Hjælp...min datter vil ikke tage flaske! Hun vil kun ammes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

dorthemus

gabriellasmor skriver:

men Gabriella gad heller ikke sut så amningen var den eneste trøst..  pyy..

så Madelina på 6 uger er i konstant "du SKAL bare bruge sut" træning.. hæhæ..

Mit barn bruger heller ikke sut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Jibbe

Så vidt jeg husker kan de der tommie tippie købes i Føtex også, så man ikke behøver at køre til Odense.
Hilsen Lisbeth som ikke har nogle råd da jeg ikke selv er nået dertil

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

De kan købes i Bilka:0) De har ofte en trepak på tilbud til 99,95:0)

Jeg bruger dem til Anton, og de er super:0)

har du prøvet forskellige typer mme??? Det kan være hun simpelthen ikke kan lide det der er i?:0)

Prøv økologisk Hipp:0) Det kan jeg stærkt anbefale:0)

Knus

Hmm....det har jeg ikke tænkt på. Men har vist også prøvet med modermælk og mindes at det heller ikke hjalp. Bruger MME i maden, men der er det selvfølgelig også blandet op med andet...hmmm.

Tak for info i hvert fald ;-)

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

gabriellasmor skriver:

min datter gad heller ikke. så måtte opgive. og endte med at amme i næsten 2 år.. pyy..

GISP....ja det vil jeg ikke. Min svigerinde havde samme problem. Da han var 6 mrd så tog hun pillen og han drak mælk af kop derefter. Men...han ville vist også tage sut?? Tja....jeg ved sgu ikke...

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

Jibbe skriver:

Så vidt jeg husker kan de der tommie tippie købes i Føtex også, så man ikke behøver at køre til Odense.
Hilsen Lisbeth som ikke har nogle råd da jeg ikke selv er nået dertil

He he...tak ;-)

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Mit barn bruger heller ikke sut

Mega træls altså...gid hun da ville tage sutten. Men nej....!! 

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

har desværre ingen råd, søde! Men ville ikke bare lukke tråden ned igen

:-) Jeg tror vist allerede jeg har spurgt mit mirakel......DIG <3 Og jeg mener, at du ikke havde nogle gode råd. Det tror jeg de færreste har, men er da overrasket over, at der trods alt er nogle, der kommer med forslag....jubii!! 

KRAM

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

Gustavsmor skriver:

Jeg har desværre ingen gode råd til dig, men jeg ved præcis hvad du står i. Jeg har en historie akkurat magen til herhjemme. Min søn vil dog gerne have sutten, men jeg kan bare ikke få ham til at tage en flaske. Han bliver faktisk så hysterisk at han er svær at trøste resten af aftenen hvis jeg nærmer mig med en flaske.

Han er 7 mdr nu, og nu begynder jeg så småt at kunne tage ud for mig selv om aftenen, da han så får et almindeligt glas mælk i en kop inden han skal sove.....han er jo ved at være så stor at han kan spise noget andet og springe mit bryst over en enkelt gang...

Men forstår virkelig godt du er frustreret...

kram herfra

Taaak......RIGTIGT rart at vide, at andre har samme oplevelse. Det er nemlig trælst, at det er svært at tage ud selv. Det savner jeg vildt....!! Også fordi jeg bekymrer mig for, hvordan det bliver, når jeg skal arbejde. Det er også derfor, at jeg gerne vil, at hun skal tage flasken.

Tak fordi du skrev....!!! Det var skønt!!! 

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

2 år!!!!!!!

Ja...... GISP...!!!! Det lyder da helt vildt!! 

Anmeld

4. oktober 2010

lisbethita

gabriellasmor skriver:

men Gabriella gad heller ikke sut så amningen var den eneste trøst..  pyy..

så Madelina på 6 uger er i konstant "du SKAL bare bruge sut" træning.. hæhæ..

Hi hi....jeg har forsøgt med ALLE slags sutter....intensivt - og det hjælper ikke en dyt. Øv....!!! Men jeg forsøger stadigt væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.