Shibby skriver:
-og hvis kvinden ikke ønsker at blive mor burde hun lade være med at sprede ben hvis det skal skæres ud i små firkanter..!! Det er lige så meget kvindens ansvar at beskytte sig!
Selvom kvinden er villig nok til at sprede benene ganske frivilligt for at nyde sexen -akkorat som manden- så er det kvinden der afgør senere hen hvorvidt manden skal påduttes et ansvar han ikke gider hvis det var! Og lige på det her plan håber jeg vi en dag får ligestilling..! Et barn er begge forældres ansvar,men hvis den ene part ikke ønsker ungen skal der være ret til at sige fra indenfor de 12 uger-både som mand eller kvinde!!
-hvertfald i min verden 
Men det handler ikke om mandens og kvindes RET, det handler vel om barnets ret, jeg er også helt enig i at begge har et ansvar for at beskytte sig, men teori og den faktiske virkelighed er to meget forskellige ting, men det må altså altid være barnet der kommer i første række, ikke om mor eller far egentlig havde planlagt junior, de kvinder (incl. et par herinde fra) som ikke har vidst de var gravide før langt efter de 12 uger, jamen de har da også fået påduttet et langt større ansvar end faderene, noget som de jo ikke har "valgt", hvorfor skal de altid være noget så synd for mænd at de pludselig (altså efter 9 mdr.) skal være fædre, og hvis det ikke vil, jamen så lader de være og istedet betaler de - hvad 200 kr. om mdr., mens resten er fradrag, selvfølgelig kan det ikke være sjovt at skulle stå til ansvar for sine handlinger, men sådan er det nu engang med sådan nogle handlinger - de kræver indimellem at vi tager ansvar for dem.. sådan som mange kvinder gør når de vælger at lade et barn leve istedet for at vælge den nemme løsning - at få en abort... de tager sku ansvar for at de ikke beskyttede sig nok..
Men det er selvfølgelig også svært at sætte sig ind i hvis man ikke selv har stået med beslutningen fra starten, og derfor må jeg også tænke i mit, knap så stille sind, at mange bare ikke er i stand til at kunne forstå hvad man gennemgår når man står i en situation hvor begge ikke har beskyttet sig og den ene vil en ting og den anden noget andet, for ikke at tale om trusler, løfter, frustationer, glæde, tristhed og angst som alle desværre kommer frem når man står der..
Anmeld