Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Corn

Mettemus skriver:

Haha! Det var da et par skønne drenge - dejligt at de virkelig er glade for det de bruger penge på

Jamen de bruger den i hvert fald dagligt, så går ud fra at de er glade for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

LouiseNielsen

Herhjemme går børnepengene for/til Nicklas til buget kontoen.... Og dem for/til Mathias skal gå til næste års camping sæson, hvor vi skal ligge som fastlæggere......

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

Pernille08 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål vedr . de der børnepenge som alle har fået idag , jeg kan ikk helt forstå det Tænkte du kunne hjælpe kan se du er lidt inde i det

Når nu jeg har født , hvordan regner man så ud hvad man får hvert kvartal?? Jeg bor sammen med min kæreste og vi har kun et barn ?

Kan du hjælpe mig ??

Du kan ser her, hvad I får i børnefamilieydelse - 3758 kr. i kvartalet. Beløbet udbetales 4 gange om året hhv. den 20/1, 20/4, 20/7 og 20/10
http://www.skm.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/306.html

Anmeld

20. oktober 2010

Ox.

Jamen herhjemme, ryger der penge ind på hendes opsparing, og eftersom vi er hulens fattige, har vi også købt julegaver idag osv

Anmeld

20. oktober 2010

CarinaSB

en ny autostol til Noah Og resten går nok lige til et par regninger .. Det er fandme hårdt at både mig & kæresten er på su 

Anmeld

21. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Baagøe skriver:

Du kan ser her, hvad I får i børnefamilieydelse - 3758 kr. i kvartalet. Beløbet udbetales 4 gange om året hhv. den 20/1, 20/4, 20/7 og 20/10
http://www.skm.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/306.html

Tusinde tak

Anmeld

21. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

En voksipose til Frederikke, vinterjakke + støvler til Mathilde. Resten ryger på opsparingskontoen.

Anmeld

21. oktober 2010

Ann.

Lærke har fået vintertøj og har tøjmængder der når loftet - så har ryger de bare direkte ind på den stor opsparing til ............. Bryllup!!! 

Lærke havde fødselsdag i lørdags og har fået en masse penge i gave, så de bliver lagt til side til hende

Og da vi ikke betaler for institution, så ved jeg ikke hvad pengene eller skulle gå til 

Anmeld

21. oktober 2010

Maddox

Her går de direkte ind på budgetkontoen

Vi køber til børnene når de mangler noget og vil derfor hellere have lidt ekstra penge hver måned, frem for kun hver 3. måned

Anmeld

21. oktober 2010

<3

her går børnepengene i budgettet. Men Tjalfe får vist hvad han skal have. Udover mad og institution så lægger vi ca. 1000kr til side hver måned til "hans" forbrug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.