Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

twinboys

Kamelia skriver:

Phuu ha, får ondt i mit hjerte!

Fatter ikke at I ingen hjælp kan få, det giver ingen mening!

Du må virkelig ruske din læge!

Knus

Kamelia

Ja og håber det hjælper men han kender jo egentlig ikke Oliver fordi vi hører til Kolding sygehus i børneambula.

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

twinboys

A. skriver:

åh søde hvor er jeg ked af læse det håber virkelig for jeres allesammen skyld at det kommer snart gang i alt og i finder en løsning på det..kæmpe knus til jer

Takker mange gange søde...

Anmeld

28. oktober 2010

Ann.

Kram til dig søde! 

Ved ikke hvad jeg skal sige, men vil bare fortælle at jeg har læst dit indlæg og sender dig mange tanker!

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Sasja77 skriver:

Hold kæft jeg ville ønske at jeg kunne knække koden for dig!!! Håber inderligt at alt bliver ok igen med Jer!! Og jeg sender en masse tanker og krammer herfra:-)......Stakler!

Åhhh prøv igen med den kode... bare der er en der kunne knække den kode...

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

KarinaIda skriver:

nej nej nej.... Hvor har jeg dog ondt af dig og din dreng Majbritt... Puha.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige, har slet ingen råd eller noget, men synes bare du skulle vide jeg læste med, og er rigtig ked af det der sker for jer!!!

Jeg håber på det bedste for jer, og der snart kommer noget hjælp til jeres dejlige familie!!

Knus Karina

Tak skal du have søde... håber også snart der kommer lidt held flyvende til os...

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Zafir skriver:

Det er jo helt forfærdeligt. Gad vide hvor man går hen for at få hjælp til sådan noget altså

Om der er det der diagnose søges eller noget?

Stakkels dreng, der må virkelig være et eller andet der kan gøre noget. Idun har også altid været en småt-spiser. I perioder har vi været bekymret,fordi hun slet ikke spiser stort set.

Herhjemme hjælper det nogengange når vi slet ikke kommenterer det og når ejg sørger for at have frugt og grønt herhjemme, for det vil hun som regel spise, hvis hun ikke spiser andet. Men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige. mmm...

Håber I finder en lsønign...

Tak søde Zafir... Ja her hjælper der slet ikke noget... Vi har også prøvet at slippe fokus men hokus pokus nej desværre trylle kunne vi heller ikke... øv bøv

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Leonora skriver:

Åhhh hvor er det bare hårdt...jeg kan virkelig godt forstå din frustration, især over systemet som ikke slår til...

Jeg håber virkelig at der snart kommer en hjælpende hånd til jer.

Mange tanker fra mig

Venter stadig på den søde venlige hjælpende hånd.... smiler... hvor længe mon man skal vente???

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Miamaja skriver:

Jeg kender dog intet til problemet men synes du har gjort det rigtige ved at kontakte alle muligheder. Saa gaar jeg ud fra du venter paa at hore fra dem..

Der maa da vaere en laege der kender til faenomenet med smaa born og spiseforstyrrelser i svaer grad et eller andet sted i danmark. jeg kan ikke forestille mig det er det rette at faa ham et sted hen der ellers er for voksne... Mon ikke du kan lege detektiv paa nettet.

Google er min ven og for søren har total firkantet øjne nu efter søgen på nettet... Det er de sidste tråde jeg river i nu...

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Pia. skriver:

Kæreste Majbritt.. Jeg har jo fuldt din historie længe og den rammer mig hver gang meget dybt... Det er så frygteligt...

Jeg har længe tænkt at inde bag den stærke Majbritt måtte der sidde en mor på randen til at bryde sammen - og her tror jeg du er nu...

Jeg håber og ber til at der en dag sker store ændringer med din smukke lille dreng...

Og jeg håber snart at læger og alle andre får øjnene op for hvad der skal og kan gøres...

Men imellem tiden skal du altså love mig at passe på dig selv, jeg ved godt det er hårdt og jeg ved du lever og ånder for dine drenge og at du vil gøre alt for dem... Men samtidig er det også vigtigt at deres mor har det godt, så hun kan klare at komme det her igennem...

Har du overvejet at søge lidt orlov for en periode (dit job er også hårdt og mange timer om ugen)

Jeg ved du har en dejlig mand i Casper som er der for jer.. Men jeg håber også at du foruden Casper har en skøn veninde som til tider hiver dig lidt væk til en god snak og en hygge tur ud af huset...

De bedste tanker Pia - mit nummer har du og ellers må du skriver til mig så tit du har lyst og lukke alt det ud du skulle have behov for...

Os sidder jeg så lige og tuder over dit indlæg... ja jeg ved det men har lært mig selv at være stærk i disse situationer og være drengenes støttepæl men når de sover eller er ude så får jeg frit spil til at tude og få tudet ud...og 1 2 3 så er man på igen...

Jeg tænker også på mig selv søde... Derfor går jeg til zumba 3 timer i ugen, bruger tiden også på mig selv og veninderne og nyder behandlingerne hos frisøren som virkelig er mit fristed... Glæder mig allerede til at skulle derned igen i morgen og farves total rødhåret igen...

Tak til dig Pia er så glad for at du er som du er...

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

lisbethita skriver:

Søde Majbritt.....har da bare lyst til at give dig en kæmpe krammer!!!! Og lyst til at sige, at det hele nok skal gå, men kan godt se, at det er noget en kamp i står midt i. Ingen ord er kloge nok - så trøst er det bedste jeg kan give. At søge hjælp vil nok være det bedste at gøre.... I skal også huske jer selv undervejs. Det er også hårdt at være mor og far i det her. I gør det bedste I kan - mere kan I ikke gøre! 

Pas på dig selv og sig til, hvis jeg kan gøre noget. Ligger gerne skulderen til! 

KRAM

Tusind tak søde... jeg vil håbe du er meget bredskuldret og har tøre bluser at tage på bagefter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.