Bruger du gåsele til dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Valle81

metted skriver:

Jeg vil da helle have barnet i en gåsele en placere det i et køretøj, hvor det også får en slags sele på Så er det bedre at lade børnene røre sig end straffe det ved at sættes i en vogn!

Hmm, ja men det ser vi så forskelligt på.

Jeg ser det jo ikke som at straffe, men som en konsekvens. Og det gør kommer vi jo til at gøre mange gange i livet ved opdragelse af vores børn.

Asta lærte det på den måde, og hun fandt hurtigt ud af at hvis hun vil gå, så var det ved at holde mor i hånden.

Det er ikke fordi jeg ser ned på dem der bruger sele, men jeg synes jo ikke man lærer dem at gå pænt og respektere at færdes mellem mange mennesker og åbne steder ved at give dem en sele på"så de lidt har frie tøjler". Det er bare min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

xx

Hmm har lidt svært ved at forstå, hvorfor børn overhovedet skal rende rundt, hvor der kører biler. Der er da masser af legepladser, parker, skove osv man kan gå hen på og så lade ungerne slå sig løs der...

Jeg er sådan set ligeglad om folk bruger gåseler til deres børn, jeg har bare ikke selv haft lyst til det...

Og så synes jeg måske også det er lidt hips som haps, hvor meget frihed det lige giver børnene.....det kan jo da ikke ligefrem være en lang snor der er i, hvis det skal forhindre barnet i at hoppe ud foran en cykel eller bil da fortoven jo oftest ikke er breddere end at 2 personer lige kan klemme sig uden om hinanden...

Anmeld

1. juli 2009

Dansker i England

Jeg vil indrømme, at jeg aldrig har hørt om gå-seler før, men umiddelbart ville jeg da aldrig bruge en "snor" til at gå tur med mit barn. Jeg bor selv i en ret så stor by, og der er mange store, trafikerede veje, men at sætte en sele på barnet, synes jeg lyder lidt ekstremt. Som flere har skrevet før, så er det jo ikke en hund, jeg går tur med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.