Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

wamse

Miia90 skriver:

Tak, så fik jeg stillede min nysgerhed

Men det er da en god skump penge

Det er helt sikkert en god tilskud til økonomien. Jeg har lige været på netbank og bruge 4000 på regninger, så de fleste af mine penge går til regninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Miia90 skriver:

Tak, så fik jeg stillede min nysgerhed

Men det er da en god skump penge

Jo men der er jo så tænkt som tilskud til pasning... Hvilket koster fra 2000kr pr mdr og op

Anmeld

20. oktober 2010

LinLin

De går vist mest til overtræk denne gang - har nemlig købt alt vintertøj Der bliver nok også lagt til side til julegaver

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Imorgen kommer der børnefamilieydelse, så jeg vil høre, hvad jeres penge skal gå til?

De kommer ind på hendes opsparing indtil vi står og mangler dem til fx en klapvogn !!

Anmeld

20. oktober 2010

Valle81

Jeg skylder desværre lidt penge til Skat for for meget udbetalt pasningstilskud da jeg var alene med Asta, så skattefar tager halvedelen og resten skal på budgetten som altid:0)

Anmeld

20. oktober 2010

SHERO

De går til en tandlæge regning desværre..

Heldigvis mangler trolden ikke noget...

Anmeld

20. oktober 2010

Lullaby

Julegaver, vores minus i næste måned fordi jeg er ramt af kollektiv ferie, plus i denne

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

Ungerne har fået vintertøj, så her skal se bruges på tøj til bettemanden, som næsten er vokset ud af str 68, STR 68!! Endnu et bevis på min lille baby ikke er så lille længere.

Ellers ved vi ikke hvad de skal bruges til, så de ryger nok bare ind på opsparingen

Anmeld

20. oktober 2010

JulieE

Vintøj til ungerne og julegaver

Anmeld

20. oktober 2010

Loa

mariamiss6 skriver:

Nåh ja jeg skal da også have lidt mad i fryseren, hvis der er penge til det.......

Mind mig lige om imorgen, at jeg IKKE mangler hakket kød (hverken ko eller gris) suk gider aldrig lave noget af hakket, men jeg har masser af det i fryseren LOL.....

Reminder:

Når du nu handler mad til fryseren, så mangler du ikke hakket kød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.