Åh søde! hold da op, vidste jo slet ikke det stod sådan til! 
Men nu er jeg da først rigtig arrig på ham!!! Det eneste lyspunkt er at han er interesseret i at være en del af Laura's liv.. men hvordan håndterer hun uregelmæssigheden i hans besøg?
Ved godt at det er lettere sagt end gjort, det der med at glemme dem -selvom de har knust ens hjerte, men du fortjener så meget bedre. Og Laura fortjener en glad og lykkelig mor. Selvom han en gang i fremtiden skulle vælge jer til, så vil usikkerheden altid ligge og gnave..
Tror du bliver nødt til at distancere dig fra ham for at komme helskindet igennem.
Mht Laura's fødselsdag så synes jeg det er stort af dig at ville invitere ham med. Men tænker -som en del andre, kan jeg se- om hvordan sammensætningen bliver, og om der er nogle til at bakke dig op?
Hvis du inviterer ham, og han dukker op sammen med sin kone- vil du kunne håndtere det? Jeg tvivler på, jeg kunne.
Jeg har stemt nej, for jeg synes ikke du skylder ham det (eller noget andet) og tror ærlig talt ikke Laura vil klandre dig i fremtiden for ikke at have inviteret ham med. Desuden ved han jo hvornår hun har fødselsdag, han burde selv være stor nok til at melde sig på banen.
Varmeste tanker fra Tina
Anmeld