Så hopper jeg ud af min skal... kan ikke mere... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Sender dig lige et KÆMPE kram...

Har fulgt jer på sidelinjen og hvor er de altså kære dine 2 knægte.

Det er bare så peder hårdt at være den der skal være limen der holder familien sammen. Have styr på alt - søge hjælp - være der for ens barn/børn og glemmer stort set sig selv.

Har I prøvet at filme et måltid og så gennemgå det bagefter? 

Og vil sige at det ang mad er lige som herhjemme, her er han blot 2 år og snart 2 mdr. Han er godt nok ikke født for tidlig, men har alle dage haft madlede. Havde faste ammetider da han var lille og blev konstant lovet at det ville ændre sig jo ældre han blev. 

Han står også stille i vækst - hans vægt går som hjertediagram og vi render også på børne amb hver 2. mdr. De har testet ham for alt efterhånden. Han er gået fra at ligge på den øverste streg i højde - til nu at ligge på under normal. 

Vi har også afprøvet div tips - triks - gode ideér - råd osv. Men ingen virkning her.

Der findes noget pulver med forskellig smag der bare er smæk fyldt med næring - kan ikke lige huske hvad det hedder. Det bliver meget brugt til børn/unge der intet - til meget lidt spiser, enten som mellem måltid eller som et helt måltid og findes med div. smag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

twinboys

DianaBaastrup skriver:

Hej

Åh det gør mig ondt med din dreng Har slet ikke ord til at beskrive, og kan umuligt sige jeg kan forstå dine følelser for det kan man ikke når man ikke har været igennem det samme. Men jeg kender en del til systemet, og det fungere virkelig ikke. Min veninde har været igennem noget lignende og til sidst gik hun til pressen for at få hjælp, lige pludselig kunne de godt hjælpe :/ Ved ikke om det er noget du vil gå så vidt med, men det kan jo være det hjælper. De bedste tanker her fra

Faktisk har jeg på et tidspunkt haft fat i ekstra bladet men havde ikke overskudet til at skulle skrive det ned pr. mail til den og droppede det...

MAjbritt

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Livas mor skriver:

til dig sødeste, fordi det fortjener du.

Det er jo fuldstændig grotesk at systeet svigter dig, når du har allermest brug for dem. Jeg er selv på Børne og Ungdomspsykiatrisk Center på Bispebjerg Hospital (København), hvor vi har 10 afsnit, hvoraf der er et anoreksi og et småbørnsafsnit. Her har vi før taget børn ind med de problemer som din søn har, men dette er jo Københavns Kommune. Måske denne kunne bruges ved det frie syghusvalg.

Jeg ved det er meget hårdt, men vær sød at kæmp med næb og klør, og lad ikke systemet knække jeres familie.. Få evt. en sundhedsplejerske ind over, de kan nogen gange gøre underværker.. I SKAL have hjælp, og de SKAL give jer den, det er simpelthen ikke menneskeligt at æade jer lide på denne måde.

Giv din skønne skønne dreng et kram, og lov mig at bruge aftenen på at græde ud og derefter tag kampen op med det helt igennem rådne system..

Endnu flere

Tusind tusind tak... Bispebjerg Hospital (København) er noteret

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

T.K. skriver:

De bedste tanker herfra med ønsket om at det hele nok skal blive godt igen....

Tine

Tak søde Tine

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

albertesmor skriver:

Tak for kram det varmede

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Maja84 skriver:

Puha lyder bestemt ikke nemt, kender ikke rigtig noget til emnet, så kan ikke rigtig give nogen råd eller noget, men håber det bedste for jer, og sender et kæmpe varmt og trøstende kram

Takker det varmede

Anmeld

28. oktober 2010

Henri84

Mor til Frederic skriver:

Sender dig lige et KÆMPE kram...

Har fulgt jer på sidelinjen og hvor er de altså kære dine 2 knægte.

Det er bare så peder hårdt at være den der skal være limen der holder familien sammen. Have styr på alt - søge hjælp - være der for ens barn/børn og glemmer stort set sig selv.

Har I prøvet at filme et måltid og så gennemgå det bagefter? 

Og vil sige at det ang mad er lige som herhjemme, her er han blot 2 år og snart 2 mdr. Han er godt nok ikke født for tidlig, men har alle dage haft madlede. Havde faste ammetider da han var lille og blev konstant lovet at det ville ændre sig jo ældre han blev. 

Han står også stille i vækst - hans vægt går som hjertediagram og vi render også på børne amb hver 2. mdr. De har testet ham for alt efterhånden. Han er gået fra at ligge på den øverste streg i højde - til nu at ligge på under normal. 

Vi har også afprøvet div tips - triks - gode ideér - råd osv. Men ingen virkning her.

Der findes noget pulver med forskellig smag der bare er smæk fyldt med næring - kan ikke lige huske hvad det hedder. Det bliver meget brugt til børn/unge der intet - til meget lidt spiser, enten som mellem måltid eller som et helt måltid og findes med div. smag.

Er det ikke Nutrini eller noget i den dur?

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Neeeej, nej, nej, Majbritt dog...

Hvor gør det bare ondt at læse dit indlæg! Stakkels Oliver og bestemt også jer andre i familien.

Og hvor er det bare for meget, at I bliver sendt hjem! Hvad sker der for sundhedsvæsenet? Eller skulle man bare kalde det for "væsenet"? 

Jeg håber virkelig, at din læge ikke betænker sig og råber vagt i gevær, for det må bare ikke fortsætte din ene guldklump! 

Årh, det gør jo helt ondt ind i hjertet. Hvis bare man dog kunne kramme det hele bedre... 

tænker på jer!

Tusind tak ja jeg håber at lægen kan gøre noget eller forberede noget til den 16.nov

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

DianaBaastrup skriver:

Kom lige i tanke om, har du evt prøvet at kontakte LMS landsforeningen mod spiseforstyrrelser og selvskade, de kan måske videre stille dig og give råd?

Ellers er der en der hedder bjarne overmark (godt nok fra Randers) men han er meget populær her oppe i randers som hjælper folk når systemet har opgivet. han er advokat mener han er frivillig et eller andet også. Han kan måske trække i nogle tråde. Han har alt fra straffe sager til leje sager og som dit tilfælde sociale sager. Du kan google ham Håber det kan hjælpe lidt Hans telefon nummer er 22213755

Vil jeg da forsøge

Anmeld

28. oktober 2010

twinboys

mariaogmarcus skriver:

kan ikke sige noget,men giver et

Tusind tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.