Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har købt nyt tøj, flyverdragt, vinter støvler og div ting til min søn Patrick Så nu er han vinter klar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal bruge dem til Alexanders navngivningsfest
Baagøe skriver: Ja, og så får man ordinært og ekstraordinært tilskud på hhv. 1217 og 1239 kr. pr. kvartal. Se mere her: https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern/boernepenge/Sider/boernetilskud.aspx Så alt i alt får jeg 6703 kr. i kvartalet ind til Laura fylder 3 år
Ja, og så får man ordinært og ekstraordinært tilskud på hhv. 1217 og 1239 kr. pr. kvartal. Se mere her: https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern/boernepenge/Sider/boernetilskud.aspx
Så alt i alt får jeg 6703 kr. i kvartalet ind til Laura fylder 3 år
Jeg har lige et spørgsmål vedr . de der børnepenge som alle har fået idag , jeg kan ikk helt forstå det Tænkte du kunne hjælpe kan se du er lidt inde i det
Når nu jeg har født , hvordan regner man så ud hvad man får hvert kvartal?? Jeg bor sammen med min kæreste og vi har kun et barn ?
Kan du hjælpe mig ??
en ny autostol skal shoppe efter den imorgen
og måske en lampe til prinsessens værelse
Pernille08 skriver: Jeg har lige et spørgsmål vedr . de der børnepenge som alle har fået idag , jeg kan ikk helt forstå det Tænkte du kunne hjælpe kan se du er lidt inde i det Når nu jeg har født , hvordan regner man så ud hvad man får hvert kvartal?? Jeg bor sammen med min kæreste og vi har kun et barn ? Kan du hjælpe mig ??
Det kan du se på side 2 i denne debat der har wamse skrevet det ind og det er ens for alle.
Knus
her går de til lidt julegaver ( ungernes og mandens) vinterjakke til marcus +sko
og en middag til manden og mig iaften
en kurv til sviger forældrende for deres altid dejlige hjælp, og ellers bare til dagligdagen..
Macaab skriver: Drengene har brugt lidt af pengene på forhånd... De har nemlig købt en tørretumbler, som de er meget glade for
Drengene har brugt lidt af pengene på forhånd... De har nemlig købt en tørretumbler, som de er meget glade for
Haha! Det var da et par skønne drenge - dejligt at de virkelig er glade for det de bruger penge på
hehe fedt.....
Diana... skriver: Jamen Lucas skal ud og shoppe ny seng og vintertøj/støvler Også har han også inviteret sin mor og far ud og spise da hans mor har fødselsdag i morgen.
Jamen Lucas skal ud og shoppe ny seng og vintertøj/støvler Også har han også inviteret sin mor og far ud og spise da hans mor har fødselsdag i morgen.
hihi.. det var da bare sødt af Lucas sådan at tænke på sin mor på hendes fødselsdag..
Jamen her skal shoppes tøj til både mor og ungerene, der er et par regninger der har ventet til i dag, der er en hanhund der skal en tur under kniven i morgen og en vaccine i vente... Så det er vist lidt blandet det mine penge går til og så skal jeg ud og spise i aften og til Bavianrock med de store unger på lørdag og ud og spsie der også - så pengene får hurtigt ben at gå på elsker når de penge kommer og elsker bestemt også at bruge dem he he...
Knus Pia.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128