Dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Pige2009

Åh nej Baagøe altså din stakkel.... Sådan en lortefyr altså....

Jeg synes du skal invitere ham men for guds skyld ikke hans familie, for det er DU ikke klar til....

Han må gøre op med sig selv om han har lyst til at komme til fødselsdagen...

Du har ret i at det gør han nok ikke, for det lyder jo til at konen har fået skovlen under ham igen. Og hun vil sikkert sige at han da bare har at blive hjemme (det havde jeg jo nok gjort) og at de så må have hende og holde fødselsdag en anden gang....

Men JA for at have dit på det rene, så inviter ham, for også at vise lidt god vilje, omkring samarbejdet om jeres fælles barn....

Hvis han nu kommer, må du virkelig prøve at sige godt, så kom han, lad os så fejre fødselsdag for vores datter.... Og så må du prøve at snakke med ham en anden gang igen

Jeg håber du kan holde hovedet højt, hvis han nu bestemmer sig for at komme

Nej, er du da tosset. Det er ingen af os parate til, og Sidsel ville aldrig gå med til det, for deres børn og Lauras farmor ved stadig ikke de har en lillesøster/et barnebarn på 11 mdr.

Jeg kan sagtens abstrahere de par timer, hvis han kommer, men uanset hvad, så bestemmer han selv, for han har før passet Laura, selvom Sidsel nedlagde veto, men der kørte han så på trods af hendes skrigeri...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

mariamiss6

Baagøe skriver:

Nej, er du da tosset. Det er ingen af os parate til, og Sidsel ville aldrig gå med til det, for deres børn og Lauras farmor ved stadig ikke de har en lillesøster/barnebarn på 11 mdr.

Jeg kan sagtens abstrahere de par timer, hvis han kommer, men uanset hvad, så bestemmer han selv, for han har før passet Laura, selvom Sidsel nedlagde veto, men der kørte han så på trods af hendes skrigeri...

Det synes jeg er fint...

Men så forklar ham, hvorfor du kunne tænke dig han kom, og hvordan du havde forestillet dig det skulle være. Så han ikke behøver frygte at du knækker midt i festen...... Selvom det kunne han have rigtig godt af.....

så kunne jeg tro han måske gerne vil komme alligevel på trods af hvad konen måske siger

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Sees. skriver:

Vi ryger alle sammen i vores huller engang imellem.
Jeg synes heller ikke altid tilværelsen er lige sjov - Og slet ikke lige nu hvor kæresten er i militæret, og jeg igen er 'alenemor' til hverdag.
- MEN!!! 2 skridt frem, et tilbage, ikk?
Og Laura kunne ikke have bedre mor end dig - Psykisk ustabil, fysisk ustabil eller ovenud Lykkelig - Du vil altid være den bedste mor, for hende!

Mange tak. Det var sødt sagt Sjovt du skriver to skridt frem og et tilbage, for jeg oprettede for ikke så længe siden en tråd med den omvendte titel "Et skridt frem og to tilbage" som en forløber for "Er knust!" tråden
https://www.baby.dk/debat/63197pi1/enlig-morfar/et-skridt-frem-og-to-tilbage.aspx

Anmeld

27. september 2010

Sees

Baagøe skriver:

Mange tak. Det var sødt sagt Sjovt du skriver to skridt frem og et tilbage, for jeg oprettede for ikke så længe siden en tråd med den omvendte titel "Et skridt frem og to tilbage" som en forløber for "Er knust!" tråden
https://www.baby.dk/debat/63197pi1/enlig-morfar/et-skridt-frem-og-to-tilbage.aspx

Ej, hvor sjovt - Det havde jeg ikke lige set.
Men ihvertfald er det det jeg lever efter - Det skal gå ned for at kunne gå op igen!

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Det synes jeg er fint...

Men så forklar ham, hvorfor du kunne tænke dig han kom, og hvordan du havde forestillet dig det skulle være. Så han ikke behøver frygte at du knækker midt i festen...... Selvom det kunne han have rigtig godt af.....

så kunne jeg tro han måske gerne vil komme alligevel på trods af hvad konen måske siger

Det ved han, jeg ikke gør, for vi kender hinanden rigtig godt, så det er ikke der, skoen trykker

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Sees. skriver:

Ej, hvor sjovt - Det havde jeg ikke lige set.
Men ihvertfald er det det jeg lever efter - Det skal gå ned for at kunne gå op igen!

Det er jo også længe siden Ja, som en bruger herinde så smukt skriver på sin profil: "Der skal være regn, før der kommer en regnbue"

Anmeld

27. september 2010

mariamiss6

Baagøe skriver:

Det ved han, jeg ikke gør, for vi kender hinanden rigtig godt, så det er ikke der, skoen trykker

Godt så

Anmeld

28. september 2010

Sees

Baagøe skriver:

Det er jo også længe siden Ja, som en bruger herinde så smukt skriver på sin profil: "Der skal være regn, før der kommer en regnbue"

Lige præcis!

Og lige nu burde der så være en der ville bære mig op i seng .. Men, ak nej, jeg må selv gå - suk!

Anmeld

28. september 2010

Margorie

Nej jeg ville nok ikke invitere ham.. Hvis han skal med så skal jeres datters halvsøskende vel også med, og så vil han måske også have sin kone med. Og det ville jeg ikke lige kunne overskue nej. De kan vel selv holde en 1 års fødselsdag for hende hvis de ønsker dette..

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Nej jeg ville nok ikke invitere ham.. Hvis han skal med så skal jeres datters halvsøskende vel også med, og så vil han måske også have sin kone med. Og det ville jeg ikke lige kunne overskue nej. De kan vel selv holde en 1 års fødselsdag for hende hvis de ønsker dette..

Nej, nej. Hendes halvsøskende ved slet ikke de har en lillesøster, så det kommer absolut ikke på tale - det er KUN om han skal inviteres eller ej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.