem vi har...

Jeg har kontaktet psykologen fra hans skole og bedt hende om hjælp og hun var meget lyttende og ville snakke med hendes kollegaer og en læge fra Sønderborg og kontakte mig i næste uge...

Jeg har kontaktet min egen læge og først den 16.nov kunne jeg få en tid...

Jeg har kontaktet et hospital i Risskov som har en afd. for børn med spisevanskeligheder, men for at komme ind der skal man have en henvisning...Lange ventetider sikkert også...

Jeg ringer til min læge imorgen og beder ham henvise med det samme, og håber han uden at blinke bare gør det...

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men jo jeg måtte vel bare have luft...

Tak fordi du læste med og har du nogle gode råd eller idéer så luft dem gerne for mig...

Den triste Majbritt der fik skallen knækket, så i kunne se den nøgne sandhed

Puha lyder bestemt ikke nemt, kender ikke rigtig noget til emnet, så kan ikke rigtig give nogen råd eller noget, men håber det bedste for jer, og sender et kæmpe varmt og trøstende kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Ranarupta

twinboys skriver:

Det er med grædende hjerte at jeg skriver dette her indlæg... 

Neeeej, nej, nej, Majbritt dog...

Hvor gør det bare ondt at læse dit indlæg! Stakkels Oliver og bestemt også jer andre i familien.

Og hvor er det bare for meget, at I bliver sendt hjem! Hvad sker der for sundhedsvæsenet? Eller skulle man bare kalde det for "væsenet"? 

Jeg håber virkelig, at din læge ikke betænker sig og råber vagt i gevær, for det må bare ikke fortsætte din ene guldklump! 

Årh, det gør jo helt ondt ind i hjertet. Hvis bare man dog kunne kramme det hele bedre... 

tænker på jer!

Anmeld

28. oktober 2010

Diana2013

DianaBaastrup skriver:

Hej

Åh det gør mig ondt med din dreng Har slet ikke ord til at beskrive, og kan umuligt sige jeg kan forstå dine følelser for det kan man ikke når man ikke har været igennem det samme. Men jeg kender en del til systemet, og det fungere virkelig ikke. Min veninde har været igennem noget lignende og til sidst gik hun til pressen for at få hjælp, lige pludselig kunne de godt hjælpe :/ Ved ikke om det er noget du vil gå så vidt med, men det kan jo være det hjælper. De bedste tanker her fra

Kom lige i tanke om, har du evt prøvet at kontakte LMS landsforeningen mod spiseforstyrrelser og selvskade, de kan måske videre stille dig og give råd?

Ellers er der en der hedder bjarne overmark (godt nok fra Randers) men han er meget populær her oppe i randers som hjælper folk når systemet har opgivet. han er advokat mener han er frivillig et eller andet også. Han kan måske trække i nogle tråde. Han har alt fra straffe sager til leje sager og som dit tilfælde sociale sager. Du kan google ham Håber det kan hjælpe lidt Hans telefon nummer er 22213755

Anmeld

28. oktober 2010

3xM

kan ikke sige noget,men giver et

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Jarnsaxa skriver:

Er godt nok ked af at høre, hvad der sker med din dreng.

Jeg håber meget, at I kan få noget hjælp, der rent faktisk VIRKER. Det må være meget hårdt for dig som mor Hvad med hans bror, kan han være et eksempel for Oliver? 

Har I prøvet at snakke med ham om det? Spørge ham,hvorfor han ikke spiser, eller forsøgt at forklare ham, hvorfor det er vigtigt, han spiser? Selvom han kun er syv kan det jo godt være nødvendigt, når problemet nu er så alvorligt :/

Kram herfra 

Hejsa ja vi har prøvet alt også at snakke med ham, lytte til ham, forklare fortælle alt er prøvet af...

Men pyhhh det er bare så forbandet hårdt...

Kan ikke sove om aftenen... ingen energi... græder bare... hader alle måltider... ingen overskud... og nej jeg har ingen depri. prøver bare at holde sammen om det hele men shit det er svært...

Kæmper en kamp mod systemet...

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Mille83 skriver:

Du får et kæmpe kram herfra

Håber ikke det er det vi skal igennem senere, vi har en lille pige som vejer for lidt og bestemt ikke er glad for mad (har hun aldrig været)

Krydser fingre for at Risskov tager ham ind ASAP

Håber jeg virkelig også... Og tak

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

dorthemus skriver:

Det var dog skrækkeligt! Gud hvor har jeg ondt af dig og din dreng. Håber I hurtigst muligt får hjælp

Stort kram Dorthe

Takker smukke...

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

ESV skriver:

Av av av av mit hjerte gør helt ondt af det indlæg.

Jeg har ingen hjælpende ord eller ord der kan få det til at blive godt, men ville bare ikke smutte uden at efterlade et kram. Håber du får råbt nogen op så i kan få den hjælp i har brug for!!

Tak og tak for kram

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

B&J skriver:

Hvor var det virkelig et hårdt indlæg, jeg er så ked af det på jeres vejne og håber helt inde i mit hjerte i kan få hjælp og du kan få din dreng tilbage

Kan desværre ikke gøre mere ind en masse tanker til jer

Mange krammer her fra

Takker mange gange for din tanker...

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Sunflower skriver:

Du skal da have et kram med på vejen. Jeg håber det bedste for jer

Tak for det varme kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.