Bruger du gåsele til dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du gåsele til dit barn/børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

17.017 visninger
63 svar
0 synes godt om
5. august 2008

metted

Jeg bruger temmelig ofte gåsele til Jonas når vi er ude på tur, en nemt og sikker måde at holde styr på ham, så han ikke altid skal holde fast i min hånd og jeg ikke skal gå med hjertet oppe i halsen for at han skal smutte fra mig.
Bruger I gåsele?
Hvad synes I om det at have barn i gåsele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

moniquesmor

jeg har ikke lyst til af bruge gåsele til min datter. jeg vil bare lære hende af hun skal blive ved os.
har ingen grund til hvorfor men synes det er okay andre gør;)

Anmeld

5. august 2008

H+S Skjolgborg.

nejjj aldrig har jeg brugt sådan.Men børne har lært det uden og har det været fpr meget er han eller hun komme op i barnevognen...
Mere ikke mine børn er en hund men sådan en ikke høre til børn.Men det er forældres valg..Bere min meningen.

Anmeld

5. august 2008

finkedinke

Jeg bruger nogen gange gå-sele til dagplejebørnene. Men det er mest hvis jeg har flere nede og gå af gangen eller en der er helt ny i at gå ved siden af vognen. Jeg ved at der er flere af mine kolleger der ikke bruger gå-seler og det er heller ikke et krav at vi bruger dem fra dagplejens side. Trafikken er ikke god her hvor jeg bor, og der er intet fortorv på min egen vej. Derfor vil jeg gerne have 110% styr på dagplejebørnene.

Til mine egne piger har jeg aldrig brugt sele, men har været meget konsekvent med holdningen at kan hun ikke gå ordentligt må hun op at sidde i vognen/holde mor i hånden/eller bæres af far.

Berith

Anmeld

5. august 2008

A.

har svaret at det kun jeg ikke drømme om..det går ikke her jeg har et barn ikke et hund..

Anmeld

5. august 2008

twinboys

Hej jeg kunne aldrig drømme om at bruge gåsele til mine drenge, hverken da de var små eller nu...
Men indenfor mit job ( dagplejer ) skal vi have gåseler på børnene,både for sikkerheden og for at barnet ikke bare giver slip på barnevognen og løber ud på vejen... Men da har vi jo også ansvaret for andre børn og der er også flere børn at holde styr på... 4-5 børn...

Mvh Majbritt

Anmeld

5. august 2008

fam.4xc

har også svaret ku aldrig drømme om det.... jeg lærer mit barn at gå pænt i stedet - groft sagt :D

Anmeld

5. august 2008

MorCamilla

Jeg har aldrig brugt det til Mikkel.. Kunne ikke drømme om det..

Jeg kunne ikke finde på at bruge det til Mikkel, fordi jeg selv kan huske da jeg gik i sele og det var bestemt ikke sjovt..:S og det virker lidt som om at man går med en hund i stedet for.. (UNDSKYLD hvis jeg støder nogle ved at skrive det - det er bare min mening:$)

Mikkel bliver i nærheden af os, som regl..:$ Han er forholdsvis nem at gå med, efter han er begyndt at gå selv.. Før sad han altid i klapvognen, men det er blevet lidt for kedeligt for ham, hvis vi bare skal ned og handle eller lignende..

Når vi er i zoo eller lignende, har vi skrevet hans navn og mit telefon nummer på hans arm, i tilfælde af at han bliver væk.. Men det er heldigvis aldrig sket endnu..

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. august 2008

jonathan150607

Nej det kunne jeg ikke drømme om.

Anmeld

6. august 2008

Honningblomst

Jeg synes det er en super måde til de børn som bare gerne vil selv og som ikke vil holde i hånd. De får en fornemmelse af at gå selv og en frihed til det. Endvidere så skal de ikke gå med den lille arm højt oppe for at nå en voksen hånd.
Vi har en gåsele og den bruges når storebror har skulle gå med den lille alene ned til far...
Men må indrømme at jeg intet negativt kan se i det...vel ikke værre en at bruge sele når de sover??
Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.