Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Brams

Lærke fylder 1 år på søndag, så pengene går til STOR fødselsdagsgave og fest for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

saxa

Baagøe skriver:

Imorgen kommer der børnefamilieydelse, så jeg vil høre, hvad jeres penge skal gå til?

Vores går ind på en opsparing som er en slags buffer for os.. Det er ikke nødvendigt for os at lade dem gå ind over budgetten.. Men vi køber noget til ungerne når de mangler og ikke kun når børnepengene går ind.. Dog har begge lige fået futtere idag - men ikke af børnepengene..

Anmeld

21. oktober 2010

NinaNymannMadsen

her gik de til en tur til århus og ind og besøge oldemor, og shoppe nogen ting til asta, hun fik 4 nye film, og sugerør i rigtig tøsefarver, og så skulle mor og far ha en paraply langt om længe så vi ikk går og bliver syge. og ellers går de til mad men nu tager kommunen det halve af det vi får da vi har nogen regninger til dagplejen der ikke er blevet betalt så. det de er ved at være betalt af nu.

Anmeld

21. oktober 2010

NoName

Macaab skriver:

Drengene har brugt lidt af pengene på forhånd... De har nemlig købt en tørretumbler, som de er meget glade for

Anmeld

21. oktober 2010

K&S

JulieE skriver:

Vintøj til ungerne og julegaver

Ih, det lyder som noget spændende tøj

Anmeld

21. oktober 2010

K&S

Hovsa, den kom vist dobbelt...!

Anmeld

21. oktober 2010

JulieE

K&S skriver:

Ih, det lyder som noget spændende tøj

*LOL* Ja, du skulle have set en fest igår  

Det var en af gode tastefejl

Anmeld

21. oktober 2010

K&S

JulieE skriver:

*LOL* Ja, du skulle have set en fest igår  

Det var en af gode tastefejl

Anmeld

21. oktober 2010

DLM

Lidt af dem er gået til shopping til Magnus da han ikke rigtig kan passe han tøj mere de vokser jo hurtigt.. altså ellers ligger de bare og hygger på kontoen

Anmeld

21. oktober 2010

Maria.

Rosa skriver:

De ryger ind i mit budget da jeg har lagt ud for højstol, babysæde, ny barnevogn og en masse ekstraudstyr de sidste par måneder

Ny barnevogn?? Hvor mange skal i bruge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.