Hjælp...min datter vil ikke tage flaske! Hun vil kun ammes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Corn

Katjaro skriver:

Godt jeg læste hele tråden inden jeg svarede For ellers ville jeg have sagt: Skru ikke forventningerne for højt op ifht Tommee Tippii, for her i huset virkede de heller ikke.

Jeg prøvede hvad som helst. Theis ville IKKE have noget som helst andet en den naturlige vare.

jeg ville personligt ikke selv tage en ammestop pille når ungen er 6 måneder bare fordi jeg "gerne ville have min frihed tilbage"

SST anbefaler at der ammes i et år - og hvad er 12 måneder af et helt liv??? Kan vi ikke liiiiige give vores børn det???

Mange mener at de ikke kan slippe hjemmefra fordi barnet bliver ammet i søvn.... har de mon prøvet at lade faren komme til??? Hos os overtog faren putningen selv om Theis blev ammet en del endnu. Faktisk havde han meget lettere ved at få knægten til at sove end mig

Theis valgte selv amningen fra da han 11 måneder gammel blev syg. Og i dag har vi så slet ingen problemer med at skulle vænne ham fra hverken flaske eller sut - hold kæft hvor er det nemt sammenlignet med søsteren

Præcis.. Synes det er sent at starte op med flaske... Og uden grund. 6 mdr gammel skulle man nok kunne tage en kop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Den virker, den virker, den virker!!!!!!!!!!! 

Det er jo fantastisk:0)

Den ligner jo også sindsygt meget et bryst og en stiv brystvorte:0) Ej hvor er det godt;´0)

Nu er jeg glad:0)

Anmeld

6. oktober 2010

Valle81

Katjaro skriver:

Godt jeg læste hele tråden inden jeg svarede For ellers ville jeg have sagt: Skru ikke forventningerne for højt op ifht Tommee Tippii, for her i huset virkede de heller ikke.

Jeg prøvede hvad som helst. Theis ville IKKE have noget som helst andet en den naturlige vare.

jeg ville personligt ikke selv tage en ammestop pille når ungen er 6 måneder bare fordi jeg "gerne ville have min frihed tilbage"

SST anbefaler at der ammes i et år - og hvad er 12 måneder af et helt liv??? Kan vi ikke liiiiige give vores børn det???

Mange mener at de ikke kan slippe hjemmefra fordi barnet bliver ammet i søvn.... har de mon prøvet at lade faren komme til??? Hos os overtog faren putningen selv om Theis blev ammet en del endnu. Faktisk havde han meget lettere ved at få knægten til at sove end mig

Theis valgte selv amningen fra da han 11 måneder gammel blev syg. Og i dag har vi så slet ingen problemer med at skulle vænne ham fra hverken flaske eller sut - hold kæft hvor er det nemt sammenlignet med søsteren

Hmm,

Jeg forstår ikke hvorfor diskútion om amning ikke amning pludselig bliver taget op i denne tråd.

Trådstarter har taget et valg og spørger om råd - ikke donk i hovedet eller hvad sundhedsstyrrelsen anbefaler.

Synes det er utrolig malplaceret og respektløs overfor trådstarter at smide disse bemærkninger ind.

Christina

Anmeld

8. oktober 2010

Katjaro

Valle81 skriver:

Hmm,

Jeg forstår ikke hvorfor diskútion om amning ikke amning pludselig bliver taget op i denne tråd.

Trådstarter har taget et valg og spørger om råd - ikke donk i hovedet eller hvad sundhedsstyrrelsen anbefaler.

Synes det er utrolig malplaceret og respektløs overfor trådstarter at smide disse bemærkninger ind.

Christina

Ja undskyld - hvis man ikke må kommentere på hvad andre skriver i en tråd - så synes jeg personligt at diskussioner kan blive meget kedelige ......

men jeg skulle nok have citeret personen der skrev det (om ammestoppillen) fremfor bare at kommentere ud i det blå - for så kunne det læses som om det var til trådstarter - og det var det jo ikke.

Jeg dunker INGEN oveni hovedet - men kommer med min holdning til sagen.

/katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.