Bruger du gåsele til dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Der mangler en svarmulighed: Nej men kun fordi jeg ikke har en :P Vi har snakket om det så mange gange, men har bare ikke fået købt en. Og nu er han 2½ år, så vi gider ikke investere :)

Men jeg har jævnligt ønsket mig en gåsele - så skulle han ikke gå med mig i hånden hele tiden. Han har nemlig en koncentrationsevne som en flue og vil se på alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

charlottekri

jeg kunne også godt tænke mig en hvis vi er ude et sted med masser af mennesker eller meget trafik.. nu bor jeg ude på landet så det er ikke super aktuelt men jeg synes at det kunne være en god ide hvis man gik i et trafikeret område. jeg kender en familie der mistede en pige fordi hun løb over vejen fordi hun så sine bedsteforældre og ingen af forældrene nåede at reagere før hun blev kørt over og dræbt.... derfor

Anmeld

7. august 2008

Christinahr

Mangler en svar mulighed.

Vi har arvet en. Den ligger i skabet og er aldrig brugt. Ikke fordi jeg har noget imod den, synes bare ikke jeg har haft brug for den.

Anmeld

7. august 2008

Miam

Nu er min datter ikke så gammel endnu, men jeg vil slet ikke udelukke, at hun får sådan en når hun begynder at gå.
Det kommer meget an på temperamentet.
Jeg ved min mor var flittig bruger af sådan en på min storebror (men ikke på mig....igen temperament fra barn til barn),da vi boede på indre vesterbro. Min bror var vist en værre krudtugle der pludselig, hvis han så noget der fangede hans interesse, løb afsted uden at skele til biler eller cykler.

Ville aldrig associere til en hund fordi jeg så en forælder med sit barn i sele. Og hvis jeg gjorde, ville det også være sk... ligegyldigt, for det handler om hvad barnet har det bedst med og hvad der er sikrest for denne. Ikke om hvad jeg synes eller mener og associerer til. :D

Anmeld

8. august 2008

Pia

Har aldrig haft en eller prøvet en.
Men mener bestemt det er en god ting..
Kender mange børn der har lidt for mange lopper i bleen når de er ude og gå :D
Og syntes det er en god ting at nogle dp bruger den.
Særlig hvis de går på meget trafikeret veje..

Kh Pia.

Anmeld

8. august 2008

Rasmine

Eva skriver:

Jeg synes det er en super måde til de børn som bare gerne vil selv og som ikke vil holde i hånd. De får en fornemmelse af at gå selv og en frihed til det. Endvidere så skal de ikke gå med den lille arm højt oppe for at nå en voksen hånd.
Vi har en gåsele og den bruges når storebror har skulle gå med den lille alene ned til far...
Men må indrømme at jeg intet negativt kan se i det...vel ikke værre en at bruge sele når de sover??
Knus Eva

Enig!
Forstår heller ikke hvorfor folk "ikke kunne drømme om" at bruge den?
Hellere et barn i sele, end et barn på vejen!?

Anmeld

8. august 2008

Nadi

Jeg vil gerne bruge en til Oliver men det synes min mand ikke om. Når han engang kan gå så vil jeg hellere have ham i en gåsele end jeg vil sætte ham op i vognen. Jeg kan simpelthen ikke have de forældre der putter deres børn ned i vognen, det må da lige som at putte dem i bur, og så er der bare ingen plads til varene.
Men jeg ville nok bruge den i starten og så lære ham hvor lang han må gå væk fra mig og derefter droppe den.

Jeg har ikke stemt da der ikke er et punkt der passer på min situation.

-Nadia

Anmeld

8. august 2008

charlottekri

Mebach skriver:

Enig!

helt enig mebach!!

Anmeld

8. august 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Eva skriver:

Jeg synes det er en super måde til de børn som bare gerne vil selv og som ikke vil holde i hånd. De får en fornemmelse af at gå selv og en frihed til det. Endvidere så skal de ikke gå med den lille arm højt oppe for at nå en voksen hånd.
Vi har en gåsele og den bruges når storebror har skulle gå med den lille alene ned til far...
Men må indrømme at jeg intet negativt kan se i det...vel ikke værre en at bruge sele når de sover??
Knus Eva

Enig!

Ja, sådan ser jeg også på det...og det giver jo barnet frihed på en anden måde...

Anmeld

1. september 2008

Amalie og Laura

Mebach skriver:

Eva skriver:

Knus Eva

Enig!

enig

Har ikke selv haft en man har seriøst overvejet at købe en MANGE gang.

a havde sipelhen krudt i r.... da hun var midre, så brugt altid klapvogn.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.