Dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Becks

Hej søde..

Jeg synes du skal invitere ham og så må det være op til ham, om han vil komme eller ej!

Du rækker en hånd ud til ham, om et "tilbud" om et samrabejde om jeres smukke smukke pige!! Hvis han så vælger ikke at komme, ja så er det HANS tab søde..

Undskyld hvis du har skrevet det før, men kender hans kone til Laura? Det er helt iorden hvis du ikke vil svarer her 

Kram til dig og Laura 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Hej søde..

Jeg synes du skal invitere ham og så må det være op til ham, om han vil komme eller ej!

Du rækker en hånd ud til ham, om et "tilbud" om et samrabejde om jeres smukke smukke pige!! Hvis han så vælger ikke at komme, ja så er det HANS tab søde..

Undskyld hvis du har skrevet det før, men kender hans kone til Laura? Det er helt iorden hvis du ikke vil svarer her 

Kram til dig og Laura 

Ja, hun ved besked om Laura, da han overbragte hende beskeden 3 dage efter han havde deltaget i fødslen

Anmeld

28. september 2010

Margorie

Baagøe skriver:

Nej, nej. Hendes halvsøskende ved slet ikke de har en lillesøster, så det kommer absolut ikke på tale - det er KUN om han skal inviteres eller ej...

Åhh det havde jeg ikke lige fanget..
Men nej jeg ville nok stadig ikke invitere ham, ihvertfald ikke bag om ryggen på hans kone.

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Marge skriver:

Åhh det havde jeg ikke lige fanget..
Men nej jeg ville nok stadig ikke invitere ham, ihvertfald ikke bag om ryggen på hans kone.

Ok Hvorfor egentlig ikke

Anmeld

28. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Ja, hun ved besked om Laura, da han overbragte hende beskeden 3 dage efter han havde deltaget i fødslen

Okay 

Tænk det et år siden allerede!

Kan stadig huske de første billeder vi så, især det ene, hvor hun bare ligger og smiler 

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Okay 

Tænk det et år siden allerede!

Kan stadig huske de første billeder vi så, især det ene, hvor hun bare ligger og smiler 

Ja, det er 11 mdr. siden

Anmeld

28. september 2010

Margorie

Baagøe skriver:

Ok Hvorfor egentlig ikke

Fordi hun er hans kone. Hun har fortjent at vide han er inviteret til sin datters fødselsdag. Og han lyder ikke som typen der er specielt ærlig så tvivler på han selv fortæller hende det hvis han kan slippe.

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Jeg kryber til korset og indrømmer at være ophavskvinde til det anonyme indlæg "Er knust!" for ikke så længe siden.
https://www.baby.dk/debat/64616pi1/enlig-morfar/er-knust.aspx

Situationen er stadig uændret eller måske endda ændret til det værre. Lauras far svarer hverken på mail, sms eller telefon, og nu har jeg helt droppet at komme i kontakt med ham. Mit dilemma består så i, om jeg skal invitere ham til Lauras 1-års fødselsdag, som jeg holder den 24. oktober?

Min første indskydelse er JA, da jeg så kan se Laura i øjnene senere, hvis han som jeg regner med ikke vil deltage. For så har jeg gjort mit for at række ud, men jeg er som skrevet meget i tvivl om, hvad jeg skal.

Hvad ville I gøre? Begrund gerne jeres svar!

Giga knus først og JA!!!

En af de andre søde piger herinde foreslog at du skulle sende ham en indbydelse, som om det er din lille pige selv, der inviterer.
Og så er det op til ham.
DU har gjort dit.
Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2010

Jones

Baagøe skriver:

Jeg kryber til korset og indrømmer at være ophavskvinde til det anonyme indlæg "Er knust!" for ikke så længe siden.

Situationen er stadig uændret eller måske endda ændret til det værre. Lauras far svarer hverken på mail, sms eller telefon, og nu har jeg helt droppet at komme i kontakt med ham. Mit dilemma består så i, om jeg skal invitere ham til Lauras 1-års fødselsdag, som jeg holder den 24. oktober?

Min første indskydelse er JA, da jeg så kan se Laura i øjnene senere, hvis han som jeg regner med ikke vil deltage. For så har jeg gjort mit for at række ud, men jeg er som skrevet meget i tvivl om, hvad jeg skal.

Nej  - jeg kan slet ikke se hvorfor du skulle invitere ham.

Anmeld

28. september 2010

qp

Baagøe skriver:

Allerførst vil jeg sige, at når en far fravælger sit barn og evt. senere vil have et forhold til barnet, ja så må det da være han selv der tager kontakten. Han ved jo godt hvornår hans datter har fødselsdag og hvis han vægter, at være der - så har han da alverdens muligheder for, at komme i kontakt med dig. Han svarer jo bevidst ikke på dine henvendelser og har dermed fravalgt al kontakt til jer og det er hans valg hvilket jeg synes du bør respektere.

Du skriver meget om, at du gør dette for Laura og at du vil kunne se hende i øjnene osv osv... Men hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg dette virker lidt selvdestruktivt og har noget med dig selv og dine uafklarede følelser mht. ham at gøre?

Hvis du virkelig vil, at Laura skal have en GOD dag (uden dårlig stemning) så mener jeg, at det enten kræver at han tager kontakt til jer og i får talt ordentlig igennem og derved renset luften for "dårlig stemning" eller at du fokuserer på Laura 100% og lader ham være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.