Bruger du gåsele til dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2009

Balderson

Nej, jeg ville aldrig købe eller sætte mit barn i sådan en..

Men hvad andre gør, er jeg ligeglad med...

Men som en anden skriver så har jeg et barn og ikke en hund...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Pip67

Så let kan det gå galt... UDEN gå sele.

http://www.vibekemanniche.dk/?p=220

Jeg skal bestemt brug en gå sele, det gjordt jeg også for 20 år siden og det gjord min mor for 40 år siden.
I UK har man ikke den der "ih... det er ikke en hund" stilling. Der tænker de på sikkerhed for barnet og der er der ingen som gloer fornærmet på dem.

I vuggestue alderen synes jeg det er godt at brug gå sele de steder hvor der er trafik eller andre fare.

Anmeld

29. juni 2009

Valle81

Jeg har aldrig og vil aldrig komme til at bruge sådan en.

Da min datter begyndte at gå og vill e gå, når vi var ude at handle osv, så var valget at hun kunne gå og holde mig i hånden ellers var det op i barnevognm eller klapvognen. Jeg gik ingen steder uden klæapvogn til hun var 3 år, for så vidste jeg at hun kunne komme deri.

kærligst fra Christina, som mener at hvis de ikke vil holde i hånd, så kan de sidde i klap eller barnevogn:0)

Anmeld

29. juni 2009

Diana...

Valle81 skriver:

Da min datter begyndte at gå og vill e gå, når vi var ude at handle osv, så var valget at hun kunne gå og holde mig i hånden ellers var det op i barnevognm eller klapvognen. Jeg gik ingen steder uden klæapvogn til hun var 3 år, for så vidste jeg at hun kunne komme deri.

kærligst fra Christina, som mener at hvis de ikke vil holde i hånd, så kan de sidde i klap eller barnevogn:0)

Anmeld

29. juni 2009

Mira0911

Balderson skriver:

Nej, jeg ville aldrig købe eller sætte mit barn i sådan en..

Men hvad andre gør, er jeg ligeglad med...

Men som en anden skriver så har jeg et barn og ikke en hund...

Lige præcis...

Anmeld

29. juni 2009

Valle81

Diana... skriver:

Anmeld

29. juni 2009

Mor.sander

Sådan en sele kunne jeg godt have brugt til Simon da han var lille... Han var overalt... og hvis man ikke holde øje med ham, kunne han være væk på et split af 1 sek. Så det ende tit med han sad i klapvognen i stedet... Hvis jeg havde haft muligheden for sådan en sele, havde jeg helt klart brugt den, så han kunne få brugt krudtet i stedet for at han sad og fik endnu mere krudt i rumpen i klapvognen.... og syntes da ikke man kan samligne en barne sele med en hundesnor!!!

Anmeld

29. juni 2009

Lise

Vi ejer ikke en gåsele, men jeg kunne sagtens have brugt en igår... Vi var ligesom en trilliard andre mennesker på Bakken. Mødte et vennepar, og satte os og fik en øl/sodavand. Simon på 2 gad selfølgelig ikke sidde stille, så han løb rundt og legede. Fint nok, hvis han bare blev i nærheden. Men der var altså flere gange hvor han bare satte i løb, uden at kigge sig tilbage...  

Så better safe than sorry! I sådanne situationer kunne jeg godt forestille mig at putte ham i snor i fremtiden.

Anmeld

29. juni 2009

Henriette72

har svaret at det kun jeg ikke drømme om..det går ikke her jeg har et barn ikke et hund..

Lige mit svar Det er et barn jeg har og ikk et dyr man skal gå tur med. Og giver Valle81 ret.  Min datter får valget: Enten holder hun i hånd eller også kommer hun i klapvognen og det accepterer hun. God pige

Anmeld

1. juli 2009

metted

Valle81 skriver:

Jeg vil da helle have barnet i en gåsele en placere det i et køretøj, hvor det også får en slags sele på Så er det bedre at lade børnene røre sig end straffe det ved at sættes i en vogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.