Hjælp...min datter vil ikke tage flaske! Hun vil kun ammes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Mega træls altså...gid hun da ville tage sutten. Men nej....!! 

Prøv at se denne:

http://www.onlinekids.dk/shop/silikone-bidesut-fra-3661p.html

Det er af mærket Tommee Tippee som én anbefalede...tror jeg køber en flaske for min datter vil heller ikke tage flaske

http://www.onlinekids.dk/shop/sutteflaske-260-ml-3617p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Prøv at se denne:

http://www.onlinekids.dk/shop/silikone-bidesut-fra-3661p.html

Det er af mærket Tommee Tippee som én anbefalede...tror jeg køber en flaske for min datter vil heller ikke tage flaske

http://www.onlinekids.dk/shop/sutteflaske-260-ml-3617p.html

SEJEST....var lige ved at bestille den, men så så jeg, at det kostede 60kr for forsendelse. DYRT....hmm....! Var det Føtex eller Bilka, man kunne købe dem i ellers? Sutten ser ellers fin ud. 

Tusind tak for tippet. Sig endeligt til, hvis du har flere tip. JEg vil bestemt prøve at købe begge dele. 

KRAM

Anmeld

4. oktober 2010

Millesmammi

lisbethita skriver:

Det har jeg ikke? JEg har prøvet Avent. Hvor køber man den?? Det virker som om, at hun ikke kan finde ud af at suge. Var det også sådan for dig?

Tak fordi du svarede ;-)

jeg startede med at prøve avent, den kunne hun slet ikke finde ud af, og suge ordenligt i .

Anmeld

4. oktober 2010

D.B.L

Millesmammi skriver:

har du prøvet en tommie tippie flaske? det ligner et bryst, og det var det eneste min datter ville tage

Sjovt, det var også den eneste min datter ville tage. Dog ville hun først tage flaske efter jeg stoppede med at amme da hun var 8 mdr

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

Millesmammi skriver:

jeg startede med at prøve avent, den kunne hun slet ikke finde ud af, og suge ordenligt i .

Ihh....alle jeres guldkorn modtages med kyshånd!!!

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

D.B.L skriver:

Sjovt, det var også den eneste min datter ville tage. Dog ville hun først tage flaske efter jeg stoppede med at amme da hun var 8 mdr

Sejt!! Du stoppede altså med at amme og gav hende mælk af kop og så derefter ville hun godt tage flasken?? Kram

Anmeld

4. oktober 2010

D.B.L

lisbethita skriver:

Sejt!! Du stoppede altså med at amme og gav hende mælk af kop og så derefter ville hun godt tage flasken?? Kram

Altså ammede fuldt til hun var 6 mdr. Stoppede med at amme nat da hun var 8 mdr og derefter fik hun vælling til natten i flaske. Brystet var ikke længere interessant da natshowet stoppede. Det virkede som om Cornelia ikke kunne rumme at få begge dele, 

Stoppede så allerede med flasken igen da hun var knap 1 år, hun blev et rigtigt madøre og synes flasken var kedelig

Anmeld

5. oktober 2010

Gustavsmor

lisbethita skriver:

Taaak......RIGTIGT rart at vide, at andre har samme oplevelse. Det er nemlig trælst, at det er svært at tage ud selv. Det savner jeg vildt....!! Også fordi jeg bekymrer mig for, hvordan det bliver, når jeg skal arbejde. Det er også derfor, at jeg gerne vil, at hun skal tage flasken.

Tak fordi du skrev....!!! Det var skønt!!! 

Hvor gammel er prinsessen når du skal starte på arbejde igen...William er 10 mdr når han skal i dagpleje, og så behøver han jo ikke så meget modermælk eller erstatning længere. Men han er samtidig utrolig meget mordreng, så min største bekymring er hans savn af mig. Hvís jeg bare skal ned og handle, og han er hjemme hos sin far, så græder han fra jeg går ud af døren til jeg kommer ind igen. Det er dælme også frustrerende.....

Anmeld

5. oktober 2010

ma82

Har du prøvet at få andre til at give flaske - det kan sagtens være forbi barnet kan lugte dig og du plejer at være hende med brysterne at det ikke vil tage flasken

Håber det lykkedes, både med flaske og sut...

Anmeld

5. oktober 2010

lisbethita

Gustavsmor skriver:

Hvor gammel er prinsessen når du skal starte på arbejde igen...William er 10 mdr når han skal i dagpleje, og så behøver han jo ikke så meget modermælk eller erstatning længere. Men han er samtidig utrolig meget mordreng, så min største bekymring er hans savn af mig. Hvís jeg bare skal ned og handle, og han er hjemme hos sin far, så græder han fra jeg går ud af døren til jeg kommer ind igen. Det er dælme også frustrerende.....

Det kan jeg godt forstå. Jeg ved ikke hvor gammel hun er, når hun skal starte i dagpleje, fordi det kommer an på, hvornår jeg finder et job. Så...det må jeg se til. Det gør det også sværere at planlægge.... 

Kan godt forstå det er svært det med at være mors dreng. Vi har en periode, hvor min datter er mors pige. Meget frustrende.... men tror det går over igen.

Ha en dejlig dag ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.