Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.152 visninger
77 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Pige2009

Imorgen kommer der børnefamilieydelse, så jeg vil høre, hvad jeres penge skal gå til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Corn

Drengene har brugt lidt af pengene på forhånd... De har nemlig købt en tørretumbler, som de er meget glade for

Anmeld

19. oktober 2010

4kløver

ærligt så tager banken dem.. er lige flyttet

Anmeld

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

Her er de fleste brugt på for skud, har købt reima flyverdrageter til mine piger og me too vinter jakker og ecco vinterstøvler... så der er ikke meget der går ind på kontoen i morgen

Anmeld

19. oktober 2010

mariamiss6

Baagøe skriver:

Imorgen kommer der børnefamilieydelse, så jeg vil høre, hvad jeres penge skal gå til?

Et styks bremsekaliber med klodser... Og muligvis dæk og fælge... SUR røv siger jeg bare.... Vil 1000 gange hellere have MASSER af nyt tøj.... Resten ender nok med at gå til en regning eller to....

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Et styks bremsekaliber med klodser... Og muligvis dæk og fælge... SUR røv siger jeg bare.... Vil 1000 gange hellere have MASSER af nyt tøj.... Resten ender nok med at gå til en regning eller to....

Arh, men det er da bare sur r.. Her skal de bare ind på opsparingen

Anmeld

19. oktober 2010

Mor-til-asta-09

herhjemme ryger de ind på Asta`s opsparing, som vi bruger når hun mangler "dyre" ting. Vi skal Blandt andet have fat i en klapvogn til vores ferie til jul

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Jamen jeg har købt mig fattig så Tino er vinterklar  - DOG er de taget ud af vores opsparingskonto, vi lægger ALTID det halve fra når vi får børnepenge - sådan vi har en go sum penge, hvis nu eks. klapvognen sku gå i stykker, eller vintertøj og sko, eller overgangstøj fra vinter til sommer osv..!!

Resten - Jamen der har vi besluttet at de skal gå til lidt hygge med bassen for vi vil i lalandia her omkring d. 1  - sådan lige en lillebror kommer til verden..!!

Anmeld

19. oktober 2010

Jibbe

Frej ('s mor) ønsker dig nye yderdøre så her ikke trækker så nogle af dem kommer til at gå til det og ellers nyt tøj i str 68. Han er en lang lille dreng! Men mon ikke vi kan finde noget godt til børnebazar i Århus på søndag :-)

Anmeld

20. oktober 2010

wamse

Her kommer de til at gå til regninger og til at handle madvarer ind for, og så er de penge stort set væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.