Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

trunte89

For en gangs skyld går de ikke bare ind og dækker et hul ( ikke alle sammen hvertfald ). Så Sara skal ha en masse nyt tøj, hun er stortset vokset ud af alt hun har, så det er bestemt tiltrængt. Og så er det jo vintertøj og støvler.

Så håber jeg også der er lidt tilbage til en ikea tur. Har bl.a. set noget legemad derude som jeg gerne vil købe til kalender gave.
Og så er de penge vidst også væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Pige2009

wamse skriver:

Børnefamileydelsen i 2010
  2010
Aldersgruppe Årlig ydelse,
kr.
Ydelse pr. kvartal,
kr.

kr.

kr.
Babyydelse, 0-2 årige 16.988 4.247

Småbørnsydelse, 3-6 årige 13.448 3.362

Børnefamilieydelse, 7-17 årige 10.580 2.645

Ja, og så får man ordinært og ekstraordinært tilskud på hhv. 1217 og 1239 kr. pr. kvartal. Se mere her:
https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern/boernepenge/Sider/boernetilskud.aspx

Så alt i alt får jeg 6703 kr. i kvartalet ind til Laura fylder 3 år

Anmeld

20. oktober 2010

BabyStella!

Baagøe skriver:

Imorgen kommer der børnefamilieydelse, så jeg vil høre, hvad jeres penge skal gå til?

Banken tager de fleste - Stella har fået vintergarderobe Men ellers smutter vi lige en tur i Nordsø Ocenariet i dag med svigerfar, som er erhvervsfisker - tror vi får flere timer til og gå deroppe, når han skal fortælle om alle de mange forskellige fisk, der findes 

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

BabyStella! skriver:

Banken tager de fleste - Stella har fået vintergarderobe Men ellers smutter vi lige en tur i Nordsø Ocenariet i dag med svigerfar, som er erhvervsfisker - tror vi får flere timer til og gå deroppe, når han skal fortælle om alle de mange forskellige fisk, der findes 

Det lyder da super hyggeligt med sådan en tur

Anmeld

20. oktober 2010

BabyStella!

Baagøe skriver:

Det lyder da super hyggeligt med sådan en tur

Ja Det var meningen, vi skulle ha´ været i Aalborg Zoo, men det regner idag Så vi snupper en indendørs aktivitet istedet for.

Anmeld

20. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

De ryger ind i mit budget da jeg har lagt ud for højstol, babysæde, ny barnevogn og en masse ekstraudstyr de sidste par måneder

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

BabyStella! skriver:

Ja Det var meningen, vi skulle ha´ været i Aalborg Zoo, men det regner idag Så vi snupper en indendørs aktivitet istedet for.

Her i Odense skinner solen - endnu i hvert fald

Anmeld

20. oktober 2010

ekzunz

Her indgår de bare i den alm. husholdning, så vi opdager faktisk ikke at vi får børnepenge....øøøøvvvvv.....det er dyrt at være mange

Anmeld

20. oktober 2010

Heidi B

650 til hver af drengenes opsoaring. Resten ind på kontoen, vi har købt, vinterstøvler og flyverdragter. De kan passe vinterjakkerne fra sidste år. Ellers skal bukse garderoben fyldes op. Synes at de har sprunget str. 104 over, og er gået direkte i 110.

Hov, moderen skal have nye vinterstøvler.

Anmeld

20. oktober 2010

Chalala85

Jeg skal ud idag og have lidt mere lækkert tøj til Miksen og nok også et par ekstra vinterstøvler hehe.

Ellers skal de lægges til side til lidt ekstra i julen tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.