afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

SoffiLine

dorthemus skriver:

Jeg kan altså ikke lægere vælge muligheden IGNORER..den er skiftet til IKKE NU

Ja det er det samme ved mig, når du så trykker IKKE NU, så står vedkommendes navn der jo som afvist, og nede under der, kan du gå til SKJULTE ANMODNINGER, og der kan du slette den helt

Skide forvirrende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

JulieE

SoffiLine skriver:

man kan sagtens ignorere den, men facebook laver om hele tiden. hvis du får en anmodningfra en og du ignorere den, så kommer der noget frem under navnet på den der ansøgte, mener der står noget i retning af: skjulte anmodninger. tryk der og du kan slette anmodningen helt

Tak for svaret! Godt man rent faktisk kan afvise en anmodning helt... Har fået et par stykkker, som helt tydeligt var en spammer...

Anmeld

29. september 2010

SoffiLine

JulieE skriver:

Tak for svaret! Godt man rent faktisk kan afvise en anmodning helt... Har fået et par stykkker, som helt tydeligt var en spammer...

det var så lidt, det er lidt indviklet. men det sgu da klart når der hele tiden bliver lavet om derinde. og det da åndsvagt man ikke bare kan slette anmodningen i 1 omgang i stedet for af to omgange

Anmeld

29. september 2010

dorthemus

SoffiLine skriver:

Ja det er det samme ved mig, når du så trykker IKKE NU, så står vedkommendes navn der jo som afvist, og nede under der, kan du gå til SKJULTE ANMODNINGER, og der kan du slette den helt

Skide forvirrende 

Og typisk facebook

Anmeld

29. september 2010

SoffiLine

dorthemus skriver:

Og typisk facebook

Virkelig, så snart man finder ud af det nye de laver, laver de noget nyt 

Anmeld

29. september 2010

dorthemus

Kirle skriver:

Hm det må jeg vist hellere. Har selv gået og været ret sur over at hvis man bruger friend finder bare en gang så laver fb en cookie over alle de emailadresser og hvis en af dem opretter sig så anmoder fb om venskab på ens vegne...

Åhh suk altså...hader facebook  Big Brother´s watching you..

Anmeld

29. september 2010

<3

dorthemus skriver:

Åhh suk altså...hader facebook  Big Brother´s watching you..

Ja jeg er godt nok også blevet anti fb i øjeblikket men søger en masse jobs indenfor social media området også *skal* man lidt være synlig... Øv! Men der er måske 5 billeder af mig i total, ingen af Tjalfe, har deaktiveret kommentarer og nye poster på min væg og har inddelt venner i forskellige kategorier. Men ALLIGEVEL er jeg dødtræt af FB

Bryder mig mindre og mindre om alt det der bliver valgt for mig der skal offentliggøres. Men sådan er det når det er en offentlig side når man er en privat person

Anmeld

29. september 2010

grinny

Bare vent, inden længe kommer der noget der hedder GoogleMe, det er google som vil lave noget af det samme som FB, men man skulle kunne skjule sine personlige informationer meget bedre - om det så er sandt det vil tiden vise

Anmeld

30. september 2010

patella

18januar/kats skriver:

Hej Charlotte, det synes jeg var synd!
Er selv en paranoia-trunte hvad angår billeder og oplysninger, som ikke kommer fremmede ved. MEN alt kan styres fra "privatlivsindstillinger". På den måde kan du have nogle venner der kan se ALT, og nogle der kun kan se enkelte billeder eller ingen. Og endeligt skal du sørge for at "fremmede" - altså dem du ikke er venner med, ikke kan se billleder!

Jeg selv har opbygget min med 4 kategorier. "minus billeder", "minus status", " minus væg" og minus info". De kan kombineres på kryds og tværs... og når jeg tilføjer en ven, så tager jeg stilling til hvilke/hvilken kategori de skal i. Er det mine allernæreste, ja så skal de jo ikke i nogen gruppe - for de skal være velkomne i hele mit FB univers.

Håber det giver lidt et billede af, hvordan man selv har kontrol over sine oplysninger

KNus Kats

Eiii kan du ikke lave en brugermanual til det dér...? Det lyder super smart, men jeg aner ikke hvor jeg skal gøre det henne der inde 

Anmeld

30. september 2010

KajaH

dorthemus skriver:

Nej det nye er, at man enten kan BEKRÆFTE eller IKKE NU....under alle omstændigheder hvis man svarer så har personen adgang til dine oplysninger

Jeg har én liggende som jeg IKKE ønsker skal have adgang..

Jeg ved ikke lige om nogle har skrevet det siden, men det kan sagtens lade sig gøre.
Efter du har trykket "IKKE NU" så kommer der to sætninger frem man kan trykke på, jeg kan ikke huske hvad der står på den første, men den anden står der "kender du ikke xx xx"? og hvis du så klikker der kan personen ikke ansøge igen mv.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.