Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Pige2009

Pernille08 skriver:

Tusinde tak

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mira0911

Her blev det brugt på Trappegitter.. Plus hun har fået nye flyverdragter sidste måned... 

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

saxi skriver:

Vores går ind på en opsparing som er en slags buffer for os.. Det er ikke nødvendigt for os at lade dem gå ind over budgetten.. Men vi køber noget til ungerne når de mangler og ikke kun når børnepengene går ind.. Dog har begge lige fået futtere idag - men ikke af børnepengene..

Ja, det er bare skønt at have en buffer - det har jeg også. Mine er heller ikke indregnet i budgettet

Anmeld

21. oktober 2010

Bavianis

Rosa skriver:

De ryger ind i mit budget da jeg har lagt ud for højstol, babysæde, ny barnevogn og en masse ekstraudstyr de sidste par måneder

Hvilken barnevogn har I købt?

Anmeld

21. oktober 2010

eliasogmor

Baagøe skriver:

Imorgen kommer der børnefamilieydelse, så jeg vil høre, hvad jeres penge skal gå til?

jamen de går til det vi står og mangler..og lige pt mangler vi ikke noget.. så vi hat købt legetøj og brugt på lidt pjat....

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

jamen de går til det vi står og mangler..og lige pt mangler vi ikke noget.. så vi hat købt legetøj og brugt på lidt pjat....

Det er da også bare super dejligt, at der er rum til det

Anmeld

21. oktober 2010

eliasogmor

Baagøe skriver:

Det er da også bare super dejligt, at der er rum til det

bestemt...

Anmeld

21. oktober 2010

Moar'en

Her har Viktor købt, vinterstøvler til mor, far og ham selv. Hue og hansker. Junior dyne. Og så har viktor købt 3 tons sten til mor og far og 30 kg sand til sandkassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.