Hjælp...min datter vil ikke tage flaske! Hun vil kun ammes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.050 visninger
63 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

lisbethita

Hej piger,

Jeg har lige brug for lidt guldkorn fra jer. Jeg har dog prøvet at indhente gode råd før - uden held.... så det kommer nok som en positiv overraskelse, hvis nogen kan hjælpe. 

Min datter er 6 1/2 mrd og hun nægter og har hele tiden nægtet at tage en flaske. Hun brugte kun sut de første to mrd og nægter også at bruge sut. Jeg ammer hende og har hele tiden gjort det. Fra hun var 4 mrd har hun også fået grød/mos udover modermælken, men jeg kunne vildt godt tænke mig at få hende til at tage flaske.

Er der nogen af jer der har prøvet det samme? Vigtigst af alt: ER DER NOGEN, DER HAR GODE RÅD TIL, HVORDAN MAN FÅR HENDE TIL AT TAGE EN FLASKE???

Kom frisk ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Millesmammi

lisbethita skriver:

Hej piger,

Jeg har lige brug for lidt guldkorn fra jer. Jeg har dog prøvet at indhente gode råd før - uden held.... så det kommer nok som en positiv overraskelse, hvis nogen kan hjælpe. 

Min datter er 6 1/2 mrd og hun nægter og har hele tiden nægtet at tage en flaske. Hun brugte kun sut de første to mrd og nægter også at bruge sut. Jeg ammer hende og har hele tiden gjort det. Fra hun var 4 mrd har hun også fået grød/mos udover modermælken, men jeg kunne vildt godt tænke mig at få hende til at tage flaske.

Er der nogen af jer der har prøvet det samme? Vigtigst af alt: ER DER NOGEN, DER HAR GODE RÅD TIL, HVORDAN MAN FÅR HENDE TIL AT TAGE EN FLASKE???

Kom frisk ;-) 

har du prøvet en tommie tippie flaske? det ligner et bryst, og det var det eneste min datter ville tage

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

har desværre ingen råd, søde! Men ville ikke bare lukke tråden ned igen

Anmeld

4. oktober 2010

Gustavsmor

Jeg har desværre ingen gode råd til dig, men jeg ved præcis hvad du står i. Jeg har en historie akkurat magen til herhjemme. Min søn vil dog gerne have sutten, men jeg kan bare ikke få ham til at tage en flaske. Han bliver faktisk så hysterisk at han er svær at trøste resten af aftenen hvis jeg nærmer mig med en flaske.

Han er 7 mdr nu, og nu begynder jeg så småt at kunne tage ud for mig selv om aftenen, da han så får et almindeligt glas mælk i en kop inden han skal sove.....han er jo ved at være så stor at han kan spise noget andet og springe mit bryst over en enkelt gang...

Men forstår virkelig godt du er frustreret...

kram herfra

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

Millesmammi skriver:

har du prøvet en tommie tippie flaske? det ligner et bryst, og det var det eneste min datter ville tage

Det har jeg ikke? JEg har prøvet Avent. Hvor køber man den?? Det virker som om, at hun ikke kan finde ud af at suge. Var det også sådan for dig?

Tak fordi du svarede ;-)

Anmeld

4. oktober 2010

sbs78

lisbethita skriver:

Det har jeg ikke? JEg har prøvet Avent. Hvor køber man den?? Det virker som om, at hun ikke kan finde ud af at suge. Var det også sådan for dig?

Tak fordi du svarede ;-)

Prøv en anden tybe flaske. Man datter kan ikke finde ud af at spise af dem fra avent. jeg bruger flasker fra Nuk

Anmeld

4. oktober 2010

BinaMor

min datter gad heller ikke. så måtte opgive. og endte med at amme i næsten 2 år.. pyy..

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

gabriellasmor skriver:

min datter gad heller ikke. så måtte opgive. og endte med at amme i næsten 2 år.. pyy..

2 år!!!!!!!

Anmeld

4. oktober 2010

BinaMor

dorthemus skriver:

2 år!!!!!!!

men Gabriella gad heller ikke sut så amningen var den eneste trøst..  pyy..

så Madelina på 6 uger er i konstant "du SKAL bare bruge sut" træning.. hæhæ..

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Tak fordi du svarede ;-)

De kan købes i Bilka:0) De har ofte en trepak på tilbud til 99,95:0)

Jeg bruger dem til Anton, og de er super:0)

har du prøvet forskellige typer mme??? Det kan være hun simpelthen ikke kan lide det der er i?:0)

Prøv økologisk Hipp:0) Det kan jeg stærkt anbefale:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.