Jeg tror faktisk os jeg lidt vil gå ind for at jeg synes de skal have en mulighed for at fra sige sig det .
Nu kender jeg personligt selv en fyr , som gjorder en pige gravid da hun var på p piller og der udover havde fortalt hun ikk kunne få børn fordi hun var blevet sparket i underlivet af en hest , men det lykkedes åbenbart alligevel , den gang var fyren kun 15 år , han gjorder selvfølgelig alt for at overbevise hende om at det ikk var nogen god ide at få det bare , da han ikk selv kunne tage vare på barnet .
Men hun valgte at overhøre det og fik det alligevel , det resulterede i at han den dag idag ALDRIG har haft noget med det barn at gøre og heller aldrig vil have det , barnet er 6 år idag , og får aldrig nogen far fordi moren valgte noget andet .
Så jeg tror faktisk at jeg vil gå ind for at det vil være en god ide at faren kan faskrive sig faderskabet , nu kommer fyren jo bare til at betale .
den er lidt svær , for det er jo ikk noget man bare skal have lov at gøre det er jo self vigtigt at både fyren men os pigen beskytter sig , hvis ikk man ønsker graviditet , det er bare min mening .
Det skal jo ikk bruges som "prævenition" eller til at en pige kan få et barn med hvilke som helst .
Anmeld